Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
23 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystkie produkty dotarły co mnie cieszy wszystko co zamawiałam z długim datami wiec pod kątem produktów jestem jak najbardziej zadowolona jedyny minus to pakowanie pozostawia wiele do życzenia, spakowane bardzo niechlujnie, ledwo ledwo zaklejony, karton z boku przecięty az do dna (pewnie byl spasowany do rozmiaru) ale szpara nie zaklejona wiec cud ze nic nie wypadło po drodze. Papier uzupelniajacy, zabepieczajacy w srodku strasznie cuchnął 💩. Ogolnie jestem zadowolona ale moze warto troche popracować nad tym pakowaniem w szczególnoaci zmienic moze wypelnienie:) Wiem ze nie jest najwazniejsze dlatego dalam tak czy tak 5 gwiazdek ale milej sie otwiera ladna paczke bez dodatkowych efektow zapachowych:)
Wyslali kawe z 2 miesiecznym terminem. Nast dnia zmniejszyli cene na stronie z 44 na 36. K***a zart. Do tego, mimo filtru na wszystkie produkty 'japonia' dodalem np. Majonez, ktory zwyczajnie smierdzi octem I na 100% jest podrobiony. Jadlem oryginal to wiem. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
24 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówienie
Witam, otrzymałem paczkę od Kimchi.pl -
Pomijajac bardzo krótką datę wazmosci produktu to karton w którym znajdowała się żywność ledwo trzymał się kupy.. poza tym paczkę otrzymałem dziurawą przez który spokojnie mógł wylecieć zamówiony sos - obsługa rozkłada i umywa ręce.
Załączam zdjęcie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kimchi.pl
8 kwi 2024
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że paczka nie dotarła do Pana w stanie nienaruszonym. Wygląda na to, że doszło do uszkodzenia w transporcie. Przepraszamy za niedogodności, niestety nie mamy jednak wpływu na pracę firmy kurierskiej, dlatego zawsze zachęcamy do zgłoszenia tego faktu firmie kurierskiej i skorzystania z przysługującego prawa do reklamacji usługi. Być może udało się Panu zgłosić uszkodzenie paczki do Orlenu? Jako nadawca, na odebraną przesyłkę możemy złożyć reklamację tylko w przypadku złożenia Zrzeczenia odbiorcy na rzecz nadawcy przesyłki.
27 marca, dzień po otrzymaniu zgłoszenia od Pana, wysłaliśmy do Pana wiadomość w sprawie zamówienia, niestety nie otrzymaliśmy jednak odpowiedzi zwrotnej. Prosimy o informację, jeśli doszło do uszkodzenia otrzymanego produktu. W takim wypadku zawsze służymy pomocą i zaproponujemy dogodne rozwiązanie dla zaistniałego problemu. Jeżeli chodzi o zasugerowaną krótką datę przydatności dla produktu, również prosimy o dodatkowe informacje w tej sprawie. Pozdrawiamy i mamy nadzieję, że uda się jeszcze nawiązać pozytywny kontakt w tej sprawie.
16 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Słabo zapakowana paczka,byle jak. Na kartonie brak oznaczenia szkło. Jeden słoik rozbity.
Zgłoś opinię
12 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
31 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Dziękuję za wiadomość.
Po powrocie przesyłki do nas możemy wysłać ją ponownie.
Koszt ponownej wysyłki do paczkomatu to 13,90 zł.
Przelew proszę wykonać na dane:
Mariusz Burzyński IspNet
Lipowa 43c/17
17-200 Hajnówka
Numer konta: 37 2490 0005 0000 4530 2031 3059
W tytule proszę wpisać numer zamówienia: 762940
Po dokonaniu płatności bardzo proszę o informację.
Pozdrawiam,
Tomasz Wojciechowski
Okropne... nie przyszedł towar, obiecał wysłać, wziął wszystkie dane na drugiej paczce i nadal nie ma danych o wysyłce nic, bardzo przepraszam za kontakt. Tragedia a nie obsługa.
Zgłoś opinię
29 sty 2024
Opinia zweryfikowana
2 razy paczka dotała uszkodzona ( kupiłem 10 mlek kokosowych i 2 do wylania) nie bede juz zamawiał
Zgłoś opinię
30 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Kliknięcie dwóch gwiazdek, to pomyłka. Jestem bardzo zadowolona. Zamówienie dotarło szybko i porządnie zapakowane. Dziękuję.
Zgłoś opinię
16 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Ciagle nie otrzymałem zamówienia. Nie mam również żadnej informacji na ten temat.
Zgłoś opinię
18 paź 2023
Opinia zweryfikowana
NADAL NIE OTRZYMAŁEM ZAMÓWIENIA !!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kimchi.pl
24 paź 2023
Dzień dobry. Przykro nam, że postanowił Pan wystawić negatywną opinię pomimo, iż złożone zamówienie zostało zrealizowane planowo i bez komplikacji. Zamówienie wpłynęło do nas w sobotę 14 października. Zgodnie z informacjami zawartymi w Warunkach dostawy, zamówienia w naszym sklepie realizowane są w dni robocze. W poniedziałek 16 października paczuszka ruszyła już w drogę do Paczkomatu, a we wtorek 17 października od godziny 10:00 oczekiwała już na odbiór w wybranym przez Pana punkcie. Opinia została wystawiona dzień później - 18 października, po czym przesyłka została odebrana.
Być może doszło tu do nieporozumienia, dlatego w razie wszelkich wątpliwości zawsze zachęcamy Państwa do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@kimchi.pl. Od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00 jesteśmy dla Was dostępni także telefonicznie pod numerem: 22 266 86 81. Pozdrawiamy!
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.