O REUTER – Łazienki & Oświetlenie- Logo - Opinie

O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
Opinie:

Opinie (579) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (593)

4,56
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 maj 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
O REUTER – Łazienki & Oświetlenie spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 20 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry Państwu Oto moja opinia Obsługa klienta oraz profesjonalizm w działaniu Firmy REUTER jest wg mnie wzorem do naśladowania. Przekazane wyprzedzająco bardzo przejrzyste zasady oraz instrukcje postępowania w razie kłopotów z dostawą. Dostawa jest jeszcze w drodze. Czekamy na przesyłkę ale spodziewamy się potwierdzenia powyższej opinii. Zdjęcie pojawi się po pracach montażowych o ile powtórne wypełnienie tej ankiety będzie możliwe. Pozdrawiam serdecznie z życzeniami sukcesów w 2024 roku! Tomasz Brach DOBRACHATA

najbardziej krytyczna opinia

17 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma kurierska nie kontaktowała się ze mną. Bez żadnej informacji zostawili przesyłkę w punkcie odbiory. Zlokalizowałam ją dzięki linkowi od Państwa do śledzenia….
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie

 Sortuj  
Trafność
9 dni temu
w trakcie sprawdzania
Wanna przyszła nie kompletna. Nie mogę dodzwonić się na telefon . Na maila też nie ma odpowiedzi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
9 dni temu
Nasz Dział Obsługi Klienta już zajmuje się sprawą. Wanna została dostarczona kompletna, zgodnie ze złożonym zamówieniem. Pozostajemy do dyspozycji.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
8 dni temu
Dziękujemy za opinię. Zapraszamy do kontaktu przez bok@reuter.pl i podzielenia się wnioskami.
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
8 kwi 2024
Dziękujemy za opinię i zapraszamy do kontaktu przez bok@reuter.pl. Sugestie Naszych Klientów pomagają nam wprowadzać zmiany na lepsze.
10 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
- podawać autentyczne wiadomości o terminie dostaw marki Steinberg - podawać prawdziwe wiadomości o stanie magazynowym marki Stainberg - zatowarowac magazyn własny marka Steinberg na bazie średniej sprzedaży w miesiącu - rejestrować przelewy online w ciągu 24 h - ustawić poprawne statusy w widokach klienta na sklepie www, teraz wprowadzają w błąd. - ustawić standard czasowy na odpowiedź klientowi na maila w bok, jako element KPI - zweryfikować komunikaty mailowe dla klienta przy zmianie statusów systemowych ( www) niektóre warto a niektóre nie powinny się wyświetlać) - wprowadzić dostawę do paczkomatu Koncept sprzedawcy jest niedopracowany, buduje oczekiwania po stronie klienta, ale w toku procesu klient ma gotowość porzucenia zamówienia i realizacji w innym miejscu . Takie samo wrażenie mają profesjonalne firmy które realizują obroty poza Reuter i nie rekomendują klientom państwa sklepu. Potencjał jest duży ale nie do wykorzystania przy aktualnych standardach realizacji. Będę testować zwrot towaru, zobaczę co tu zidentyfikuje.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
12 lut 2024
Dziękujemy za wszystkie cenne uwagi .Chcemy się rozwijać dla naszych Klientów, więc każda opinia jest dla nas ważną wskazówką. Zmiany na lepsze, to długi i ciągły proces ,ale zapewniamy że dążymy do jego realizacji na jak najwyższym poziomie. Pozostajemy do dyspozycji na bok@reuter.pl -Zespół Reuter.
10 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Szybka wysyłka

Towar na magazynie ,szybka wysyłka a ja czekam od 23.01 .I znowu termin przesunięty bo wciąż "oczekiwanie na towar" a przecież był na magazynie!.Nie polecam jak komuś cieknie kran.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
12 lut 2024
Najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienia. Dokładamy wszelkich starań by produkt został wysłany jak najszybciej. Nasz Dział Obsługi Klienta, skontaktuje się celem potwierdzenia wysyłki. Jeszcze raz przepraszamy za powstałe niedogodności.
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Pisać prawdę o dostępności.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
21 lut 2024
Terminy widoczne na naszej stronie, dla produktów niedostępnych na magazynie, to deklaracja Producenta odnośnie dostaw do naszego magazynu. Wszelkie zmiany i odstępstwa, są niestety wynikiem przesunięć i opóźnień po jego stronie.
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
15 lut 2024
Dziękujemy za opinię. Zachęcamy do kontaktu przez bok@reuter.pl. Wiedząc co poszło nie tak, możemy pracować nad poprawą naszego serwisu.
3 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
5 lut 2024
Każda opinia jest ważna dlatego zapraszamy do kontaktu przez bok@reuter.pl i podzielenia się wnioskami.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Problemy z dostawami

na stronie internetowej podają nieprawdziwe terminy dostaw, dostarczają nie to co się zamówiło. dostałam mejla , że jak odeślę niewłaściwy produkt to odeślą właściwy po czym dostaję mejla ,że nie mają zamówionego produktu w magazynie. nie rekompensują swoich błędów. 2 miesiące temu powinnam otrzymać podłączenie prysznica i na dzień dzisiejszy nie wiem kiedy będzie. Wstyd
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
28 gru 2023
Produkt, który był na naszym magazynie miał błędne oznaczenia producenta na kartonie, wskazujące na inny towar, niż ten który był w opakowaniu. Odbiór niewłaściwego artykułu jest tu więc jednym z elementów reklamacji. Co do wymiany, przykro nam, że proces trwa tak długo, ale dopóki producent nie dostarczy właściwego produktu, nie jesteśmy w stanie jej zrealizować. Terminy na stronie, to deklaracja producenta, która może ulec zmianie. Rzeczywisty czas realizacji producent potwierdza każdorazowo po złożonym zamówieniu.
7 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Zamówienie umywalki

Witam. Cały proces przyjmowania zamówienia ok. Ale na moje pytanie ile czasu się czeka na produkt usłyszałem że do tygodnia ! Czekałem przeszło trzy ...na prozaiczną umywalkę...skandal,tragedia dla firmy. Fotki nie zamieszczam ,bo firma pokazuje na swojej fotce wielkie magazyny ,które stoją puste? Nie polecam firmy. Z szacunkiem Przemysław Tabaka Polska
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
9 paź 2023
Szanowny Panie, dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia naszych klientów realizować jak najszybciej. Odnośnie Pańskiego zamówienia – zwracamy uwagę, że produkt Grohe Bau Keramik umywalka szer. 60,9 gł. 44,2 cm, biała jest opatrzony informacją, że do naszego magazynu zostanie dostarczony w terminie ok. 1 tygodnia, Taki termin zadeklarował producent. Jak informowaliśmy podczas składania zamówienia firma REUTER jest zależna od możliwości dostarczenia towaru przez producenta i nie ma wpływu na realizację dostaw od producenta. Po otrzymaniu tego produktu niezwłocznie przystąpiliśmy do skompletowania Pańskiego zamówienia - właściwego i bezpiecznego jego zapakowania a następnie przekazania do działu wysyłki. Ponadto prosimy zwrócić uwagę na fakt, że od chwili wysłania zamówienia z naszego magazynu firma spedycyjna także potrzebuje pewnego czasu na jego dostarczenie, a przesyłka dotarła do Pana w dniu 03.10.2023. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałych niedogodności, mamy nadzieję iż uda nam się spełnić Pańskie oczekiwania przy następnym zamówieniu. Z wyrazami szacunku Zespół Reuter.pl
5 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Tragedia

