O REUTER – Łazienki & Oświetlenie- Logo - Opinie

O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
Opinie:

Opinie (579) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (593)

4,56
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 maj 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
O REUTER – Łazienki & Oświetlenie spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 20 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry Państwu Oto moja opinia Obsługa klienta oraz profesjonalizm w działaniu Firmy REUTER jest wg mnie wzorem do naśladowania. Przekazane wyprzedzająco bardzo przejrzyste zasady oraz instrukcje postępowania w razie kłopotów z dostawą. Dostawa jest jeszcze w drodze. Czekamy na przesyłkę ale spodziewamy się potwierdzenia powyższej opinii. Zdjęcie pojawi się po pracach montażowych o ile powtórne wypełnienie tej ankiety będzie możliwe. Pozdrawiam serdecznie z życzeniami sukcesów w 2024 roku! Tomasz Brach DOBRACHATA

najbardziej krytyczna opinia

17 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma kurierska nie kontaktowała się ze mną. Bez żadnej informacji zostawili przesyłkę w punkcie odbiory. Zlokalizowałam ją dzięki linkowi od Państwa do śledzenia….
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie

 Sortuj  
Trafność
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Doświadczenie z Reuter

Dostawa - zmienił się termin i musiałam rozdzielić zamówienie i zapłacić Jeden produkt utknął na 4 dni w sortowni za granicą Czas dostawy do 7 dni roboczych żaden sklep tego nie ma Płatność przed wysyłką jedyną możliwością Komunikacja posprzedażowa słaba Równocześnie zamawiałam w innych miejscach i było super
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
2 dni temu
Dziękujemy za ocenę. Zmiana terminu przez producenta czy opóźnienia po stronie przewoźnika, to sytuacje od nas niezależne, ale nad obsługą posprzedażową popracujemy. Mamy nadzieję, że będzie Pani zadowolona z zakupionych produktów.
21 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Termin dostawy podany na stronie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Księgowanie wpłaty trwa wieki 4-5 dni. Produkt zapakowany naprawdę porządnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
11 godzin temu
Dziękujemy za opinię. Termin dostawy produktów niedostępnych na magazynie jest deklarowany przez producenta i bywa, że ulega zmianie. Zamówienia są monitorowane, a klienci na bieżąco informowani. Jeśli chodzi o kwestię przelewu tradycyjnego, księgowanie może trwać do 3 dni roboczych, dlatego polecamy inne formy płatności dostępne na naszej stronie np.: przelewy 24 . Liczymy, że produkt spełni oczekiwania.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
5 dni temu
Dziękujemy za opinię. Mamy nadzieję, że produkt wynagrodził czas oczekiwania.
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Długi czas procesowania zamówienia

Jest to sklep niemiecki - trzeba się liczyć z minimum kilkudniowym procesowaniem zamówienia (księgowanie płatności 1 dzień roboczy, pakowanie, kolejny dzień, transport z Niemiec - kilka dni). Poza tym wszystko w porządku.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
5 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Mamy nadzieję, że produkty wynagrodziły czas oczekiwania.
14 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

opóxnienei w dostawie

opóźnienie w dostawie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
15 kwi 2024
Przesyłki paletowe ze względu na gabaryt mogą być realizowane dłużej. Szacowany czas dostawy dla każdego rodzaju przesyłki podany jest na naszej stronie www.reuter.com.
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
8 kwi 2024
Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie. Jesteśmy przekonani, że kolejnym razem lepiej sprostamy wymaganiom.
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
wysoki koszt zwrotu powodowany koniecznością wysyłania za granicę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
18 mar 2024
To prawda, zwrot zawsze wiąże się z koniecznością pokrycia jego kosztu, dlatego zachęcamy do korzystania z pomocy naszych doradców przed zakupem, aby upewnić się, że zwrot nie będzie potrzebny.
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Towar dostępny od ręki tylko na stronie

Zakup wanny, która na stronie miała status dostępny i wysyłka w 48 godzin, nastąpił 21 grudnia. Niestety wysyłka nastąpiła dopiero w styczniu. W międzyczasie zmieniła się koncepcja i wanna została zwrócona od razu do sklepu. Cała procedura od momentu przelewu za zakup towaru, który ponoć jest na stanie i jest od razu wysyłany, do zwrotu kosztów trwała dokładnie MIESIĄC.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
25 sty 2024
Realizacja miała miejsce w okresie świąteczno – noworocznym obejmującym przerwę świąteczną. Zamówienia przekazywane są do wysyłki dopiero po zaksięgowaniu płatności. W tym przypadku, w związku z wybraną opcją przelew tradycyjny, została ona odnotowana w ostatnich dniach grudnia. 2 stycznia zamówienie było już w drodze. Po odmowie przyjęcia towaru, zwrot kosztów nastąpił w wyznaczonym ustawowo terminie.
17 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma kurierska nie kontaktowała się ze mną. Bez żadnej informacji zostawili przesyłkę w punkcie odbiory. Zlokalizowałam ją dzięki linkowi od Państwa do śledzenia….
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
18 gru 2023
Zgłosiliśmy reklamacje do przewoźnika. Zachęcamy, tak jak w tym przypadku, do weryfikacji statusu przesyłki przez link przesyłany mailem, bądź z poziomu konta klienta. W razie problemów prosimy o kontakt z nami przez infolinię lub na bok@reuter.pl.
3 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Dlugi czas oczekiwania na przeprocesowanie platnosci, w sekcji adres wysylki jest blad ktory nie pozwala prezyzyjnie zrozumiec czy podac nr domu czy nr domu i mieszkania. Brak przekazania nr telefonu zamawiajacego do kuriera. Nie mogla trafic i nawet nie mial jak zadzwonic. Przydala by sie wysylka za pobraniem lub dostarczenie do paczkomatu. Tego tez brak.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
4 wrz 2023
Dziękujemy za opinię i cenne uwagi. Błąd adresowy jest nam znany, pracujemy nad jego usunięciem. Tymczasowym rozwiązaniem jest podanie pełnego adresu w uwagach. Czas procesowania płatności jest tematem bardziej złożonym, i nie wszystkie czynniki są od nas zależne, ale zweryfikujemy, czy coś jeszcze możemy usprawnić. Zachęcamy też, do korzystania z płatności natychmiastowych. W kwestii dostawy kurierskiej, informacje kontaktowe są przez nas przekazywane, niestety kurierzy nie zawsze z nich korzystają. Zleciliśmy zweryfikowanie tej sprawy. Pracujemy nad wprowadzeniem dostaw do paczkomatów.
22 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka pojechała do punktu odbioru paczek. Bez żadnej informacji mailowej. Trzeba było sprawdzać i tłumaczyć link z zamówieniem. Gdyby nie to paczka została by zwrócona do nadawcy 😔 Usługa kurierska UPS totalnie do dupy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
23 paź 2023
Dziękujemy za informację. Jeśli kurier nie zastał odbiorcy, zobowiązany jest do pozostawiania awizo, zanim przekaże paczkę do punktu odbioru. Zgłosiliśmy skargę do przewoźnika i bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
9 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupowałam jako klient zarejestrowany a przesyłka utknęła u przewoźnika nie wiadomo dlaczego… czekałam 14 dni. Musiałam dzwonić na infolinie UPS i zmienić adres za pomocą konsultanta . Dziwne…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
11 gru 2023
Do takich sytuacji dochodzi zazwyczaj w przypadku braków lub błędów w danych teleadresowych. Bardzo prosimy o o poprawę danych adresowych w koncie klienta.
EN
Ewa N.
Wrocl
1 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Termin realizacji długi,informacja o dostępności towaru ,przy złożeniu mówienia,dostawa ponad 3 tyg.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
4 wrz 2023
Z naszej weryfikacji wynika, że informacja w dniu zakupu mówiła o dostępności 4 sztuk w ciągu tygodnia. Niestety termin realizacji po stronie producenta uległ wydłużeniu, stąd tak długi okres oczekiwania. Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Lepsza i bardziej profesjonalna obsługa klienta, która zna swoje produkty
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
5 gru 2023
W naszym sklepie mamy ponad 300 tysięcy produktów, a każdego dnia pojawiają się nowości. Nasi pracownicy są w nieustającym procesie szkoleniowym, aby jak najlepiej poznać właściwości oferowanego asortymentu i sprostać wymaganiom Klientów. Będziemy wdzięczni za szczegóły tego konkretnego doświadczenia na bok@reuter.pl, by oferować jeszcze lepszą obsługę i doradztwo.
16 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

skrócic czas dostawy

skrócić czas dostawy. niezrozumiale dodatkowe opłaty za płatność BLIK
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
19 cze 2023
Bardzo dziękujemy za opinię. Z tytułu płatności BLIK, nie naliczamy klientom żadnych dodatkowych opłat. Wszelkie koszty transakcyjne pokrywane są w pełni przez Reuter. Jeśli naliczone zostały jakieś opłaty, bardzo prosimy o kontakt na bok@reuter.pl.W kwestii czasu dostawy, pracujemy nad usprawnieniem i poprawą naszego serwisu.
25 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
zmienić dostawcę; kontakt z reuter, zakup, ale dostawa - fatalna
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
27 lis 2023
Przekazaliśmy skargę do przewoźnika, mamy jednocześnie nadzieję, że produkt zrekompensuje te niedogodności.