jubilersezam.pl
Opinie:

Opinie (263) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (766)

4,91
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

15 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Sezam ma piękną bużuterię,myślę że wrócę do tego sprzedawcy. Mam nawet na oku jeden pierścionek ale chwilowo jest niedostępny. Przesyłka była bardzo ładnie zapakowana. Jestem bardzo zadowolona z zakupu w sklepie Sezam.

najbardziej krytyczna opinia

25 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie zrealizowane bardzo szybko, jednakże nie otrzymałam tego za co zapłaciłam. Zamówiłam bransoletkę taśmę 4 mm, a otrzymałam bransoletkę o szerokości 3 mm. Na moją reklamację w sklepie stacjonarnym pani sprzedawczyni, po kontakcie telefonicznym z kimś od zamówień internetowych stwierdziła, że na stronie internetowej był błąd, że nie ma już bransoletek o szer. 4 mm. Zaproponowano mi tylko ewentualny zwrot. Dla mnie to jest totalne lekceważenie klienta. Przez cały okres realizacji zamówienia nikt mnie nie zapytał czy chcę dostać węższą bransoletkę. Czy myślano, że się nie zorientuję, bo na metce był chyba opis do 4 mm? Niestety, akurat do porównania mam naszyjnik, który kupiłam kiedyś w waszym sklepie stacjonarnym. Ostatecznie bransoletkę zostawiłam, żeby mieć "komplet", ale zakup już mnie nie cieszy. Moje zaufanie do tego sklepu internetowego zostało mocno nadwyrężone.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu jubilersezam.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zapięcie kolczyków jest tak cienki, że już przy zakładaniu się wyginało. Nieporozumienie...
Zgłoś opinię
25 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie zrealizowane bardzo szybko, jednakże nie otrzymałam tego za co zapłaciłam. Zamówiłam bransoletkę taśmę 4 mm, a otrzymałam bransoletkę o szerokości 3 mm. Na moją reklamację w sklepie stacjonarnym pani sprzedawczyni, po kontakcie telefonicznym z kimś od zamówień internetowych stwierdziła, że na stronie internetowej był błąd, że nie ma już bransoletek o szer. 4 mm. Zaproponowano mi tylko ewentualny zwrot. Dla mnie to jest totalne lekceważenie klienta. Przez cały okres realizacji zamówienia nikt mnie nie zapytał czy chcę dostać węższą bransoletkę. Czy myślano, że się nie zorientuję, bo na metce był chyba opis do 4 mm? Niestety, akurat do porównania mam naszyjnik, który kupiłam kiedyś w waszym sklepie stacjonarnym. Ostatecznie bransoletkę zostawiłam, żeby mieć "komplet", ale zakup już mnie nie cieszy. Moje zaufanie do tego sklepu internetowego zostało mocno nadwyrężone.
Zgłoś opinię
1 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Kolczyki miały być srebrne, a tymczasem bolą mnie od nich uszy. Znaczy, że jest domieszka innego metalu albo są tylko metalowe.
Zgłoś opinię
12 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
podobała mi się szybkośc realizacji zamówienia natomiast sposób pakowania teroretycznie drogich rzeczy - dramat
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu jubilersezam.pl
14 lip 2023
Niestety przesyłka została zgnieciona przez kuriera podczas transportu, co spowodowało uszkodzenie opakowań prezentowych :( Przykro nam, że pomimo natychmiastowej wysyłki nowych opakowań dostaliśmy od Pana tak niską ocenę. Przepraszamy za kłopot i pozdrawiamy serdecznie
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

👀

Zboží OK, služby KO.
Zgłoś opinię