brandfield.plOpinie

: 232Dobry

Szczegóły
Kontakt
Kontakt
Brandfield B.V.
Stoeldraaierstraat 70
9712 BX Groningen
Holandia
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Sebastian Monteban

Opinie nt. sklepu brandfield.pl

4.27/5.00
Dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (53) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

79 %
2 %
2 %
4 %
13 %
Opinie łącznie (232)

Doświadczenia innych klientów sklepu brandfield.pl

Filtruj 
Wczoraj
ZAMÓWIENIE NR 4300008274 Dopiero dzisiaj jak zauważyłam brak kontaktu ze sklepem sprawdziłam opinie. Są okropne. Do pewnego momentu przychodziły emaile. Miałam dostać emaila do śledzenia paczki i nic.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu brandfield.pl
9 godzin(y) temu
Od tego czasu odpowiedzieliśmy na Twój e-mail, podając aktualne informacje o śledzeniu przesyłki. Przepraszamy, że nie zostałeś poinformowany wcześniej, ponieważ automatyczna wiadomość e-mail, którą powinieneś otrzymać z informacjami o śledzeniu, nie została wysłana z powodu błędu. -Emily
1 miesiąc temu
Oszuści!!! 15 grudnia zamówiłam zegarek fossila za 880 zł. Do dnia dzisiejszego go nie otrzymałam. W linku do śledzenia przesyłki istnieje informacja, że została juz odebrana. Pozwoliłam sobie zadzwonić do fedexa i wicie co? Taka przesyłka u nich nie widnieje. Jezeli do końca przyszłego tygodnia nie otrzymam paczki, zgłoszę sprawę na policje. Kontakt ze sklepem zerowy. Telefon nie istnieje.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu brandfield.pl
4 dni temu
Witaj Jagoda, dziękuję za recenzję. Jesteśmy gotowi rozpocząć dochodzenie z przewoźnikiem, aby uzyskać więcej informacji na temat doręczenia Twojej przesyłki. Mamy zamiar wysłać Ci dzisiaj e-mail w tej sprawie. Z poważaniem, Ally, zespół Brandfield
7 dni temu
I ordered the watch on December 21 and received it only on January 20. Contact with customer service was good. Waiting for the shipment was due to a pandemic.
 Opinia zweryfikowana|
9 dni temu
Polecam
 Opinia zweryfikowana|
12 dni temu
Zegarek zamawiałam miesiąc temu nadal nie ma
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu brandfield.pl
11 dni temu
Witam, dziękuję za recenzję. Rozpoczniemy śledztwo u przewoźnika, dzięki czemu uzyskamy więcej informacji o dostarczeniu Twojej przesyłki. Wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy tylko otrzymamy aktualizację od Fedex. Przepraszamy za niedogodności, życzymy miłego dnia. Z poważaniem, Ally, zespół Brandfield
15 dni temu
Zamówienie oraz opłata złożona 19.12.2020r. Faktura#535394. Do tej pory brak zamówionego produktuTJ2790225 oraz żadnej informacji z państwa strony odnośnie dostawy lub ewentualnego zwrotu gotówki. W/g mnie tak nie powinna działać firma . Wysłałem kilka e-mail i cisza zadnej odpowiedzi. Tak że proszę o informację zwrotną aby moja ocena państwa firmy sie zmieniła . Pozdrawiam.
 Opinia zweryfikowana|
1 miesiąc temu
I liked the product very much, very good discounts! I will continue to buy from them;)
 Opinia zweryfikowana|
1 miesiąc temu
Cekam na zamówienie już 2,5 tygodnia!! Nich nie ma! Nie mogę wrócić pieniądze nawet!! Obsługa klienta na 0!
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu brandfield.pl
1 miesiąc temu
Dziękuję za recenzję. Niestety o tej porze roku dostawa paczki może potrwać dłużej. Rozumiemy, że to irytujące, przepraszam za to. Widzę, że dostarczyliśmy więcej informacji. ^MB
1 miesiąc temu
Nie polecam firmy ... dostawa to dramat , nie wiadomo gdzie jest paczka nie wysyłają w terminie
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu brandfield.pl
