lanomeble.pl- Logo - Opinie

lanomeble.pl
Opinie:

Opinie (473) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (706)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 25 sty 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lanomeble.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

26 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetna obsługa klienta, od momentu wyjaśnień przed zakupem, poprzez złożenie zamówienia i bardzo szybką realizację, aż do bezproblemowego dostarczenia mebli pod dom. Jedyna sugestia dotycząca udoskonaleń dotyczy instrukcji montażu mebli - trzeba przyznać otwarcie, że poziom szwedzkiego sklepu meblowego to nie jest. Trochę trzeba było pogłówkować i pozastanawiać się, żeby zmontować łóżko piętrowe (zamiast obiecanych 2-3 godzin, zajęło to ponad 4 - ale się udało). Sam mebel jest solidny i dobrze wykonany - jakość bez zastrzeżeń.

najbardziej krytyczna opinia

12 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożenie i realizacja zamówienia przebiegło sprawnie (łóżko piętrowe ADAŚ). podobało mi się, że otrzymywałam na bieżąco informacje, dotyczące statusu zamówienia. Zmontowanie łóżka przez pracownika Lano Meble również przebiegło sprawnie, ale niestety okazało się, że drabinka ocierając o bok łóżka powoduje uciążliwe skrzypienie (trzeszczenie), co zmusiło mnie do złożenia reklamacji. Od tej pory działania pracowników firmy już nie przebiegały tak sprawnie, jak wcześniej, musiałam kilka razy upominać się o przyjazd serwisanta, a jak przyjechał, to nie był przygotowany na naprawę, tylko potwierdził moje przypuszczenia odnośnie przyczyny. Po pewnym czasie do tej reklamacji przyjechał drugi pracownik (okazało się, że ten sam, który montował łóżko) i szybko zniwelował skrzypienie (brawo za pomysłowość), jednak można było zamontować od razu drabinkę tak, aby nie powodowała hałasu bez składania reklamacji i długiego oczekiwania na jej rozpatrzenie. Minusem tego łóżka są szuflady, których dna, po krótkim używaniu, wygięły się do dołu, powodując ocieranie o podłogę. Oczywiście wiedziałam, że nie można ich przeciążąć ponad dopuszczalny limit, ale włożyłam do nich tyle, ile się zmieściło, bo po to dokupiłam szuflady, żeby przechowywać w nich jak najwięcej z uwagi na mało miejsca w mieszkaniu. W przypadku szuflad firma powinna popracować nad ulepszeniem. Ogólnie firma warta polecenia, łóżko wygodne, stabilne i już nie trzeszczy. Warto pomyśleć o dokupieniu opcji dodatkowych: podwyższenie łóżka i poszerzenie go, a także wydłużenie, będzie wygodniejsze.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lanomeble.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Ciężki kontakt odnośnie wysyłki i wysyłka tydzień po czasie .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
8 kwi 2024
Dzień dobry! Przepraszamy za opóźnienie w wysyłce materaca, które wynikało z kwestii logistycznych i nastąpiło to 2 dni po terminie. Jesteśmy świadomi, jak istotna jest dla naszych klientów sprawna komunikacja, dlatego również w tym przypadku staraliśmy się, aby kontakt był jak najbardziej klarowny i dostępny. Staramy się jak najlepiej obsługiwać naszych klientów i zawsze dążymy do szybkich dostaw. Pozdrawiamy!
2 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Lepsza jakość malowania, łóżko wydaje się niestabilne, nie ma mocowania do ściany. Duża ilość małych elementów powoduje wiele łączeń, śrub które są nieestetyczne i po skręceniu drewno pęka i farba razem z Nin.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
3 paź 2023
Dzień dobry, dziękujemy za Państwa informację. Nie ukrywamy, że zadowolenie osób, które dokonują zakupu wybierając nas to dla nas priorytet, dlatego chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację i oczywiście pomóc. Jeśli chodzi o stabilność to w przypadku łóżek piętrowych typu antresola jako producent zalecamy, aby właśnie zwiększyć ją poprzez mocowanie łóżka do ściany. Taki montaż należy wykonać samodzielnie. Jeśli chodzi o elementy, które wyglądają nieestetycznie to jak najbardziej można przesłać do nas zgłoszenie reklamacyjne. Takie zgłoszenie należy przesłać mailowo na adres reklamacje@lanomeble.pl podając adres dostawy, opis sytuacji oraz zdjęcia. Nasz dział reklamacyjny działa bardzo sprawnie i na pewno w szybkim czasie otrzymają Państwo odpowiedź i pomoc. Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie!
6 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie dotarło po dużych perypetiach nie do końca zgodne z ofertą
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
6 paź 2023
Dzień dobry, dziękujemy za informację. Zadowolenie osób dokonujących zakup w naszym sklepie to dla nas najważniejsza kwestia, więc chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację, bo nie jest dla nas w zupełności zrozumiała. Zamówienie otrzymaliśmy dnia 6.09 w późniejszych godzinach, więc dnia następnego, czyli 7.09 zostało przyjęte do realizacji, a czas jaki mieliśmy na jego wysyłkę trwał do 11.09 włącznie więc wtedy też zostało ono do Pani wysłane. Materac został odebrany i w dziale obsługi klienta nie otrzymaliśmy żadnej informacji, aby coś było nie w porządku. Z naszej strony zamówienie zostało zrealizowane tak jak należy z zachowaniem terminowości. Jeśli jest coś co wpłynęło na Pani niezadowolenie to bardzo prosimy o kontakt. Wszelkie zgłoszenia można przesłać na adres reklamacje@lanomeble.pl podając adres dostawy i opis o się dzieje. Pozdrawiamy i życzymy dobrego dnia!
1 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Slaba jakość produktu. Obite elementy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
2 paź 2023
Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie swojej opinii dotyczącej produktu. Jesteśmy bardzo zaniepokojeni słabą jakością i problemami ze wspomnianymi elementami, które Państwo napotkali. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Państwa satysfakcja z zakupu jest dla nas niezwykle ważna, i chcemy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać ten problem. Prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres reklamacje@lanomeble.pl, które pozwoli nam dokładnie zrozumieć sytuację i podjąć odpowiednie kroki w celu jej naprawy. Chcielibyśmy poprosić o dostarczenie nam następujących informacji: adres dostawy, opis dokładnych problemów oraz zdjęcia produktów, na których widoczne są wady. Po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie postaramy się pomóc i wyjaśnić sytuację. Pozdrawiamy serdecznie!