Dziękujemy za opinię oraz wszystkie uwagi zarówno do realizacji zamówienia, jak i do funkcjonalności samego sklepu internetowego. Taki feedback jest dla nas bardzo cenny. Jeśli chodzi o czas realizacji, staramy się to robić błyskawicznie, czyli w ciągu 24 h, natomiast zdarzają się okresy, że pracy jest tyle, że fizycznie nie mamy możliwości zmieścić się w tak krótkim terminie, zatem na stronie znajduje się informacja, że realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. Szybko odniesiemy się też do pozostałych kwestii:
1. Wysokość rabatu wyświetla się w stosunku do całości koszyka. Jeśli klient ma w koszyku produkt z wyprzedaży, jak w Pańskim przypadku, to na ten produkt nie naliczy się rabat, a co za tym idzie suma rabatów będzie niższa (na pozostałe produkty system przyznał po 10% rabatu).
2. Dziękujemy za informację. Przyjrzymy się procesowi i naprawimy ewentualne błędy.
Pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego! :)