lanomeble.pl- Logo - Opinie

lanomeble.pl
Opinie:

Opinie (470) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (703)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 25 sty 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lanomeble.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

26 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetna obsługa klienta, od momentu wyjaśnień przed zakupem, poprzez złożenie zamówienia i bardzo szybką realizację, aż do bezproblemowego dostarczenia mebli pod dom. Jedyna sugestia dotycząca udoskonaleń dotyczy instrukcji montażu mebli - trzeba przyznać otwarcie, że poziom szwedzkiego sklepu meblowego to nie jest. Trochę trzeba było pogłówkować i pozastanawiać się, żeby zmontować łóżko piętrowe (zamiast obiecanych 2-3 godzin, zajęło to ponad 4 - ale się udało). Sam mebel jest solidny i dobrze wykonany - jakość bez zastrzeżeń.

najbardziej krytyczna opinia

12 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożenie i realizacja zamówienia przebiegło sprawnie (łóżko piętrowe ADAŚ). podobało mi się, że otrzymywałam na bieżąco informacje, dotyczące statusu zamówienia. Zmontowanie łóżka przez pracownika Lano Meble również przebiegło sprawnie, ale niestety okazało się, że drabinka ocierając o bok łóżka powoduje uciążliwe skrzypienie (trzeszczenie), co zmusiło mnie do złożenia reklamacji. Od tej pory działania pracowników firmy już nie przebiegały tak sprawnie, jak wcześniej, musiałam kilka razy upominać się o przyjazd serwisanta, a jak przyjechał, to nie był przygotowany na naprawę, tylko potwierdził moje przypuszczenia odnośnie przyczyny. Po pewnym czasie do tej reklamacji przyjechał drugi pracownik (okazało się, że ten sam, który montował łóżko) i szybko zniwelował skrzypienie (brawo za pomysłowość), jednak można było zamontować od razu drabinkę tak, aby nie powodowała hałasu bez składania reklamacji i długiego oczekiwania na jej rozpatrzenie. Minusem tego łóżka są szuflady, których dna, po krótkim używaniu, wygięły się do dołu, powodując ocieranie o podłogę. Oczywiście wiedziałam, że nie można ich przeciążąć ponad dopuszczalny limit, ale włożyłam do nich tyle, ile się zmieściło, bo po to dokupiłam szuflady, żeby przechowywać w nich jak najwięcej z uwagi na mało miejsca w mieszkaniu. W przypadku szuflad firma powinna popracować nad ulepszeniem. Ogólnie firma warta polecenia, łóżko wygodne, stabilne i już nie trzeszczy. Warto pomyśleć o dokupieniu opcji dodatkowych: podwyższenie łóżka i poszerzenie go, a także wydłużenie, będzie wygodniejsze.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lanomeble.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Łóżko ogółem bardzo łatwe w złożeniu, jednakże jak dla mnie kilka nie dociągnięć konstrukcyjnych na wysuwane szuflady brak zderzaka z tyłu łóżka, to samo tyczy się wysuwanego łóżka, trzeba za każdym razem poprawiać żeby to dobrze wyglądało, łóżko wysuwane powinno być dodatkowo na prowadnicach żeby zawsze wyjeżdżało i chowało się prosto . Jakość wykonania dobra.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
23 kwi 2024
Dzień dobry! Dziękujemy za opinię! Jesteśmy bardzo zadowoleni, że montaż łóżka był prosty i przebiegł sprawnie. Chcielibyśmy podkreślić, że nasze łóżko zostało starannie zaprojektowane z myślą o wygodzie użytkowników, zwłaszcza dzieci. Celowo zrezygnowaliśmy z prowadnic przy szufladach i wysuwanym poziomie snu, aby zapewnić łatwy dostęp i wygodę w użytkowaniu dla najmłodszych. Pozdrawiamy serdecznie!
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dostaliśmy wszystkich elementów łóżka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
22 kwi 2024
Dzień dobry! Bardzo przepraszamy za niedogodność związana z brakiem elementów łóżka. Postaraliśmy się, aby brakujące elementy dotarły do Państwa najszybciej jak to możliwe. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy!
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
5 kwi 2024
Dzień dobry! Dziękujemy za przekazaną ocenę. Jednak zależy nam na tym, aby zadowolenie osób, które decydują się na zakup w naszym sklepie było na najwyższym poziomie, dlatego jeśli mają Państwo jakieś uwagi lub sugestie, będziemy za nie wdzięczni. Są one dla nas niezwykle ważne dla naszego ciągłego rozwoju. Chcielibyśmy poinformować, że skontaktujemy się z Państwem, aby poznać szczegóły, które wpłynęły na brak pełnego zadowolenia. Można być pewnym, że Państwa opinia będzie dla nas cenna w procesie doskonalenia naszych usług. Dziękujemy i pozdrawiamy!
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Ogólnie dobre łóżko, jednak jest illa mankamemow które można poprawić.in zadrapania na elementach lozka, na dyżury dostaliśmy naklejki które były w Innym kolorze i wcale się nie kleiły Szuflady średnie w użytkowaniu nie można nic włożyć bo pleksa od spodu rysuje podłogę, dodam że włożyłam tam kilka małych misiow.. zdziwiło mnie to że spod szuflad jest z 2 części bez żadnego podporu aby się nie wyginalo w miejscu łączenia. Ogólnie lozko wygląda stabilnie, trochę trzeszczy pod 5 latka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
28 lut 2024
Dzień dobry! Dziękujemy za przesłanie informacji dotyczących produktu. Jest nam niezmiernie przykro z powodu napotkanych trudności. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą jakość usług, dlatego bardzo doceniamy Państwa opinię. Chcielibyśmy zapewnić, że podejmiemy działania w celu rozwiązania wymienionych problemów. Skontaktujemy się z Państwem, aby poznać szczegóły i jak najszybciej pomóc w rozwiązaniu zaistniałych kwestii. Państwa zadowolenie jest dla nas priorytetem. Pozdrawiamy!
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Tematy do poprawy

1. Uszkodzenie dwóch narożników w szufladach 2. Instrukcja składania - na prawdę dużo do poprawy 3. Ilość elementów w paczce z okuciami - nie są one zgodne z instrukcją 4. Rozmiar dolnego materaca jest inny niż górnego (nie znajduje w opisie różnicy)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
28 lut 2024
Dzień dobry! Dziękujemy za przesłanie informacji dotyczących produktu. Jest nam niezmiernie przykro z powodu napotkanych trudności. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą jakość usług, dlatego bardzo doceniamy Państwa opinię. Chcielibyśmy zapewnić, że podejmiemy działania w celu rozwiązania wymienionych problemów. Skontaktujemy się z Państwem, aby poznać szczegóły i jak najszybciej pomóc w rozwiązaniu zaistniałych kwestii. Państwa zadowolenie jest dla nas priorytetem. Pozdrawiamy!
3 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
7 lut 2024
Dzień dobry! dziękujemy za przekazaną ocenę. Jednak zależy nam na tym, aby zadowolenie osób, które decydują się na zakup w naszym sklepie była na najwyższym poziomie, dlatego jeśli mają Państwo jakieś uwagi lub sugestie będziemy za nie wdzięczni. Są one dla nas i dla naszego ciągłego rozwoju niezwykle ważne. Można się z nami skontaktować mailowo na adres reklamacje@lanomeble.pl lub telefonicznie. Jesteśmy dla Państwa dostępni. Dziękujemy raz jeszcze i pozdrawiamy!
12 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

warte polecenia

Złożenie i realizacja zamówienia przebiegło sprawnie (łóżko piętrowe ADAŚ). podobało mi się, że otrzymywałam na bieżąco informacje, dotyczące statusu zamówienia. Zmontowanie łóżka przez pracownika Lano Meble również przebiegło sprawnie, ale niestety okazało się, że drabinka ocierając o bok łóżka powoduje uciążliwe skrzypienie (trzeszczenie), co zmusiło mnie do złożenia reklamacji. Od tej pory działania pracowników firmy już nie przebiegały tak sprawnie, jak wcześniej, musiałam kilka razy upominać się o przyjazd serwisanta, a jak przyjechał, to nie był przygotowany na naprawę, tylko potwierdził moje przypuszczenia odnośnie przyczyny. Po pewnym czasie do tej reklamacji przyjechał drugi pracownik (okazało się, że ten sam, który montował łóżko) i szybko zniwelował skrzypienie (brawo za pomysłowość), jednak można było zamontować od razu drabinkę tak, aby nie powodowała hałasu bez składania reklamacji i długiego oczekiwania na jej rozpatrzenie. Minusem tego łóżka są szuflady, których dna, po krótkim używaniu, wygięły się do dołu, powodując ocieranie o podłogę. Oczywiście wiedziałam, że nie można ich przeciążąć ponad dopuszczalny limit, ale włożyłam do nich tyle, ile się zmieściło, bo po to dokupiłam szuflady, żeby przechowywać w nich jak najwięcej z uwagi na mało miejsca w mieszkaniu. W przypadku szuflad firma powinna popracować nad ulepszeniem. Ogólnie firma warta polecenia, łóżko wygodne, stabilne i już nie trzeszczy. Warto pomyśleć o dokupieniu opcji dodatkowych: podwyższenie łóżka i poszerzenie go, a także wydłużenie, będzie wygodniejsze.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
12 wrz 2023
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią, nawet jeśli nie jest ona zupełnie pozytywna. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z procesu realizacji zamówienia. Staramy się, aby każdy etap zakupu był jak najbardziej przyjazny i komfortowy. Co do reklamacji chcielibyśmy Panią przeprosić, jeśli jej proces trwał dłuższy czas. Zawsze staramy się, aby wszelkie zgłoszenia weryfikować jak najszybciej to możliwe, dlatego dziękujemy za uwagę w tej kwestii i będziemy starać się, aby taka sytuacja nie miała już miejsca. Co do szuflad to jako producent gwarantujemy tutaj udźwig do 3 kg, przekraczając tę wartość niestety taka sytuacja jak Pani wskazała może mieć niestety miejsce. Dziękujemy za polecenie nas i cieszymy się, że finalnie zakupione łóżko spełniło Pani oczekiwania. Oczywiście wszelkie uwagi będziemy weryfikować i są one dla nas bardzo cenne. Pozdrawiamy i życzymy dobrego dnia!
2 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Górna część łóżeczka była za wysoka w stosunku do tego jaka powinna być i nie pasowała do niej drabinka. Po reklamacji dosłano wydłużoną drabinkę z dodatkowym szczebelkiem, niestety już bez śrub, niestabilnym dołem, dziurami nawierconymi bez pomyślunku. Instrukcja składania nieczytelna i myląca. Brak nawiertów w miejscach, gdzie powinny być. Konieczność wkręcania wg instrukcji śrub tam, gdzie nie ma na nie miejsca. Końcowo łóżko piętrowe złożyliśmy, mamy jednak poczucie, że zostało źle wymierzone. 3 gwiazdki, bo łóżko jest i po wielu trudach je skręciliśmy. Mamy nadzieję, że pomimo początku będzie nam służyć. Niemniej nie będziemy polecać, bo proces składania to droga przez mękę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
4 wrz 2023
Dzień dobry, z trudem czyta nam się przedstawioną opinię, ponieważ taka sytuacja nie powinna mieć racji bytu i rozumiemy Państwa niedostateczne zadowolenie. Ze swojej strony dołożyliśmy wszelkich starań, aby reklamację rozpatrzeć i przeprowadzić w taki sposób, aby najszybciej jak to możliwe pomóc. Co do informacji na temat błędnych otworów lub ich braku - przekazane jest to do działu technicznego, aby zwrócono na to uwagę. Instrukcję tworzyliśmy z myślą, by była możliwie intuicyjna i przyjemna w odczytaniu, ale tutaj również poprosimy o ich weryfikację i być może naniesienie niezbędnych poprawek. Ogromnie zależy nam na zadowoleniu osób, które nam zaufają, więc jeśli możemy zrobić coś co pozwoli na zwiększenie Państwa satysfakcji to oczywiście jesteśmy otwarci na rozmowy i kontakt. Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie!
29 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Łóżko posiada wiele niedoróbek , niedoszlifowane szczebelki , uszczerbienia na łączeniach ze śróbami . W niektórych miejscach niedomalowane . Wizualnie wygląda dobrze , jest stabilne i wygodne oraz nie skrzypi ale są niedociągnięcia . W łóżku przeznaczonym dla małych dzieci niestety nie jest to przyjemne aby szczebelki były szorstkie i drapiace .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
5 sty 2024
Dzień dobry! Dziękujemy za przesłaną opinię. Jesteśmy jednak zaniepokojeni, że pojawiły się defekty, które wpływają na komfort użytkowania łóżka, zwłaszcza w przypadku małych dzieci. Przepraszamy za wszelkie niedociągnięcia. Chcielibyśmy zapewnić, że wszelkie wymienione przez Państwa defekty nie powinny się pojawić. Prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego, a nasz zespół pomoże rozwiązać problemy i zabezpieczyć, aby produkt spełniał najwyższe standardy. Państwa komfort i satysfakcja są dla nas priorytetem. Pozdrawiamy!
3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Łóżko ładne, złożone sprawnie i bez problemu. Szkoda tylko, że bark informacji na temat wysuwania się drugiego łóżka i szuflad pod spodem. Ponieważ nie ma żadnych szyn sa one „luzem” co jest niepraktyczne przy dziecku i uciążliwe żeby było wszystko równo. Dodatkowo kolor znacznie różni się od tego na stronie. Na szczęście podoba mi się i ten.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
5 gru 2023
Dzień dobry! Dziękujemy za Państwa opinię i cieszymy się, że łóżko przypadło do gustu! Chcielibyśmy podziękować również za zauważenie pewnych kwestii, które postaramy się wyjaśnić. Co do elementów łóżka, faktycznie są one zmontowane osobno, aby zapewnić większą elastyczność w użyciu. Można rozłożyć łóżko na osobne pokłady snu, dostosowując je do swoich potrzeb. Co do różnicy w kolorze może to być wynik różnic w wyświetlaczach. Jesteśmy jednak wdzięczni za zrozumienie i cieszymy się, że mimo tego, łóżko spełnia Państwa oczekiwania. Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie!
15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Ogólnie ok

Niby wszystko ok, oprócz tego, że jedna płyta miała dość spore odpryski i brakowało jednego zawiasu do drzwiczek. Nie składałam reklamacji bo nie chciałam się w to bawić. Odpryski są od " środka" a zawias został kupiony 🙂
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
16 lis 2023
Dzień dobry! Dziękujemy serdecznie za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że większość procesu zakupowego przebiegła pomyślnie, ale jednocześnie jesteśmy bardzo zaniepokojeni informacją o odpryskach na płycie oraz braku jednego zawiasu do drzwiczek. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tego incydentu. Chcemy, aby Państwo wiedzieli, że jesteśmy gotowi podjąć odpowiednie kroki w celu rozwiązania tej kwestii. Zgodnie z naszą polityką, każda taka sytuacja jest dla nas priorytetem. Choć zrozumieliśmy, że nie zdecydowali się Państwo na formalną reklamację, to zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem reklamacyjnym. Razem z naszym zespołem chętnie rozpatrzymy sprawę odprysków i brakującego zawiasu. Wspólnie skierujemy sprawę do producenta szafy i podejmiemy wszelkie kroki, aby naprawić sytuację. Jeszcze raz dziękujemy za zgłoszenie tych kwestii. Pozdrawiamy serdecznie!
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu w sprawie dostawy w wyznaczonym terminie, dopiero po mojej interwencji po dwóch dniach dostałem towar. Jakość mebla również oceniam średnio ( uwzględniając stosunek ceny do jakości to poniżej dostatecznej ).
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
5 sty 2024
Dzień dobry! Dziękujemy za przekazanie opinii. Zawsze informujemy klientów o dostawie, a także wysyłamy wiadomość mailową z przedziałem terminowym. Jeżeli doszło do jakiejkolwiek nieścisłości lub problemu, z pewnością przeanalizujemy proces, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Wiadomość mailowa również została do Państwa przesłana. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek uwagi dotyczące jakości mebla, zachęcamy do przesłania zgłoszenia reklamacyjnego. Chcemy zapewnić Państwu satysfakcję, a Państwa feedback jest dla nas cennym źródłem informacji, które pomogą nam doskonalić nasze usługi i produkty. Pozdrawiamy serdecznie!
31 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie dotarło niekompletne. Dodatkowo, szkoda że wkręty szuflady wkręca się od frontu! Zdecydowanie oszpeca to szuflady. Co prawda są zaślepki, ale w XXI w. istnieją inne metody na łączenie takich konstrukcji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
1 cze 2023
Dzień dobry, faktycznie w Pana zamówieniu był brak, za który przepraszamy. Jednak reakcja z naszej strony na zgłoszoną reklamację była natychmiastowa. W przeciągu dwóch dni zorganizowaliśmy brakujące elementy i natychmiastowo zostały do Pana przesłane. Zależy nam, aby każdy kto zdecyduję się na zakup w naszym sklepie był w pełni zadowolony, dlatego jeśli już zdarzają się takie sytuacje reagujemy najszybciej jak to możliwe, by pomóc. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy miłego dnia!
2 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Lozko pietrowe

Trzeba dokładnie o.wszystko pytac bo wychodza niejasności w zamówieniu Brak 2 śrubek do kompletu Trzeba bylo tracic czas na zakup dodatkowych
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
2 sie 2023
Dzień dobry, jako że zależy nam na maksymalnym zadowoleniu osób, które decydują się na zakup naszych produktów, chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację. Wspomniane zostały niejasności w zamówieniu, a dokładnie brak elementów montażowych. Oczywiście taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i wskażemy, aby zwrócono na to uwagę. W takich sytuacjach należy przesłać nam zgłoszenie reklamacyjne, a my natychmiastowo dosyłamy brakujące elementy. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek uwagi lub wskazówki dla nas to będziemy wdzięczni za kontakt. Naprawdę stawiamy ogromny nacisk na zadowolenie klientów i postaramy się, aby Państwa ocena była bardziej pozytywna. Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie!
18 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lanomeble.pl
19 paź 2023
Dzień dobry, dziękujemy za przekazaną ocenę. Jednak zależy nam na tym, aby zadowolenie osób, które decydują się na zakup w naszym sklepie była na najwyższym poziomie, dlatego jeśli mają Państwo jakieś uwagi lub sugestie będziemy za nie wdzięczni. Są one dla nas i dla naszego ciągłego rozwoju niezwykle ważne. Można się z nami skontaktować mailowo na adres reklamacje@lanomeble.pl lub telefonicznie. Jesteśmy dla Państwa dostępni. Dziękujemy raz jeszcze i pozdrawiamy!