nagaba.pl
Opinie:

Opinie (1078) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8990)

4,87
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 maj 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
nagaba.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Szczególnie podoba mi się, że buty mają wyściółkę ze skóry. Lepiej byłoby zmienić politykę zwrotów i wymiany. Kupiłam 37, okazal się być za duży, wymieniłam i cały proceder kosztował mnie 50zł. Większość firm ma darmowa dostawę i darmowy zwrot przy tańszych produktach. A tu kupując buty za 300pln ostateczny koszt wynosi 350pln. To nie jest mile.
IG
Iza G.
Michów

najbardziej krytyczna opinia

10 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Szanowni Państwo, nie rozumiem dlaczego nie jest możliwy zwrot obuwia przez paczkomat. Musiałam wysłać nietrafione obuwie przez Pocztex, co kosztowało mnie dodatkowe 24 zł plus czas spędzony na starannym owijaniu paczki w szary papier, oklejaniu, opisywaniu, wypełnianiu na poczcie papierków. Bardzo często robię zakupy online ale z takim absurdem jeszcze się nie spotkałam. Tym bardziej, że wiem, iż buty kupione od Państwa na allegro, można odsyłać przez paczkomat. Niestety, ale nie zamierzam więcej nic kupować w firmie NAGABA. Utrudniacie jak możecie zwrot towaru.
EC
Ewa C.
Wroclaw
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu nagaba.pl

 Sortuj  
Trafność
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Podejście do klienta poniżej krytyki

Kontrola jakości w sklepie kuleje, a firma chyba liczy na to, że klient zaakceptuje usterkę i nie będzie zgłaszał roszczeń, na zasadzie "a nuż się uda". Ponadto pani, która kontaktuje się z ramienia sklepu jeszcze sporo musi się nauczyć, jak powinna wyglądać rozmowa z klientem. Nie wchodząc w szczegóły i nie rozwlekając się - sugerowanie klientowi złą wole i zarzucając mówienie nieprawdy świadczy o bezczelności i niskim poziomie obsługi. Nie polecam! Pewnie i tak komentarz będzie usunięty.
Zgłoś opinię
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
ZDJĘCIA RÓŻNIĄCE SIĘ OD RZECZYWISTOŚCI OPŁATA ZA TRANSPORT ZAMÓWIENIA JAK I ZA ZWROT BUTY MAŁO WYGODNE
Zgłoś opinię
10 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
To była moja druga para butów od Nagaba. Z pierwszej byłem w 100% zadowolony - elegancja i dobra jakość. Z drugiej pary niestety już nie jestem. Buty dużo brzydsze niż na zdjęciach, nienaturalnie szerokie w części gdzie są palce, przez co niewygodne i wyglądające trochę jak dla clowna w cyrku. Co do jakości materiałów nie ma się do czego przyczepić, ale estetycznie niestety się zawiodłem.
Zgłoś opinię
12 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam piękne buty w kolorze morskim oraz sneakersy w kolorze turkusowym. Mam wysokie podbicie stop także obydwie pary za ciasne, zaś skóra raczej twarda i obawiam się ze nie zmięknie aż tak żeby ułatwić mi swobodne ruch stopy. Teraz jest jakw pancerzu
Zgłoś opinię
16 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię