Najgorsze doświadczenie zakupowe, jakie dotychczas miałam.
Panowie w sklepie stacjonarnym w Gdyni na prośbę o doradzenie otwierają stronę internetową i czytają informacje ogólnodostępne dla Klientów, nie wykazując się przy tym wcale większym zrozumieniem tematu niż laik
Pierwsze zamówienie - dostawa firmą DB Schenker zajęła ponad 2 tygodnie - kurier wpisywał w systemie informację, że nie można się że mną skontaktować, choć nie było nawet prób kontaktu. W rezultacie zamówienie zwracane do magazynu głównego, wysyłane ponownie - ostatecznie dowiezione w dzień, co do którego informowałam obsługę, że nie będzie miał kto go wnieść i ponoć zostało to odnotowane i przekazane firmie kurierskiej.
Kiedy zobaczyłam że panele dostępne są właściwie tylko w Nexterio już czułam, że szykuje się powtórka... I niestety nie pomyliłam się. Zero informacji co do planowanej daty dostawy, telefon na godzinę przed. Do wniesienia kilkanaście opakowań. Z powodu ciąży nie jestem w stanie sama takiego ciężaru przenieść. Od Pana kuriera usłyszałam że "mam szczęście, że do mnie przyjechał".
Nie tylko nie polecam, ale wręcz ODRADZAM
Czytaj dalej