Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
29 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Wysoka estetyka wykonania, pieczołowicie zapakowane zamówione produkty. Lekki poślizg z terminem realizacji zamówienia, gdyby nie to, to 5 gwiazdek murowane.
Na rynku jest duża konkurencja, jeśli klient wysyła zdjęcia na których ewidentnie widać że materiał jest źle wykrojony(za mały) i przyczepiony na zszywki tak że zostają dziury to chyba reklamacja powinna być uwzględniona. A tu pani miła, otwarta do momentu zapłaty. Koszty odesłania są tak duże że zostajemy z wadliwym towarem. Nie polecam.
Jestem bardzo zadowolona. Zakup spełnił moje oczekiwania. Cena atrakcyjna .Polecam
Zgłoś opinię
1 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Wszystko jest w jak najlepszym porządku
Zgłoś opinię
7 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Wysoka estetyka wykonania, pieczołowicie zapakowane zamówione produkty. Lekki poślizg z terminem realizacji zamówienia, gdyby nie to, to 5 gwiazdek murowane.
Zgłoś opinię
19 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Porażka
Na rynku jest duża konkurencja, jeśli klient wysyła zdjęcia na których ewidentnie widać że materiał jest źle wykrojony(za mały) i przyczepiony na zszywki tak że zostają dziury to chyba reklamacja powinna być uwzględniona. A tu pani miła, otwarta do momentu zapłaty. Koszty odesłania są tak duże że zostajemy z wadliwym towarem. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu marthome.pl
19 lut 2024
Bardzo nam przykro z powodu wystawionej opinii. Klientka po otrzymaniu towaru chciała zwrócić towar. Oczywiście wyraziliśmy na to zgodę zgodę. Foteli jednak nie zwróciła-okazuje się, że przez zbyt wysokie koszty. Materiał wcale nie był za mały, ani dziurawy (świadczą o tym zdjęcia od Klientki), tylko ktoś złapał za spód fotela przez co podszewka, która znajduje się od spodu fotela została przerwana na zszywkach. Producent nie uznał reklamacji.
18 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Nie polecam. Paczka przyszła w stanie jak na zdjęciach. Po otwarciu okazało się że towar jest uszkodzony w wielu miejscach. Wygląda wszystko jak psowi z pyska wyciągnięte :) Dosłownie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu marthome.pl
19 lut 2024
Dzień dobry,
bardzo nam przykro z powodu Pastwa opinii i całej sytuacji. Nie wpłynęła od Państwa do Nas żadna reklamacja. W takich sytuacjach wystarczy złożyć reklamację, każdy uszkodzony element wymieniamy na nowy. Towar wysyłamy firmami kurierskimi takie rzeczy się zdarzają, wystarczy to zgłosić. Kolejna kwestia wg. Polskiego prawa jeśli paczka jest uszkodzona to powinno się jej nie odbierać, spisać protokół szkody z kurierem, wtedy wysyłany jest nowy towar.
24 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Minął już termin 7-14 dni roboczych na dostarczenie zakupionych produktów, a nadal brak jakiejkolwiek informacji o realizacji zamówienia. Terminowosć oraz szybkość realizacji zamówień to jedno z państwa sztandarowych haseł...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu marthome.pl
25 sty 2024
Dzień dobry,
Towar został wysłany 24 Stycznia, a powinien najpóźniej 22 Stycznia. Bardzo przepraszamy za dwudniowe opóźnienie. O każdym etapie zamówienia Klient był informowany z automatu-podczas zmiany statusu na sklepie.
22 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Meble bardzo ładne, miła obsługa i szybko zrealizowane zamówienie, polecam
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.