lyko.com/pl- Logo - Opinie

lyko.com/pl
Opinie:

Opinie (927) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1300)

4,66
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lyko.com/pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Polecam sklep i to bardzo. W sklepie trzy razy składałam zamówienie . Z zamówieniem pierwszym i trzecim nie miałam żadnego problemu, przesyłka przyszła o czasie, zawartość była dobrze zabezpieczona, zamówienie w całości do mnie dotarło. Niestety jeśli chodzi o drugie zamówienie przesyłka przyszła o czasie, ale niestety uszkodzona, od razu napisałam do obsługi klienta. Byłam bardzo mile zaskoczona z bardzo szybkiej odpowiedzi i szybkim załatwieniu sprawy. Jeszcze z taką miłą i dbającą o klienta obsługą klienta nie spotkałam się.

najbardziej krytyczna opinia

12 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
NIE POLECAM! LYKO pomyliło adres wysyłki zamówienia. Ktoś odebrał moja paczkę pod innym adresem, takim który nie istnieje.. Nie wiem gdzie jest moja paczka, stracone pieniądze. Wysłałam już kilka e-maili, będę wysyłać kolejne, udają ze nie widzą e-maili i wymijająco odpisali na jednego.. Żądam zwrotu pieniędzy i proszę omijać szerokim łukiem tego sprzedawcę!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lyko.com/pl

 Sortuj  
Trafność
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Anulowanie produktu w zamówieniu przez nagły brak produktu na magazynie kontakt z obsługą negatywny brak chęci rozwiązania problemu nie dostałam zapytania czy skoro główny produktu został usunięty z zamówienia czy chce otrzymać przesyłkę bardzo negatywne skojarzenie z marka i nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
11 kwi 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Tak jak wspomnieliśmy w komunikacji mailowej - sytuacja miała związek z dużą awarią naszych serwerów i rozwiązaliśmy ją najlepiej, jak potrafiliśmy 😇 Pamiętaj, że oferujemy całkowicie darmowe zwroty produktów, nie ma więc problemu, jeśli nie będziesz chciała zatrzymać pozostałych produktów ze swojego zamówienia. Możesz zgłosić zwrot poprzez stronę lub mailowo, a chętnie pomożemy. Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Pierwsze zamówienie jest w dobrym stanie ale strone to macie tragiczną pod względem jakichkolwiek wydarzeń, więcej u was nic nie zamówię
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka z zamówieniem nie dotarła. W firmie kurierskiej od 2 tygodni widnieje statut: w trakcie przygotowania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
8 dni temu
Dziękujemy za opinię ❤️ Mam nadzieję, że zaproponowane rozwiązanie Ci odpowiada, a kolejne doświadczenie zakupowe w LYKO będzie pięciogwiazdkowe 🌞 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Problem z wysylka zamowienia. W ogole nie wiadomo po tygodniu od zamowienia gdzie jest i czy w ogole jest
Zgłoś opinię
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długa wysyłka. Brak informacji ze sklepu, że termin dostarczenia będzie opóźniony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
4 kwi 2024
Cześć Ola! Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Niestety ze względu na Święta Wielkanocne czas dostawy faktycznie wydłużył się w stosunku do tego, czego również my się spodziewaliśmy, bardzo mi przykro. Staramy się dostarczać wszelkie informacje na bieżąco, jednak po przekazaniu przesyłek przewoźnikom nie zawsze posiadamy informacje o ewentualnych opóźnieniach i często dowiadujemy się o nich właśnie od Was. Mam nadzieję, że w przyszłości wrócisz do nas i przekonasz się, że takie sytuacje są wyjątkiem, a nie regułą 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
czekam już tydzień na zamówienie,prosicie państwo o ocenę a ja nie mam jeszcze produktu:(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
9 kwi 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Widzę, że Twoje zamówienie oczekuje na Ciebie w paczkomacie 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
paczka miała być dostarczona 20.03.2024, ale do dziś nic o tym nie wiem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
3 kwi 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Z tego co widzę zamówienie zostało złożone 24.03, a ze względu na Święta Wielkanocne dostawa jest oczywiście odrobinę wydłużona, jednak paczka w dniu dzisiejszym jest w doręczeniu 😇 Jeśli opinia dotyczy innego numeru zamówienia - bardzo proszę skontaktuj się z nami drogą mailową. Pozdrawiam ciepło! / Gosia, Customer Relations
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Wciąż nie otrzymałem zamówionej przesyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
9 kwi 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Z tego co widzę Twoje zamówienie czeka na Ciebie w paczkomacie! 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
3 tygodni czekam na swoją przesyłkę ,na infolinii DHLu powiedzieli że Łyko nie zaznaczyliście numeru mojego mieszkania i dlatego ja nie otrzymałam swojej paczki. Świetnie . Paczki niema tak samo jak i moich pieniędzy Zamawiałam pierwszy no i niestety ostatni raz
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
14 mar 2024
Cześć! Dziękujemy za opinię ❤️ Etykiety w magazynie drukowane są automatycznie, a podczas składania zamówienia został podany jedynie numer budynku. Niestety w takiej sytuacji nie mamy wpływu na problemy z doręczeniem, jednak w przypadku kontaktu z naszą obsługą klienta zawsze uzyskasz od nas każdą możliwą pomoc! Bardzo prosimy o wiadomość mailową z pełnym adresem dostawy, a dopilnujemy, aby paczka do Ciebie dotarła. Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie niekompletne, dział obsługi nie wyraża chęci pomocy z powodu awarii mention me spowodowanej nie przez klientów a przez sklep.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 mar 2024
Dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie opinii ❤️ Każdy uczestnik programu polecającego dołączając do niego akceptuje regulamin, w którym zostaje poinformowany o sytuacjach, w jakich nagroda może nie zostać wydana. Uczestnik tym samym zobowiązuje się do jego przestrzegania i zobowiązanie to nie jest zależne od działania czy awarii systemu 😇 Mocno wierzymy, że wzajemne zaufanie jest podstawą naszej relacji z każdym klientem, a do każdej zgłoszonej sprawy podchodzimy z należytą starannością i indywidualnym podejściem 🌞 Pozdrawiam ciepło! / Gosia z Customer Relations
10 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie tak szybko!

Jak mogę wystawić opinię , jeżeli jeszcze nie otrzymałam zamówionego towaru !!!! A o zastosowaniu, czy wypróbowaniu nie wspomnę!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
11 mar 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Z tego co widzę - przewidywana data doręczenia tego zamówienia to dzień dzisiejszy - 11 marca (o czym również informujemy zawsze w koszyku podczas składania zamówienia), a paczka według systemu śledzenia właśnie znajduje się w doręczeniu 😇 Będziesz więc miała niebawem okazję przetestować produkty i miejmy nadzieję - zweryfikowanie swoje doświadczenia z LYKO 🌞 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
1 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Świeczka przyszła pobita i to na tyle, że skaleczyłam rękę, więc zupełnie nie polecam wysyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
4 mar 2024
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ W sprawie Twojego uszkodzonego zamówienia skontaktowałam się z Tobą drogą mailową - mam nadzieję, że w przyszłości wrócisz do nas z pięciogwiazdkowym doświadczeniem zakupowym 🌞 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
10 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Za długi czas oczekiwania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
11 mar 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Nasze przesyłki w dużej mierze wędrują do Was ze Szwecji, stąd trochę dłuższy czas oczekiwania. Widzę jednak, że Twoja paczka została doręczona w dniu, w którym było przewidywane dostarczenie, o czym zawsze informujemy przed potwierdzeniem zamówienia oraz w mailu z potwierdzeniem 😇Mam nadzieję, że jesteś zadowolona z jej zawartości! Pozdrawiam / Gosia z Customer Relations
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Lyko... no cóż...

Witam, 02.02 dokonałam zamówienia produktu, 5.02, jedyna informacja, że paczka jest już w drodze, do dnia 13.02 nie mam żadnych informacji od sklepu o statusie produktu, ciężko mi ocenić sam produkt, który kosztował ponad 100 zł. Sklep...cóż... mam nadzieję, że dostarczy przesyłkę i będzie informował Konsumentów rzetelniej na jakim etapie są ich przesyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
13 lut 2024
W sprawie Twojego zamówienia skontaktowaliśmy się już z Tobą drogą mailową ❤️ Mam nadzieję, że dobrze wszystko wyjaśniliśmy i w przyszłości będziesz czuła, że zasłużyliśmy na 5*! Oczywiście w razie potrzeby nasze biuro obsługi klienta służy pomocą 🥰 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
22 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

lekkie oszustwo

produkt o pojemności 50 ml którego butelka nie jest nawet pełna 1/4 to po prostu powietrze, a produkt kosztował około 90 zł wielkie rozczarowanie, nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
22 lut 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Ponieważ produkt był zaplombowany i nie uległ uszkodzeniu - pozostajemy w kontakcie z producentem w tej sprawie. Nie mamy wpływu na sposób pakowania produktów, dobrze wiemy, że czasem opakowania są wizualnie większe, aby zachęcić konsumentów, jednak jeśli produkt, który do Ciebie trafił był w jakikolwiek sposób wadliwy - oczywiście uwzględnimy reklamację. Zawsze również możesz zwrócić nie otwarty produkt całkowicie za darmo 😇 Pozostajemy w kontakcie mailowym i pozdrawiamy! / Gosia z Customer Relations
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Krem jest podróbką, jest bardzo podobny do oryginalnego, ale różni się zapachem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
28 lut 2024
Cześć Karolina! Absolutnie wszystkie produkty w LYKO są w 100% oryginalne i pochodzą wyłącznie od autoryzowanych dystrybutorów ❤️ Jeśli chodzi o markę Dr.Jart+ ostatnio udało nam się nawet uczestniczyć w fantastycznym szkoleniu od marki i sami właśnie testujemy te produkty (idea marki jest nam bardzo bliska) 🥰 Jeśli masz jakiekolwiek pytania - zachęcamy do kontaktu mailowego, z chęcią udzielimy wszelkich informacji o pochodzeniu produktu, aby rozwiać jakiekolwiek wątpliwości. Pozdrawiam cieplutko! / Gosia z Customer Relations
29 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

REKLAMACJA

Kurier przywiózł paczkę z której się sypał proszek. Paczka została zwrócona.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
29 sty 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Pamiętaj, że reklamację możesz złożyć poprzez formularz na stronie lub kontaktując się z nami mailowo. Proszę sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą - zaproponowałam dla Ciebie dwa rozwiązania, mam nadzieję, że jedno z nich będzie dla Ciebie odpowiednie 😇 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
AS
Agnieszka S.
Dębogórze
25 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam inny produkt niż w zamówieniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
29 sty 2024
Bardzo przepraszamy, oczywiście czasami zdarzają nam się pomyłki, przykro mi, że tak się stało w Twoim przypadku ❤️ Widzę, że koleżanka przyjęła już Twoje zgłoszenie reklamacji, jestem pewna, że niebawem zostanie rozpatrzone 😇 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations