lanomeble.pl- Logo - Opinie

lanomeble.pl
Opinie:

Opinie (473) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (706)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 25 sty 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lanomeble.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

26 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetna obsługa klienta, od momentu wyjaśnień przed zakupem, poprzez złożenie zamówienia i bardzo szybką realizację, aż do bezproblemowego dostarczenia mebli pod dom. Jedyna sugestia dotycząca udoskonaleń dotyczy instrukcji montażu mebli - trzeba przyznać otwarcie, że poziom szwedzkiego sklepu meblowego to nie jest. Trochę trzeba było pogłówkować i pozastanawiać się, żeby zmontować łóżko piętrowe (zamiast obiecanych 2-3 godzin, zajęło to ponad 4 - ale się udało). Sam mebel jest solidny i dobrze wykonany - jakość bez zastrzeżeń.

najbardziej krytyczna opinia

12 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożenie i realizacja zamówienia przebiegło sprawnie (łóżko piętrowe ADAŚ). podobało mi się, że otrzymywałam na bieżąco informacje, dotyczące statusu zamówienia. Zmontowanie łóżka przez pracownika Lano Meble również przebiegło sprawnie, ale niestety okazało się, że drabinka ocierając o bok łóżka powoduje uciążliwe skrzypienie (trzeszczenie), co zmusiło mnie do złożenia reklamacji. Od tej pory działania pracowników firmy już nie przebiegały tak sprawnie, jak wcześniej, musiałam kilka razy upominać się o przyjazd serwisanta, a jak przyjechał, to nie był przygotowany na naprawę, tylko potwierdził moje przypuszczenia odnośnie przyczyny. Po pewnym czasie do tej reklamacji przyjechał drugi pracownik (okazało się, że ten sam, który montował łóżko) i szybko zniwelował skrzypienie (brawo za pomysłowość), jednak można było zamontować od razu drabinkę tak, aby nie powodowała hałasu bez składania reklamacji i długiego oczekiwania na jej rozpatrzenie. Minusem tego łóżka są szuflady, których dna, po krótkim używaniu, wygięły się do dołu, powodując ocieranie o podłogę. Oczywiście wiedziałam, że nie można ich przeciążąć ponad dopuszczalny limit, ale włożyłam do nich tyle, ile się zmieściło, bo po to dokupiłam szuflady, żeby przechowywać w nich jak najwięcej z uwagi na mało miejsca w mieszkaniu. W przypadku szuflad firma powinna popracować nad ulepszeniem. Ogólnie firma warta polecenia, łóżko wygodne, stabilne i już nie trzeszczy. Warto pomyśleć o dokupieniu opcji dodatkowych: podwyższenie łóżka i poszerzenie go, a także wydłużenie, będzie wygodniejsze.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lanomeble.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
8 dni temu
Dzień dobry! Dziękujemy za przekazaną ocenę. Jednak zależy nam na tym, aby zadowolenie osób, które decydują się na zakup w naszym sklepie było na najwyższym poziomie, dlatego jeśli mają Państwo jakieś uwagi lub sugestie, będziemy za nie wdzięczni. Są one dla nas niezwykle ważne dla naszego ciągłego rozwoju. Chcielibyśmy poinformować, że skontaktujemy się z Państwem, aby poznać szczegóły, które wpłynęły na brak pełnego zadowolenia. Można być pewnym, że Państwa opinia będzie dla nas cenna w procesie doskonalenia naszych usług. Dziękujemy i pozdrawiamy!
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
20 lut 2024
Dzień dobry! Bardzo nam przykro z powodu niezadowolenia z naszych usług. Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację dotyczącą Państwa zamówienia. Pomimo naszych starań i wizyty u Państwa nie zdołaliśmy dokonać dostawy w wyznaczonym terminie, ponieważ nie zastaliśmy nikogo na miejscu, a niestety nie mieliśmy możliwości wyznaczenia kolejnej trasy dostawy. W związku z tym, podjęliśmy decyzję o dostarczeniu zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej, jednakże nie otrzymaliśmy od Państwa na to zgody. Zgodnie z prośbą Państwa zamówienie zostało anulowane. Zapewniamy, że robiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby dostarczyć zamówienie. Pozdrawiamy!
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
21 mar 2024
Dzień dobry! Dziękujemy za przekazaną ocenę. Jednak zależy nam na tym, aby zadowolenie osób, które decydują się na zakup w naszym sklepie było na najwyższym poziomie, dlatego jeśli mają Państwo jakieś uwagi lub sugestie, będziemy za nie wdzięczni. Są one dla nas niezwykle ważne dla naszego ciągłego rozwoju. Chcielibyśmy poinformować, że skontaktujemy się z Państwem, aby poznać szczegóły, które wpłynęły na brak pełnego zadowolenia. Można być pewnym, że Państwa opinia będzie dla nas cenna w procesie doskonalenia naszych usług. Dziękujemy i pozdrawiamy!