lyko.com/pl- Logo - Opinie

lyko.com/pl
Opinie:

Opinie (921) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1289)

4,65
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lyko.com/pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Polecam sklep i to bardzo. W sklepie trzy razy składałam zamówienie . Z zamówieniem pierwszym i trzecim nie miałam żadnego problemu, przesyłka przyszła o czasie, zawartość była dobrze zabezpieczona, zamówienie w całości do mnie dotarło. Niestety jeśli chodzi o drugie zamówienie przesyłka przyszła o czasie, ale niestety uszkodzona, od razu napisałam do obsługi klienta. Byłam bardzo mile zaskoczona z bardzo szybkiej odpowiedzi i szybkim załatwieniu sprawy. Jeszcze z taką miłą i dbającą o klienta obsługą klienta nie spotkałam się.

najbardziej krytyczna opinia

12 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
NIE POLECAM! LYKO pomyliło adres wysyłki zamówienia. Ktoś odebrał moja paczkę pod innym adresem, takim który nie istnieje.. Nie wiem gdzie jest moja paczka, stracone pieniądze. Wysłałam już kilka e-maili, będę wysyłać kolejne, udają ze nie widzą e-maili i wymijająco odpisali na jednego.. Żądam zwrotu pieniędzy i proszę omijać szerokim łukiem tego sprzedawcę!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lyko.com/pl

 Sortuj  
Trafność
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
3 kwi 2024
Dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie opinii ❤️ Każdy uczestnik programu polecającego dołączając do niego akceptuje regulamin, w którym zostaje poinformowany o sytuacjach, w jakich nagroda może nie zostać wydana. Uczestnik tym samym zobowiązuje się do jego przestrzegania i zobowiązanie to nie jest zależne od działania czy awarii systemu 😇 Mocno wierzymy, że wzajemne zaufanie jest podstawą naszej relacji z każdym klientem, a do każdej zgłoszonej sprawy podchodzimy z należytą starannością i indywidualnym podejściem 🌞 Pozdrawiam ciepło! / Gosia z Customer Relations
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

zły produkt

zamówiłam perfumy otrzymałam lakier do paznokci
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 mar 2024
Dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie opinii ❤️ Pamiętaj, że każdy uczestnik programu polecającego dołączając do niego akceptuje regulamin, w którym zostaje poinformowany o sytuacjach, w jakich nagroda może nie zostać wydana. Uczestnik tym samym zobowiązuje się do jego przestrzegania i zobowiązanie to nie jest zależne od działania czy awarii systemu 😇 Mocno wierzymy, że wzajemne zaufanie jest podstawą naszej relacji z każdym klientem, a do każdej zgłoszonej sprawy podchodzimy z należytą starannością i indywidualnym podejściem 🌞 Mamy nadzieję, że w przyszłości jeszcze spotkamy się w Lyko. Pozdrawiam cieplutko! / Gosia z Customer Relations
7 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Karygodny sposób zapakowania paczki. Wrzucone do kartonu bez żadnego zabezpieczenia, żeby produkty nie walały się po kartonie i potencjalnie uszkodziły/otworzyły. 2024 rok i najtańsze paczki z Chin są lepiej zapakowane niż to co dostałam. Jeszcze przesyłka niezrozumiale długo szła. Jednak to wina po stronie przewoźnika.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
9 lut 2024
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Pozwoliłam sobie odnieść do niej drogą mailową, mam nadzieję, że będzie to dla Ciebie miła wiadomość 😇 Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny (nie stosujemy wypełnień takich jak folia bąbelkowa), jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Pozdrawiam ciepło! / Gosia z Customer Relations
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Krem nie był zabezpieczeniu i opakowanie było pogniecione
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
23 sty 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Pamiętaj, że w przypadku uszkodzeń produktów nasza obsługa klienta z chęcią pomoże w procesie reklamacyjnym! W końcu jesteśmy tylko ludźmi i czasem zdarzają nam się wpadki, jednak Wasze zadowolenie jest dla nas priorytetem 🌞 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
20 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Błędnie skompletowanego zamówienie

Sklep błędnie skompletował zamówienie po czym oczekiwał dostarczenia błędnie otrzymanej paczki do punktu DHL zamiast odebrać ją z adreu na który została dostarczona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
11 gru 2023
Dziękujemy za opinię ❤️ Przyjrzałam się ponownie Twojej sprawie - widzę, że poprosiliśmy Cię o odniesienie zdublowanej paczki do punktu odbioru w dogodnym dla Ciebie momencie zgodnie z naszą polityką zwrotów (tak, jak pozwala na to nasza umowa z przewoźnikiem). Jeśli z jakiegokolwiek powodu wiesz, że nie będziesz w stanie dostarczyć przesyłki do punktu DHL - wystarczy dać nam znać drogą mailową, zawsze staramy się znaleźć inne rozwiązanie oczywiście w miarę naszych możliwości 😇 Mam nadzieję, że jednak doręczenie zamówionych produktów w podwójnej ilości, załączenie vouchera rabatowego i mała prośba z naszej strony to nie jest doświadczenie na miarę dwóch gwiazdek, jednak jeśli tak się poczułeś - bardzo nam przykro, daj nam znać, jak możemy poprawić to wrażenie 🌞 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations