nagaba.pl
Opinie:

Opinie (1078) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8990)

4,87
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 maj 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
nagaba.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Szczególnie podoba mi się, że buty mają wyściółkę ze skóry. Lepiej byłoby zmienić politykę zwrotów i wymiany. Kupiłam 37, okazal się być za duży, wymieniłam i cały proceder kosztował mnie 50zł. Większość firm ma darmowa dostawę i darmowy zwrot przy tańszych produktach. A tu kupując buty za 300pln ostateczny koszt wynosi 350pln. To nie jest mile.
IG
Iza G.
Michów

najbardziej krytyczna opinia

10 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Szanowni Państwo, nie rozumiem dlaczego nie jest możliwy zwrot obuwia przez paczkomat. Musiałam wysłać nietrafione obuwie przez Pocztex, co kosztowało mnie dodatkowe 24 zł plus czas spędzony na starannym owijaniu paczki w szary papier, oklejaniu, opisywaniu, wypełnianiu na poczcie papierków. Bardzo często robię zakupy online ale z takim absurdem jeszcze się nie spotkałam. Tym bardziej, że wiem, iż buty kupione od Państwa na allegro, można odsyłać przez paczkomat. Niestety, ale nie zamierzam więcej nic kupować w firmie NAGABA. Utrudniacie jak możecie zwrot towaru.
EC
Ewa C.
Wroclaw
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu nagaba.pl

 Sortuj  
Trafność
18 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Moje 5 czy 6 para butów od Nagaba, zawsze byłem bardzo zadowolony. Tym bardziej nie spodziewałem się takiej jakości- czarna farba z butów schodzi od bule przetarcia- nawet mocniejszego palcem co czyni buty nie do przyjęcia wizualnie. Tak poczernic buty to mogę sam- pisakiem
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Numeracja zawyżona
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Daję 1 gwiazdkę bo nie ma co oceniać. Buty do tej pory jeszcze nie dotarły do mnie. Dogadajcie się z InPost o co chodzi. Zostały przyjęte w oddziale InPost w piątek rano i od tamtego czasu status zamówienia/transportu jest taki sam. Z poważaniem Adam
Zgłoś opinię
23 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zawyżona numeracja, za szerokie i nie wygodne. Brak darmowego zwrotu i wymiany. Z doświadczenia też wiem, że podejście firmy do reklamacji jest też nieobiektywne i nieuczciwe.
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
No niestety otrzymałem za małe niestarannie wykonane buty. Dziękuję ale nie skorzystam.
Zgłoś opinię
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Prośba o ocene dotarła szybciej niż buty których nie ma jeszcze.Wiec nie mam czego oceniać
Zgłoś opinię
29 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Robota partacza

Spróbujcie wysyłać klientom buty, których nie trzeba się wstydzić - a nie buty za 299 zł całe wymazane klejem, uszyte od niechcenia. Nie warte nawet 100 zł.
Zgłoś opinię
23 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Buty wyglądają na zużyte, bądź źle przechowywane 🤔 są mocno brudne, zarysowane… Zaraz, jak zostały mi dostarczone, zapakowałem je z powrotem, aby je podesłać. MAM NADZIEJE, że podwójnie NIE BĘDĘ PŁACIĆ ZA PRZESYŁKĘ… RAZ 30 złotych zapłaciłam 😳.
Zgłoś opinię
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Długi termin realizacji, brak kontaktu, brak monitorowania przesyłki. Buty wysłane 27.10, do 30.10 żadnej informacji o statusie przesyłki.
Zgłoś opinię
29 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Co mam się podzielić opinią jak towaru nie dostałam
Zgłoś opinię
6 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię