O REUTER – Łazienki & Oświetlenie- Logo - Opinie

O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
Opinie:

Opinie (579) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (593)

4,56
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 maj 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
O REUTER – Łazienki & Oświetlenie spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 20 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry Państwu Oto moja opinia Obsługa klienta oraz profesjonalizm w działaniu Firmy REUTER jest wg mnie wzorem do naśladowania. Przekazane wyprzedzająco bardzo przejrzyste zasady oraz instrukcje postępowania w razie kłopotów z dostawą. Dostawa jest jeszcze w drodze. Czekamy na przesyłkę ale spodziewamy się potwierdzenia powyższej opinii. Zdjęcie pojawi się po pracach montażowych o ile powtórne wypełnienie tej ankiety będzie możliwe. Pozdrawiam serdecznie z życzeniami sukcesów w 2024 roku! Tomasz Brach DOBRACHATA

najbardziej krytyczna opinia

17 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma kurierska nie kontaktowała się ze mną. Bez żadnej informacji zostawili przesyłkę w punkcie odbiory. Zlokalizowałam ją dzięki linkowi od Państwa do śledzenia….
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie

 Sortuj  
Trafność
27 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
terminy dostaw
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
29 kwi 2024
W przypadku produktów niedostępnych na naszym magazynie obowiązują terminy realizacji deklarowane przez Producenta. Zamówienia są cały czas monitorowane, a klient na bieżąco informowany o ewentualnych odstępstwach.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
9 dni temu
Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie. Jesteśmy przekonani, że kolejnym razem lepiej sprostamy wymaganiom.
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
wystawiać prawidłowe dokumenty obowiązujące w Polsce, tylko tyle...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
2 kwi 2024
Wszystkie dokumenty wystawiane w momencie zakupu są prawidłowe i obowiązujące w Polsce. Jako spółka zarejestrowana w UE musimy też spełniać wszystkie zasady wewnątrzwspólnotowe, jak chociażby sposób rozliczania VAT dla klientów biznesowych. W razie wątpliwości lub pytań nasze biuro obsługi klienta pozostaje do dyspozycji.
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
15 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Zachęcamy do kontaktu przez bok@reuter.pl i podzielenia się uwagami.
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zmienić firmę kurierską.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
5 lut 2024
Dziękujemy za opinię. Pracujemy nad rozszerzeniem dostępnych opcji dostawy.
9 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Lepiej omijać ten sklep.

Towar wystawiony z terminem wysyłki 1 tydzień, po dokonaniu wpłaty przychodzi informacja o wysyłce za miesiąc a po kolejnych kilku dniach informują, że towar będzie za kilka miesięcy. Bo taką informację przekazał im producent. A towar cały czas widnieje na stronie z terminem wysyłki… 1 tydzień. Na maile nie odpowiadają. NIE POLECAM.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
13 lis 2023
Deklaracja doręczenia produktu przez Producenta do naszego magazynu jest wyłącznie orientacyjna. Dopiero po złożeniu zamówienia Producent podaje przewidywany termin dostawy. Wszelkie napływające aktualizacje monitorujemy, a Klient jest natychmiast powiadamiany.
10 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Przy zakupie na stronie jest napisane na stanie,wysyłka 24h.Ale po dokonaniu płatności wyskakuje termin dostawy jakiś kosmos.Juz miesiąc czekam na zamówiony towar i ciągle nic mam nie dokończoną kuchnię przez to oszustwo,nabieranie ludzi,nie zdrowe zagrywki napewno ostatni raz zamówiłem na tej stronie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
11 gru 2023
Wysyłka w 24h możliwa jest wyłącznie dla produktów dostępnych na magazynie. W tym przypadku tak nie było. Termin wysyłki artykułów niedostępnych na magazynie, kalkulowany jest na podstawie deklarowanego przez Producenta czasu realizacji, który może ulec zmianie, w tym wydłużeniu.
21 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Informować kupujących o faktycznych terminach dostępności produktów na stronie przed decyzją o zakupie a nie po wpłaceniu za towar. Zwykłe oszustwo, aby złapać klientów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
23 paź 2023
W przypadku produktów, które nie są dostępne na naszym magazynie i zakupu towaru oznaczonego np.: "Wysyłka w ciągu ok. 1 tygodnia", obowiązuje termin realizacji deklarowany przez Producenta. Informację o faktycznej dostawie uzyskujemy dopiero na etapie zamówienia. Jeśli termin odbiega od pierwotnie deklarowanego, staramy się jak najszybciej reagować i informować o zmianach
31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Jeżeli mam być szczery to oceniam bardzo średnio, na miskę WC czekam już nie cały miesiąc a to chyba długo, dałem 2 gwiazdki bo nie śpieszyło mi się i po tygodniu czasu zadzwoniłem na infolinie w celu dowiedzenia się co z moim zamówieniem to Pani powiedziała że czekają na dostawę. Inne sklepy dzwonią albo informują kilienów o wydłużonym czasie oczekiwania i pytają się czy tak będzie ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
1 sie 2023
Dziękujemy za opinię i konstruktywną krytykę. Przekazaliśmy uwagi do odpowiedniego działu. Zapewniamy, że wyciągniemy wnioski na przyszłość i dołożymy wszelkich starań, aby poprawić jakość naszych usług.
7 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
brak jakiej kolwiek informacji o zamówionym produkcie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
8 sty 2024
Bardzo przepraszamy za brak informacji z naszej strony. Sprawdzamy co jest wynikiem powstałych opóźnień, i niezwłocznie wrócimy już bezpośrednio z wyjaśnieniami. Pozostajemy do dyspozycji Zespół Reuter
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
4 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli możemy liczyć na podzielenie się informacją, co na nią wpłynęło, zapraszamy do kontaktu przez bok@reuter.pl.
18 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
20 lis 2023
Opinia klienta jest dla nas ważnym źródłem informacji, dlatego zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta przez bok@reuter.pl.