marthome.pl
Opinie:

Opinie (39) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (65)

4,56
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 20 wrz 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
marthome.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

29 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Wysoka estetyka wykonania, pieczołowicie zapakowane zamówione produkty. Lekki poślizg z terminem realizacji zamówienia, gdyby nie to, to 5 gwiazdek murowane.

najbardziej krytyczna opinia

5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Na rynku jest duża konkurencja, jeśli klient wysyła zdjęcia na których ewidentnie widać że materiał jest źle wykrojony(za mały) i przyczepiony na zszywki tak że zostają dziury to chyba reklamacja powinna być uwzględniona. A tu pani miła, otwarta do momentu zapłaty. Koszty odesłania są tak duże że zostajemy z wadliwym towarem. Nie polecam.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu marthome.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(2)
(2)
Resetuj
18 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam. Paczka przyszła w stanie jak na zdjęciach. Po otwarciu okazało się że towar jest uszkodzony w wielu miejscach. Wygląda wszystko jak psowi z pyska wyciągnięte :) Dosłownie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu marthome.pl
19 lut 2024
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu Pastwa opinii i całej sytuacji. Nie wpłynęła od Państwa do Nas żadna reklamacja. W takich sytuacjach wystarczy złożyć reklamację, każdy uszkodzony element wymieniamy na nowy. Towar wysyłamy firmami kurierskimi takie rzeczy się zdarzają, wystarczy to zgłosić. Kolejna kwestia wg. Polskiego prawa jeśli paczka jest uszkodzona to powinno się jej nie odbierać, spisać protokół szkody z kurierem, wtedy wysyłany jest nowy towar.
5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Porażka

Na rynku jest duża konkurencja, jeśli klient wysyła zdjęcia na których ewidentnie widać że materiał jest źle wykrojony(za mały) i przyczepiony na zszywki tak że zostają dziury to chyba reklamacja powinna być uwzględniona. A tu pani miła, otwarta do momentu zapłaty. Koszty odesłania są tak duże że zostajemy z wadliwym towarem. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu marthome.pl
19 lut 2024
Bardzo nam przykro z powodu wystawionej opinii. Klientka po otrzymaniu towaru chciała zwrócić towar. Oczywiście wyraziliśmy na to zgodę zgodę. Foteli jednak nie zwróciła-okazuje się, że przez zbyt wysokie koszty. Materiał wcale nie był za mały, ani dziurawy (świadczą o tym zdjęcia od Klientki), tylko ktoś złapał za spód fotela przez co podszewka, która znajduje się od spodu fotela została przerwana na zszywkach. Producent nie uznał reklamacji.
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Minął już termin 7-14 dni roboczych na dostarczenie zakupionych produktów, a nadal brak jakiejkolwiek informacji o realizacji zamówienia. Terminowosć oraz szybkość realizacji zamówień to jedno z państwa sztandarowych haseł...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu marthome.pl
25 sty 2024
Dzień dobry, Towar został wysłany 24 Stycznia, a powinien najpóźniej 22 Stycznia. Bardzo przepraszamy za dwudniowe opóźnienie. O każdym etapie zamówienia Klient był informowany z automatu-podczas zmiany statusu na sklepie.
3 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep wysyła ale ich kurier Dpd niestety urządza gierki!! Dwa zamówienia żadne nie dotarło pod drzwi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu marthome.pl
25 sty 2024
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Firma kurierska na pewno zostanie pociągnięta do odpowiedzialności.