petitdeko.pl- Logo - Opinie

petitdeko.pl
Opinie:

Opinie (17) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (27)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 19 lip 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
petitdeko.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie oraz proces z nim związany przeszedł sprawnie. Paczka przyszła dobrze zapakowana i nieuszkodzona. Produkt się bardzo sprawdza, a dziecko jest szczęśliwe :) Serdecznie polecam :)

najbardziej krytyczna opinia

5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Unavailability of credit card payment options meant high commission fees for bank transactions. The first payment was rejected but I still payed the commission fees. I'll try to avoid sites that don't allow credit card payments as much as possible in the future.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu petitdeko.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Unavailability of credit card payment options meant high commission fees for bank transactions. The first payment was rejected but I still payed the commission fees. I'll try to avoid sites that don't allow credit card payments as much as possible in the future.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu petitdeko.pl
6 gru 2023
Hello, Thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry that our service did not meet your expectations. The option to pay with a credit card should have been listed in our payment methods section since PayU provides this option for international customers. However, due to the technical issue with the PayU gateway they were not displayed when you placed your order. We did not realize you chose traditional bank transfer because there was no option to choose credit card payment. After we become aware of the issue, technical support is working on resolving it. With your positive shopping experience in mind, we will try our best to make it up to you. We apologize for the inconvenience and take full responsibility for this error. We hope to resolve the problem and ensure you have a positive experience with us in the future. Please expect contact from us soon. Kind Regards. Petit Deko