Sklep zoologiczny Świat Pupila- Logo - Opinie

Sklep zoologiczny Świat Pupila
Opinie:

Opinie (359) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1539)

4,73
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Na plus na pewno krótszy czas wysyłki niż to było przedstawione na stronie oraz bardzo atrakcyjna cena. Na duży minus zasługuje sposób zapakowania przedmiotu (w sama folię bąbelkową) co spowodowało znaczne uszkodzenie kartonu, a domek był prezentem gwiazdkowym.

Najistotniejsza negatywna opinia

17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam złożenie zamówienia z płatnością przy odbiorze po pięciu dniach kontakt ze sklepem w celu ustalenia terminu dostawy okazało się że sklep dopiero zamierza nadać paczkę. Paczka dotarła po dwóch dniach ale zawartość jest niezgodna z zamówieniem
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila

 Sortuj  
Trafność
25 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Czekam już 2 tydzień na zamówienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila
13 lip 2024
Dzień dobry, paczka została zagubiona przez przewoźnika. Zgłosiliśmy reklamację, a zamówienie zrealizowaliśmy jeszcze raz, ponosząc jeszcze raz koszty produktów, które Pan zamówił i koszty dostawy. Cały czas pozostawaliśmy z Panem w kontakcie. Wiedział Pan o zagubionej paczce i o ponownej wysyłce. Opinia wielce niesprawiedliwa. Pozdrawiamy
31 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam jeszcze zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila
31 maj 2024
Dzień dobry, paczkę wysłaliśmy zgodnie z deklaracją w 3 dzień roboczy. Zamówienie zostało złożone 23 maja. Trzecim dniem roboczym w tym przypadku był 28 maja. W ten dzień wysłaliśmy paczkę. Nie mamy wpływu na jej dostarczenie przez firmę kurierską, w tym przypadku Paczka Orlen. Po wysyłce wysłaliśmy numer listu przewozowego do śledzenia przesyłki. W tym momencie znajduje się w sortowni w Szczecinie. Prosimy o kontakt z firmą kurierską lub jeśli potrzebuje Pani naszej pomocy prosimy o kontakt z nami. Pozdrawiamy
9 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie przyszło po 7 dniach masakra. W dobie dzisiejszej konkurencji
Zgłoś opinię
19 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas realizacji
Zgłoś opinię
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam złożenie zamówienia z płatnością przy odbiorze po pięciu dniach kontakt ze sklepem w celu ustalenia terminu dostawy okazało się że sklep dopiero zamierza nadać paczkę. Paczka dotarła po dwóch dniach ale zawartość jest niezgodna z zamówieniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila
11 maj 2024
Dziękujemy za opinię. W Świecie Pupila naszym celem jest zawsze zapewnienie jak najlepszej obsługi Klienta. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, których doświadczyli Państwo podczas zakupu w naszym sklepie. Jeśli produkt był niezgodny z opisem prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, z pewnością uda się nam rozwiązać zaistniały problem. Pozdrawiamy
22 kwi 2024
w trakcie sprawdzania
Zgłoś opinię
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka dostarczona po miesiącu bez jakiego kolwiek upominka przeprosinowego za cierpliwość opóźnionej paczki.
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania,pomimo prośby o niezwłoczne przysłanie uprzęży rehabilitacyjnej,...bez odpowiedzi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila
12 sty 2024
Szanowna Pani Agnieszko, Na karcie każdego produktu podajemy czas w jakim dany produkt jest wysyłany. Jest to wyróżnione kolorem czerwonym, tak aby było to widoczne dla naszych Klientów. W przypadku produktu, który Pani zamówiła są to 3 dni robocze. Również taka informacja widnieje w podsumowaniu w koszyku jeszcze przed dokonaniem płatności. Zależy nam na tym, aby Klienci otrzymali rzetelną informację i podjęli decyzję przed zakupem czy taki czas wysyłki zamówienia im odpowiada. Złożyła Pani zamówienie w naszym sklepie w dniu 01.01.2024r o godzinie 23.48. Produkt wysłaliśmy 4.01.2024r, czyli w deklarowanym czasie, w 3 dniu roboczym. Od tej pory za dostarczenie przesyłki odpowiadała firma kurierska, w tym przypadku Inpost. Dodatkowo wysłała Pani maila z zapytaniem o wysyłkę w dniu 3.01.2024r o godzinie 1.10. Na Pani maila odpowiedzieliśmy w dniu 3.01.2024r o godzinie 11.33 - prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki. Napisaliśmy, że produkt zostanie wysłany w 3 dniu roboczym. Dlatego bardzo nam przykro, że pomimo wysłania odpowiedzi mailowej oraz wysyłki zamówienia w deklarowanym czasie dostaliśmy od Pani tak bardzo niesprawiedliwą ocenę. Oczywiście zdarza nam się popełniać błędy i w takich przypadkach przyjmujemy krytykę z pokorą. Zawsze jednak staramy się rozwiązać takie sytuacje, aby Klient był usatysfakcjonowany. Pozdrawiamy
26 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostałam połowę zamówienia, miało być 60 tabletek w paczce było 30.
Zgłoś opinię
13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila
26 sie 2023
Dzień dobry, prosimy o informację skąd ta ocena. Zamówienia wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od złożonego zamówienia. Informujemy o tym wyraźnie w naszym sklepie w kilku miejscach, również na karcie produktu oraz w koszyku (wyraźna informacja dodana czerwoną, dużą, pogrubioną, widoczną czcionką). W Pani przypadku zmieściliśmy się z wysyłką w deklarowanym czasie. Zamówiła Pani produkt 22.08, a zamówienie wysłaliśmy 25.08. Prosimy o informację zwrotną, tak aby nie mylić innych klientów. Czekamy na odzew i pozdrawiamy