Spłuczka Grohe przyszła pęknięta, na nową pokrywę czeka trzeba 8 tygodni, w tej chwili trwają negocjacje na temat obniżenia ceny, firma od siedmiu boleści, za niecałe 100 euro traci zaufanie klientow do firmy. A co popoprawic, to traktować Polaka jak klienta z Niemiec. I tyle w temacie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
7 sie 2023
Każdy klient i każda opinia jest dla nas ważna. Rozumiemy rozgoryczenie w związku z otrzymaniem wadliwego produktu, jest nam niezmiernie przykro, niestety nie mamy wpływu na czas realizacji podany przez producenta. W przypadku tej reklamacji nie posiada on uszkodzonego elementu na stanie, konieczne jest wyprodukowanie nowego, stąd tak długi okres oczekiwania. Zdajemy sobie sprawę, że termin realizacji może być trudny do zaakceptowania, dlatego zaproponowaliśmy inne rozwiązanie, które mamy nadzieję pomyślnie zakończy tą sprawę.
31 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Nierzetelne czasy realizacji zamówienia

„Natychmiastowa wysyłka” w przypadku tego sklepu oznacza rozpoczęcie realizacji dostawy od kilku do kilkunastu dni od złożenia zamówienia. Żenujące.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
3 sty 2024
Szybka wysyłka jest możliwa przy płatności Przelewy 24, Blik. W przypadku przelewów bankowych realizacja rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności. Wszystkie informacje dostępne są na naszej stronie
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Po 23 dniach – brak dostawy

Po 23 dniach od zamówienia wciąż nie otrzymałem swoich produktów – co przekłada się na opóźnienia w remoncie i różne utrudnienia. :-(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
27 lis 2023
Bardzo nam przykro z powodu konsekwencji opóźniającej się dostawy. W tym wypadku byliśmy niestety zależni od Producenta. Sprawdziliśmy status i aktualnie produkty są w trakcie przyjęcia na nasz centralny magazyn. Zamówienie zostanie wkrótce wysłane.
4 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Kompletnie nierzetelna firma - terminreal8zacj8 zamówienia ponad 3x dłuższy od informacji zawartej na stronie. Nie polecam!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
5 sty 2024
Podawany na stronie termin to deklaracja producenta, która może ulec zmianie, na co niestety nie mamy wpływu. Produkt jest aktualnie w przyjęciu i zamówienie może zostać zrealizowane.
2 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Absolutnie nieprofesjonalne. Próbowałem kupić od nich zlew, dwa razy wysłali mi uszkodzony przedmiot i dwa razy wysłali mi zły zlew. Ostatecznie nie udało mi się kupić tego, czego potrzebowałem, ponieważ produkt stał się dostępny tylko na zamówienie. Gorąco odradzam kupowanie czegokolwiek w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
3 lis 2023
Wysłany pomyłkowo zlew to faktycznie był błąd po naszej stronie. Niestety nałożyły się tutaj również inne niefortunne okoliczności, tym razem wynikające z uszkodzenia produktu w dostawie czy braku dostępności u Producenta. Przepraszamy.
13 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Kiepska obsługa, wprowadzanie klienta w błąd

Kiepska obsługa, wprowadzanie w błąd klienta w kwestii dostępności towaru, długi czas na oczekiwanie na zwrot pieniędzy. Po wyborze innego dostępnego towaru musiałem za niego oddzielnie zapłacić pomimo faktu że kwota wcześniej wpłaconych pieniędzy była wyższa. Na zwrot czekałem dwa tygodnie. Żenada
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
17 paź 2023
Dziękujemy za konstruktywną ocenę. Deklarowane terminy wysyłki są zależne od producenta , w związku z tym, dostawa może się opóźniać. Zwrot należności, zgodnie z informacją na stronie, trwa do 14 dni. Musimy się jednak zgodzić, że od momentu wyboru alternatywnego produktu, proces powinien być po naszej stronie poprowadzony lepiej. Mamy nadzieję, że produkt spełnił oczekiwania, a my wyciągnęliśmy wnioski na przyszłość.
26 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Nieudane zakupy

Pomimo podania dokładnych danych do faktury, adresu firmy w Polsce i NIP, Reuter nie był w stanie wystawić poprawnie faktury. Ostatecznie pomimo złożenia zamówienia, wielkokrotnego wyjaśniania do zakupu nie doszło.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
30 paź 2023
W reuter.com przykładamy najwyższą wagę nie tylko do jakości produktu i obsługi Klienta, ale również do kwestii formalnych. Każdy Klient firmowy weryfikowany jest jako płatnik VAT UE w unijnym systemie VIES (System Wymiany Informacji o VAT). Brak danych lub ich niezgodność – bo taka właśnie zaszła tu sytuacja - uniemożliwia wystawienie poprawnej faktury, a tym samym transakcję. W takim przypadku Klient zobowiązany jest dostarczyć stosowne zaświadczenie bądź dokonać zakupów jako Klient prywatny.
18 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak kompetentnych pracowników. Chciałem zamówić nietypowy brodzik. Pracownik powiedział ze muszę zrobić przelew a później mi powie czy jest w stanie taki brodzik ściągnąć.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
20 wrz 2023
Weryfikacja dostępności produktu oraz informacja, czy jesteśmy go w stanie zamówić u producenta, w przypadku braku na magazynie, jest udzielana bezpłatnie, w trakcie konsultacji. Większość produktów niestandardowych jest sprowadzana wyłącznie pod indywidualne zamówienie Klienta. Złożenie i opłacenie zamówienia pozwala nam zamówić produkt u producenta oraz określić czas realizacji.
17 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Kłamstwo o dostępności od ręki - Brak dostawy przez tygodnie, Brak info o opóźnieniu i nowej dacie dostawy

1. Nie kłamać, że produkt jest dostępny, 2. informować Klienta o opóźnieniach, 3. nie wysyłać części kompletu, kiedy jedno nie działa bez drugiego!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
18 lip 2023
Szanowna Pani , bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Każdorazowo dokładamy wszelkich starań aby klienci naszego sklepu byli obsłużeni na najwyższym poziomie. W przypadku Pani zamówienia, oba artykuły mieliśmy dostępne od ręki i zostały one wysłane z naszego magazynu w tym samym czasie – niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. Standardową procedurą naszego sklepu jest minimalizowanie ryzyka uszkodzenia towarów podczas transportu, stad też produkty były zapakowane w oddzielnych paczkach. Niestety, jedna z nich została uszkodzona podczas transportu, co spowodowało opóźnienia w dostawie zamówienia. Gdy tylko otrzymaliśmy taką informację, rozpoczęliśmy proces realizacji wysyłki nowego nieuszkodzonego artykułu. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałych niedogodności związanych z dłuższym czasem oczekiwania na zamawiany towar. Dziękujemy za złożenie opinii. Jest dla nas bardzo ważna, ponieważ zależy nam na rozwoju i wychodzeniu na przeciw oczekiwaniom klienta.
17 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Termin dostawy nie może wprowadzać w błąd. W moim przypadku był podany termin 1 tygodnia, rzeczywisty termin to prawie trzy tygodnie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
18 wrz 2023
Zgodnie z informacją na naszej stronie termin wysyłki ok. 1 tygodnia dla produktów o gabarytach na tyle dużych, że bezpieczna dostawa wymaga skorzystania z palety, wynosi do 13 dni roboczych. W tym terminie uwzględniony jest zarówno czas dostawy od producenta, przygotowania towaru do wysyłki, nadanie do kuriera, jak i sama trasa jaką pokonuje kierowca do miejsca docelowego. Wszelkie informacje są zawsze podane na naszej stronie w sekcji czas dostawy oraz dostępne u naszych doradców drogą mailowa lub telefoniczną, bo wiemy jak to jest istotne.