grawernia.pl- Logo - Opinie

grawernia.pl
Opinie:

Opinie (268) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2027)

4,85
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 1 mar 2016
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
grawernia.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Super kontakt, tj. bieżące informowanie o kolejnych etapach realizacji zamówienia począwszy od przyjęcia do zlecenia wysyłki. Otwartość na sugestie, rozumienie potrzeb zamawiającego, proponowanie rozwiązań. Jakość zamówienia i kultura obsługi klienta zasługuje na medal. Polecam

najbardziej krytyczna opinia

12 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Plusy: - Doskonałe wykonanie - tabliczki bez skazy, czyste i porządnie zapakowane projekty czytelne, wyjaśnione wszystkie za i przeciw sugerowanych rozwiązań, - Atrakcyjna, rynkowa cena. Minusy: - Okropnie słaby kontakt - jedna odpowiedź mailowa dziennie przez co czas realizacji wydłużył się na prawie dwa tygodnie. - Gdybym o sobie nie przypomniał po 2-3 dniach bez kontaktu to pewnie w ogóle nie wysłano by do mnie zamówienia. Po moim mailu nagle rach-ciach i dostałem info od paczkomatów, że pojawił się numer przewozowy. Przypadek?
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu grawernia.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
4 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Na stronie sklepu widnieją produkty, które można kupić, ale w rzeczywistości są niedostępne
Zgłoś opinię
11 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Grzechotka poza wszelką jakością, uszkodzona.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu grawernia.pl
30 sie 2023
Przepraszamy z całego serca 💖 za wszelkie niedogodności związane z zakupem grzechotki. 😢 Naszym celem jest zawsze dostarczenie produktów najwyższej jakości, i wyraźnie w tym przypadku zawiedliśmy my lub kurier, który mógł uszkodzić delikatny produkt podczas transportu. Chcielibyśmy jak najszybciej naprawić tę sytuację. Proszę o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli zorganizować wymianę uszkodzonego produktu lub zwrócić środki. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że dadzą nam Państwo kolejną szansę, aby udowodnić nasze zaangażowanie w jakość i satysfakcję klienta. 🙏 Z szacunkiem, Zespół GRAWERNIA.PL 🌟
20 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Domawiałam usługę grawerowania z drugiej strony. Kubek przyszedł wygrawerowany tylko z jednej
Zgłoś opinię
20 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię