Zamówienie zrealizowane bardzo szybko, jednakże nie otrzymałam tego za co zapłaciłam. Zamówiłam bransoletkę taśmę 4 mm, a otrzymałam bransoletkę o szerokości 3 mm. Na moją reklamację w sklepie stacjonarnym pani sprzedawczyni, po kontakcie telefonicznym z kimś od zamówień internetowych stwierdziła, że na stronie internetowej był błąd, że nie ma już bransoletek o szer. 4 mm. Zaproponowano mi tylko ewentualny zwrot. Dla mnie to jest totalne lekceważenie klienta. Przez cały okres realizacji zamówienia nikt mnie nie zapytał czy chcę dostać węższą bransoletkę. Czy myślano, że się nie zorientuję, bo na metce był chyba opis do 4 mm? Niestety, akurat do porównania mam naszyjnik, który kupiłam kiedyś w waszym sklepie stacjonarnym. Ostatecznie bransoletkę zostawiłam, żeby mieć "komplet", ale zakup już mnie nie cieszy. Moje zaufanie do tego sklepu internetowego zostało mocno nadwyrężone.
Czytaj dalej