Dzień dobry
Co do procedury, to nie mam zastrzeżeń. Wszystko poszło gładko. Spodziewałem się możliwości odbioru poprzez paczkomat. Ale akurat tej wersji nie było.
Ale mam sugestię,jak poszerzyć Państwa ofertę. Proponuję,aby po wybraniu do koszyka oleju, program proponował inne pozycje potrzebne do wykonania przeglądu: filtr oleju,filtr kabinowy,filtr powietrza, świece itp.
Oczywiście wcześniej powinien być wymagany nr nadwozia, aby program proponował części dla konkretnego samochodu.
Pozdrawiam
S.P.
Czytaj dalej
Zgłoś opinię
Pokaż wszystkie pozytywne opinie
najbardziej krytyczna opinia
5 miesiące temu
Sprzedawca podczas kontaktu telefonicznego ze spora niechęcią odpowiedział że towar zakupiony chyba będzie dobry, on tego nie wie. Jeśli prowadzi się sprzedaż internetowa części samochodowy to trzeba wiedzieć co do czego pasuje, służyć rada i wsparciem. Ogólnia niechęć sprzedawcy i arogancja. W przyszłości skorzystam z innego sklepu
Czytaj dalej
Zgłoś opinię
Pokaż wszystkie krytyczne opinie
Opinie nt. sklepu ford.sklep.pl
Filtruj
SortujTrafność
(9)
Opinia zweryfikowana
3 dni temu
Jestem zaskoczony postawa państwa sklepu. Wysłałem do państwa pod wskazany adres paczkę pocztową z częścią, którą zwracam i dostałem informację że paczka została odesłana do mnie ponieważ nikt u was nie raczył jej odebrać. Zwracam uwagę, że jestem państwa stałym klientem.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
21 dni temu
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
Zakupiłem wycieraczki na szybe do ford focus Mk3 miały być orginaly motorcrafta, po otrzymaniu okazało się że motorcrafta było tylko pudełko reszta to Valeo które kosztuje o połowę mniej na allegro niż te które miały być orginalne.. Nie polecam
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
Minęło 7 dni i nadal nie otrzymałem towaru tylko informacje że moje zamówienie wysłano omyłkowo do innego klienta. Sklep czeka na zwrot towaru i dopiero wyślą go do mnie.za towar zapłaciłem a go nie mam , porażka.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Fournir une facture avec le total à payer (frais de port compris) et indiquer le mode de paiement à l'acheteur. C'est simple. Tous les autres sites de vente en ligne le font.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu ford.sklep.pl
9 miesiące temu
Szanowny Panie!
Po złożeniu zamówienia otrzymał Pan informację o wartości zamówienia oraz koszcie dostawy towaru. Na wpłatę czekalismy 6 dni, a Pan nie opłacił zamówienia więc zostało anulowane.
Jeżeli ma Pan wątpliwości lub pytania zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu przez e-mail.
Monsieur!
Après avoir passé la commande, vous avez reçu des informations sur la valeur de la commande et le coût de livraison des marchandises. Nous avons attendu 6 jours pour le paiement et le Seigneur n'a pas payé la commande, elle a donc été annulée.
Si vous avez des doutes ou des questions, veuillez contacter le personnel du magasin par e-mail.
Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Obsluga do bani Osoba która odbiera telefony jak by za karę musiał siedzieć i udzielać informacji bo przecież wszyscy muszą się znać dlaczego tyle pytań. Masakra
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Od tygodnia czekam na przesyłkę, dziś np. nie ma kontaktu ze sklepem, nigdy więcej nie skorzystam
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zamówienie przyszło niekompletne a próby kontaktu daremne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu ford.sklep.pl
1 rok temu
Dzień dobry,
trudno mi zrozumieć Pańską opinię, nie widzę żądnej wiadomości w skrzynce pocztowej z Pana adresu. Telefon odbieramy na bieżąco, ale może się zdarzyć sytuacja, że każdego połączenia nie zdążymy odebrać. Obsługujemy również klientów przy ladzie w sklepie stacjonarnym.
Proszę o kontakt w celu wyjaśnienia niezgodności w zamówieniu.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.