Bonafora.pl- Logo - Opinie

Bonafora.pl
Opinie:

Opinie (294) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (294)

4,86
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 7 sie 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Bonafora.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienia w sklepie Bonafora.pl realizowane są bardzo szybko. Produkty pięknie zapakowane. Świetny kontakt ze sklepem. Zamawiałam czarną torebkę kopertówkę z pszczółką Laura Biaggi - na żywo jest jeszcze piękniejsza. Solidnie wykonana ze szczególną starannością i dbałością o detale. Polecam zakupy na Bonafora.pl :)

najbardziej krytyczna opinia

4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
To masakra ktoś w firmie nie zna się na kolorach bo zamawialiśmy brązowe dwie torebki a dostarczono nam cappuccino i ten kolor nam nie odpowiada i torebka traci swój urok bo czekaliśmy na brązową .Nie mówię jakby kosztowały po 100zł za sztukę to pomyślałabym że się nie znają ale po 200 za sztukę to już nie powinno być takich przewałek i już nikomu nie polecę tej firmy .Chciałam sobie zrobić prezent urodzinowy atu taki pech .A nawet nie wiem jak zwrot bo nigdy tego nie robiłam i wszystkie papiery zostały wyrzucone bo nigdy zwrotu nie robiłam ale moje wściekłość nie zna granic.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Bonafora.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
22 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka super, natomiast wykonanie torebki beż podszewki w takiej cenie to porażka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonafora.pl
3 sty 2024
Szanowna Pani, dziękujemy za opinię! Zwrócimy na to uwagę producentowi.
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Towar nie wygląda jak na zdjęciu. I zapach w środku odrażający. Przykro mi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonafora.pl
20 gru 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za opinię. Staramy się aby zdjęcia odzwierciedlały wygląd torebek, wykonujemy je zwykłym telefonem bez filtrów. Rozumiemy, że może być Pani niezadowolona - gdyż zakupy na odległość zawsze wiążą się z ryzykiem, że towar mimo wszystko nie spełni oczekiwań. Dlatego przy zakupach na odległość ma Pani prawo ocenić towar po jego otrzymaniu tak jakby zrobiła to Pani w sklepie stacjonarnym i jeśli towar nie spełnia oczekiwań to ma Pani zgodnie z polskim prawem dokonać zwrotu do 14 dni. W takich sytuacjach można się z nami również kontaktować telefonicznie lub email.
8 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt niezgodny z podaną tabelą rozmiarów oraz reklamowaną firmą.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonafora.pl
9 sie 2023
Pani Ewo, pomyliła Pani sklepy - u nas kupiła Pani torebkę i z tego co Pani napisała do nas jest Pani bardzo zadowolona :)