Bonafora.pl- Logo - Opinie

Bonafora.pl
Opinie:

Opinie (294) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (294)

4,86
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 7 sie 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Bonafora.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienia w sklepie Bonafora.pl realizowane są bardzo szybko. Produkty pięknie zapakowane. Świetny kontakt ze sklepem. Zamawiałam czarną torebkę kopertówkę z pszczółką Laura Biaggi - na żywo jest jeszcze piękniejsza. Solidnie wykonana ze szczególną starannością i dbałością o detale. Polecam zakupy na Bonafora.pl :)

najbardziej krytyczna opinia

4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
To masakra ktoś w firmie nie zna się na kolorach bo zamawialiśmy brązowe dwie torebki a dostarczono nam cappuccino i ten kolor nam nie odpowiada i torebka traci swój urok bo czekaliśmy na brązową .Nie mówię jakby kosztowały po 100zł za sztukę to pomyślałabym że się nie znają ale po 200 za sztukę to już nie powinno być takich przewałek i już nikomu nie polecę tej firmy .Chciałam sobie zrobić prezent urodzinowy atu taki pech .A nawet nie wiem jak zwrot bo nigdy tego nie robiłam i wszystkie papiery zostały wyrzucone bo nigdy zwrotu nie robiłam ale moje wściekłość nie zna granic.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Bonafora.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
7 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Na zdjęciu torebka wygląda lepiej niż w rzeczywistości w koło zamków się strzępi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonafora.pl
7 lis 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za opinię. Ten model cieszy się dużym powodzeniem i nie mieliśmy do tej pory reklamacji. Jeśli zauważyła Pani problem, to prosimy o kontakt. Może Pani również dokonać zwrotu torby a w formularzu zwrotu zaznaczyć powód - to dla nas ważne wskazówki. Zawsze zależy nam aby Klientki były zadowolone. Słyniemy również z tego, że szybko rozwiązujemy powstające problemy.
4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Usługa ok. ale towar nie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonafora.pl
5 wrz 2023
Pani Beato, dziękujemy za opinię i za wiadomość, że jest Pani zadowolona z naszej obsługi Klienta to dla nas i dla naszych Klientów ważna informacja. Szkoda, że tylko 2 gwiazdki :(