lyko.com/pl- Logo - Opinie

lyko.com/pl
Opinie:

Opinie (921) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1289)

4,65
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lyko.com/pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Polecam sklep i to bardzo. W sklepie trzy razy składałam zamówienie . Z zamówieniem pierwszym i trzecim nie miałam żadnego problemu, przesyłka przyszła o czasie, zawartość była dobrze zabezpieczona, zamówienie w całości do mnie dotarło. Niestety jeśli chodzi o drugie zamówienie przesyłka przyszła o czasie, ale niestety uszkodzona, od razu napisałam do obsługi klienta. Byłam bardzo mile zaskoczona z bardzo szybkiej odpowiedzi i szybkim załatwieniu sprawy. Jeszcze z taką miłą i dbającą o klienta obsługą klienta nie spotkałam się.

najbardziej krytyczna opinia

12 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
NIE POLECAM! LYKO pomyliło adres wysyłki zamówienia. Ktoś odebrał moja paczkę pod innym adresem, takim który nie istnieje.. Nie wiem gdzie jest moja paczka, stracone pieniądze. Wysłałam już kilka e-maili, będę wysyłać kolejne, udają ze nie widzą e-maili i wymijająco odpisali na jednego.. Żądam zwrotu pieniędzy i proszę omijać szerokim łukiem tego sprzedawcę!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lyko.com/pl

 Sortuj  
Trafność
8 godzin temu
 Opinia zweryfikowana

Wadliwy produkt Saint Tropez

Witam serdecznie, produkty które zamówiłam u Państwa spełniły moje oczekiwania ale niestety jeden z nich był uszkodzony w transporcie i nie nadawał się do użytku. Chodzi o spray room Saint Tropez 44 ml. W związku z tym chciałabym prosić i zwrot środków za ten produkt bądź wysyłkę takiego samego aczkolwiek lepiej zabezpieczonego. Proszę o przychylne rozpatrzenie mojej prośby.
Zgłoś opinię
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
4 kwi 2024
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Daj nam znać, co powinniśmy poprawić, aby przy następnych zakupach otrzymać 5 gwiazdek 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
4 kwi 2024
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Daj nam znać, co powinniśmy poprawić, aby przy następnych zakupach otrzymać 5 gwiazdek 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
produkty, które zamówiłam przyszły zupełnie niezabezpieczone, oraz po tygodniu oczekiwania mimo tego, że produkty, ktore zamawiałam były oznaczone ,szybka dostawa’, ktora powinna trwac 1-2 dni. poza tym ok, duzy wybór produktów, ktorych nie ma w innych sklepach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
20 mar 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Każda konstruktywna krytyka jest dla nas okazją do poprawy - skontaktowaliśmy się z Tobą również drogą mailową! Pozdrawiam / Gosia z Customer Relations
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Słaby przepływ informacji gdzie jest paczka. Miała jeden dzień opóźnienia, co wpłynęło na obdarowaniem kogoś zawartością paczki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
1 lut 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Pamiętaj, że dokładny opis sposobów dostawy znajdziesz na naszej stronie, a nasza obsługa klienta z chęcią rozwieje jakiekolwiek wątpliwości 😇 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkt nie zabezpieczony folią bąbelkową, butelka plastikowa włożona do większego kartonu bez zabezpieczenia. Za to 3 gwiazdki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
16 lut 2024
Dziękujemy za opinię 😇 Bardzo mi przykro, że nie byłaś zadowolona z dostawy. Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny (nie stosujemy wypełnień takich jak folia bąbelkowa), jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli Twój produkt uległ uszkodzeniu - skontaktuj się z nami drogą mailową 😇 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak produktu

Zamówienie jest nie pełne, brakuje jednego produktu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
23 sty 2024
Przepraszamy za pomyłkę ❤️ Zgodnie z wiadomością mailową - Twój brakujący produkt jest już w drodze do Ciebie 😇 Mam nadzieję, że następnym razem zasłużymy na 5*! Pozdrawiam! / Gosia z Customer Retations
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetne ceny, ale brak jakiegokolwiek zabezpieczenia paczek skutkuje flakonami rozbitymi w drobny mak. Na szczęście reklamacja szybko załatwiona.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
4 gru 2023
Dziękujemy za opinię i cieszymy się, że udało nam się zająć Twoją sprawą jak najszybciej ❤️ Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
15 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie było źle zapakowane, wszystko latało luzem, kredki dotarły połamane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
16 paź 2023
Bardzo dziękujemy za Twoją opinię, każda uwaga jest dla nas ważna ❤️ W swojej skrzynce mailowej znajdziesz wiadomość - mam nadzieję, że zaproponowane przeze mnie rozwiązanie będzie odpowiednie i jeszcze spotkamy się w LYKO! Pozdrawiam 🌞 / Gosia z Customer Relations
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Uszkodzone opakowanie. Termin dostawy sie wydłużył o 2 dni
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
27 gru 2023
Dziękujemy za opinię. 💕 Bardzo nam przykro z powodu uszkodzonego opakowania, w przypadku uszkodzonych produktów, bardzo prosimy o skontaktowanie się z naszą obsługą klienta - z pewnością znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu. 😊 Niestety nie mamy większego wpływu na pracę przewoźników i czasem mogą zdarzyć się małe opóźnienia, w szczególności w okresie świątecznym kiedy to kurierzy mają pełne ręce pracy. 😔 Mamy nadzieję, że mimo wszystko, wrócisz jeszcze do nas! Miłego dnia i wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym nowym roku. ✨ //Izabela z Customer Relations
18 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Lack of aby protection for the product in the box
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
20 lis 2023
Thank you for your review! ❤️ We strive to eliminate extensive packaging due to environmental reasons, however your satisfaction and smile are our main goals 🌞 Please let us know if there was any damage to your product! Have a great day! / Gosia from Customer Relations
MK
14 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep powinien odpowiadać na maile klientów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
16 maj 2023
Hej! Dziękujemy za opinię ❤️ Czy kontaktowałaś się z nami na maila obslugaklienta@lyko.com? Niestety nie otrzymaliśmy od Ciebie żadnej wiadomości 😔 W razie problemów z wysłaniem maila zawsze również odpowiadamy na czacie, facebooku oraz instagramie 😇 Pozdrawiam! / Małgorzata z Customer Relations
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię