Bonafora.pl- Logo - Opinie

Bonafora.pl
Opinie:

Opinie (294) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (294)

4,86
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 7 sie 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Bonafora.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienia w sklepie Bonafora.pl realizowane są bardzo szybko. Produkty pięknie zapakowane. Świetny kontakt ze sklepem. Zamawiałam czarną torebkę kopertówkę z pszczółką Laura Biaggi - na żywo jest jeszcze piękniejsza. Solidnie wykonana ze szczególną starannością i dbałością o detale. Polecam zakupy na Bonafora.pl :)

najbardziej krytyczna opinia

4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
To masakra ktoś w firmie nie zna się na kolorach bo zamawialiśmy brązowe dwie torebki a dostarczono nam cappuccino i ten kolor nam nie odpowiada i torebka traci swój urok bo czekaliśmy na brązową .Nie mówię jakby kosztowały po 100zł za sztukę to pomyślałabym że się nie znają ale po 200 za sztukę to już nie powinno być takich przewałek i już nikomu nie polecę tej firmy .Chciałam sobie zrobić prezent urodzinowy atu taki pech .A nawet nie wiem jak zwrot bo nigdy tego nie robiłam i wszystkie papiery zostały wyrzucone bo nigdy zwrotu nie robiłam ale moje wściekłość nie zna granic.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Bonafora.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka nie dotarła
Zgłoś opinię
29 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zapinanie po 2 tygodniach nie działa!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonafora.pl
29 lut 2024
Pani Joanno, chyba trafiła Pani na jakiś pechowy egzemplarz :( oczywiście w tej sytuacji może Pani złożyć reklamację abyśmy jak najszybciej mogli rozwiązać problem.
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
To masakra ktoś w firmie nie zna się na kolorach bo zamawialiśmy brązowe dwie torebki a dostarczono nam cappuccino i ten kolor nam nie odpowiada i torebka traci swój urok bo czekaliśmy na brązową .Nie mówię jakby kosztowały po 100zł za sztukę to pomyślałabym że się nie znają ale po 200 za sztukę to już nie powinno być takich przewałek i już nikomu nie polecę tej firmy .Chciałam sobie zrobić prezent urodzinowy atu taki pech .A nawet nie wiem jak zwrot bo nigdy tego nie robiłam i wszystkie papiery zostały wyrzucone bo nigdy zwrotu nie robiłam ale moje wściekłość nie zna granic.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonafora.pl
5 lut 2024
Dziękujemy za opinię. Szkoda, ze nie skontaktowała się Pani z nami telefonicznie lub mailowo. Znamy się na kolorach - odcienie brązu są różne ;) Przy zakupach na odległość zawsze istnieje ryzyko, że kolor lub inne detale mogą nie odpowiadać i my to rozumiemy. Ponadto polskie prawo zakłada przy zakupach na odległość prawo zwrotu towaru właśnie z tego powodu, ze Klient nie widzi towaru na żywo i nie może od razu zobaczyć jak towar wygląda w rzeczywistości, tak jak zrobiłby to w sklepie stacjonarnym. Dlatego ma Pani prawo obejrzeć towar po otrzymaniu przesyłki i jeśli Pani nie odpowiada to ma Pani prawo zwrócić towar a my zwracamy pieniądze. Informacje na temat zwrotów znajdują się na naszej stronie - może Pani skorzystać z naszych wygodnych zwrotów https://bonafora.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/15 Mamy bardzo dużo zadowolonych Klientów a w razie pojawiających sie problemów zawsze jesteśmy do dyspozycji.
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Kolor zamówienia był czerwony przyszedł bordo dopiero po rozpakowaniu prezentu widać było rozczarowanie nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonafora.pl
20 gru 2023
Szanowna Pani, najmocniej przepraszamy za nasz błąd. Zawsze jesteśmy otwarci i gotowi ponosić konsekwencje takich sytuacji. Na szczęście zdarzają się one bardzo rzadko i nigdy nie są podyktowane złą wolą. Prosimy o kontakt, wymienimy torebkę na właściwy kolor i zwrócimy pieniądze za wysyłkę pomylonej torebki. W ramach przeprosin za zaistniałą sytuację zaproponujemy kod rabatowy na następne zakupy. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy, okres świąteczny to bardzo intensywny czas pracy.
7 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Torebka, droga z wadą, żeby wymienić muszę ponieść koszty...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonafora.pl
7 sie 2023
Pani Agato, jest nam przykro, że torebka ma wadę ;( Najmocniej przepraszamy za nasze niedopatrzenie. Spieszę wyjaśnić, że w sytuacji kiedy coś takiego się zdarzyło to w żadnym wypadku nie ponosi Pani kosztów przesyłki, bo naszym obowiązkiem jest wymienić Pani torebkę na model bez wad lub zwrócić pieniądze a także zwrócić Pani pieniądze za wysyłkę do nas. Proszę odesłać do nas torebkę a my jak najszybciej będzie to możliwe! W razie dodatkowych pytań i wątpliwości jesteśmy dostępni pod adresem email shop@bonafora.pl