1 miesiąc temu
Witaj Marcin, dziękuję za recenzję. Widzimy, że wysłaliśmy Twoje zamówienie w dniach 16-12, tego samego dnia, w którym je zamówiłeś. Ze względu na przytłaczającą liczbę paczek, które muszą obsługiwać europejscy przewoźnicy, należy się spodziewać pewnych opóźnień. Mamy nadzieję, że otrzymasz je w ciągu 7 dni roboczych. Z poważaniem, Ally, zespół Brandfield
1 miesiąc temu
Fast delivery, good quality products.
 Opinia zweryfikowana|
1 miesiąc temu
Fast delivery, good quality products. i recommend.
 Opinia zweryfikowana|
1 miesiąc temu
Horrible. They write to give free gift box for the order, there's not. But worst, they tell that is not true and is your fault, that'incredible. AVOID!!
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu brandfield.pl
1 miesiąc temu
Thank you for your review. We see that your order was placed in August. Unfortunately there was no free gift box promotion back then. To take advantage of a promotion, you can redeem a promotion code in your shopping cart. If you have any questions about this, you can always contact us, we are happy to help you. ^MB
1 miesiąc temu
Rewelacyjny towar , błyskawiczna dostawa . Zegarek piękny i pieknie zapakowany . Beautiful Polecam !
 Opinia zweryfikowana|
1 miesiąc temu
Bleeding cheaters! They put on the website information that delivery lasts 3-5 working days. 3 weeks after placing and paying the order the goods still not been delivered. The link to the shipment tracking was incorrect. After a bunch of emails to customer service they answered after a week that there was no point to bother them and no worries as the shipment was in process. Next emails ignored!
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu brandfield.pl
1 miesiąc temu
Thank you for your review. Due to busy times at our delivery partners, a package can unfortunately take longer to arrive. Apologies for the inconvenience caused. I see that my colleague has sent you a correct link with which you can view the current status of your package. But the word cheaters is absolutely not true. We do our utmost to help all our customers as best and as fast as we can. ^MB
2 miesiące(-ęcy) temu
Wszystko super. Począwszy od zamówienia do dostawy bez zarzutu. Pełne informacje o produkcie, możliwość śledzenia zamówienia na każdym kroku. Dostarczony kurierem, towar zgodny z opisem. Zdecydowanie polecam takie zakupy.
 Opinia zweryfikowana|
2 miesiące(-ęcy) temu
polecam najwyższy poziom obsługi
 Opinia zweryfikowana|
2 miesiące(-ęcy) temu
Otrzymany produkt nie spełnia moich oczekiwań, wydaje się jakby nosił ślady użytkowania. Niedostępny jest formularz zwrotu online, kontakt z obsługą klienta jest utrudniony.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu brandfield.pl
2 miesiące(-ęcy) temu
Dziękuję za recenzję. Widzimy, że otrzymałeś odpowiedź na e-mail w dniach 4-12-2020. Zgodnie z informacją w naszym e-mailu, jeśli nie będziesz zadowolony, możesz zwrócić nam swój produkt, więcej informacji o zwrocie znajdziesz na naszej polskiej stronie: https://www.brandfield.pl/obsluga-klienta/zwroty/. Z poważaniem, Ally, zespół Brandfield
3 miesiące(-ęcy) temu
Sam produkt G-Shock GBD-H1000-4ER raczej rozczarowujący. Przesyłka międzynarodowa błyskawiczna. Kontakt z biurem obsługi raczej długi.
 Opinia zweryfikowana|
3 miesiące(-ęcy) temu
Super firma polecam. Pewna i solidna
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Zegarek dotarł w 5 dni. Produkt zgodny z oczekiwaniami. Najlepsza cena, polecam
 Opinia zweryfikowana|