ardant.pl
Opinie:

Opinie (96) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (120)

4,73
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 19 maj 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
ardant.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

9 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybki, krótszy od zapowiadanego termin dostarczenia lamp. Starannie zapakowane. Lampy jeszcze w pudełkach, więc opinii nie ma. Jedyna zaskoczenie to miedziana lampa błyszcząca, chociaż liczyłam na szczotkowaną.

najbardziej krytyczna opinia

25 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Sposób obsługi klientów, rzetelne informowanie o dostępności produktu i czasie realizacji zamówienia. Nie informują Państwo w jakim terminie i co zostanie dostarczone.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu ardant.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
25 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Sposób obsługi klientów i realizacja zamówienia

Sposób obsługi klientów, rzetelne informowanie o dostępności produktu i czasie realizacji zamówienia. Nie informują Państwo w jakim terminie i co zostanie dostarczone.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu ardant.pl
28 sie 2023
Dzień dobry! Ze względu na różne terminy realizacji produktów w zamówieniu, poszczególne paczki są wysyłane w różnych terminach - zgodnych z podanymi na stronie internetowej. Tak jak Pani wspomniała, została przesłana informacja o podzieleniu zamówienia, przesłany został również link do śledzenia przesyłki. Podczas rozmowy telefonicznej, nasz konsultant wytłumaczył zaistniałą sytuację - przekazaliśmy, jakie produkty znajdują się w pierwszej wysłanej przesyłce oraz o przewidywanym terminie wysyłki pozostałych lamp, które miały zostać wysłane w kolejnej dostawie. Druga część zamówienia została wysłana w terminie zgodnym z informacją w potwierdzeniu. Bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona z przebiegu realizacji zamówienia. Stale się rozwijamy i na bieżąco usprawniamy nasze systemy informowania klientów.
29 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię