Bonore.pl- Logo - Opinie

Bonore.pl
Opinie:

Opinie (310) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (310)

4,94
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 wrz 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Bonore.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

9 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Fantastyczna opcja zwrotu i wymiany w ciągu 100 dni. Dzięki temu mogłam spokojnie przemyśleć zakup i zdecydować, czy biżuteria spełnia moje oczekiwania. Sklep zdecydowanie na plus!

najbardziej krytyczna opinia

15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
No nie jestem zadowolony kolczyki wg opisu na państwa stronie miały miec średnicę 4cm a przyszły poniżej 2,5cm. Zaproponowali państwo rekompensatę 50zl przy najbliższych zakupach co jest nieporozumieniem bo praktycznie każdy produkt na państwa stronie jest sporo droższy niż w innych miejscach, także ode mnie 1 gwiazka. Czuje niedosyt.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Bonore.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
No nie jestem zadowolony kolczyki wg opisu na państwa stronie miały miec średnicę 4cm a przyszły poniżej 2,5cm. Zaproponowali państwo rekompensatę 50zl przy najbliższych zakupach co jest nieporozumieniem bo praktycznie każdy produkt na państwa stronie jest sporo droższy niż w innych miejscach, także ode mnie 1 gwiazka. Czuje niedosyt.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonore.pl
15 mar 2024
Dzień dobry, staramy się dokładać wszelkich starań aby nasze opisy były jak najbardziej pomocne. Przepraszamy serdecznie za pomyłkę i rozumiemy że jest Pan nie zadowolony z naszych usług. Rabat o którym Pan wspomina nie dotyczy przyszłych zakupów, a rekompensaty za teraźniejsze błędne zamówienie. Oczywiście istnieje też możliwość darmowego zwrotu kolczyków. Skontaktuje się z Panem mailowo aby rozwiązać tą sytuację.