lyko.com/pl- Logo - Opinie

lyko.com/pl
Opinie:

Opinie (927) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1300)

4,66
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lyko.com/pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Polecam sklep i to bardzo. W sklepie trzy razy składałam zamówienie . Z zamówieniem pierwszym i trzecim nie miałam żadnego problemu, przesyłka przyszła o czasie, zawartość była dobrze zabezpieczona, zamówienie w całości do mnie dotarło. Niestety jeśli chodzi o drugie zamówienie przesyłka przyszła o czasie, ale niestety uszkodzona, od razu napisałam do obsługi klienta. Byłam bardzo mile zaskoczona z bardzo szybkiej odpowiedzi i szybkim załatwieniu sprawy. Jeszcze z taką miłą i dbającą o klienta obsługą klienta nie spotkałam się.

najbardziej krytyczna opinia

12 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
NIE POLECAM! LYKO pomyliło adres wysyłki zamówienia. Ktoś odebrał moja paczkę pod innym adresem, takim który nie istnieje.. Nie wiem gdzie jest moja paczka, stracone pieniądze. Wysłałam już kilka e-maili, będę wysyłać kolejne, udają ze nie widzą e-maili i wymijająco odpisali na jednego.. Żądam zwrotu pieniędzy i proszę omijać szerokim łukiem tego sprzedawcę!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lyko.com/pl

 Sortuj  
Trafność
19 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Jedną gwiazdkę zabrałam za ostatnie zamówienie fioletowy tusz maybelline. Zakrętka była nie zabezpieczona a tuszu na moje oko i dotychczasowe doświadczenie trochę mało .
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Pakowanie produktu

Polecam zwrócić uwagę na lepsze zabezpieczenie produktu, pudełko duże, a produkt mały, bez żadnych zabezpieczeń przemieszczał się po całym pudelku
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
3 kwi 2024
Bardzo dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie uwag ✨ Bardzo mi przykro, że nie byłaś do końca zadowolona z dostawy. Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny (nie stosujemy wypełnień takich jak folia bąbelkowa), jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli którykolwiek z produktów został uszkodzony - skontaktuj się z nami proszę drogą mailową 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana

ok

hm nieszczególnie zgadzało się zamówienie z dostarczonymi produktami , ale to kwestia smaku
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
7 dni temu
Dziękujemy za opinię ❤️ Szkoda, że smaki nie do końca przypadły Ci do gustu, mam nadzieję, że w przyszłości znajdziesz u nas coś dla siebie! Pozdrawiam 🌞 / Gosia, Customer Relations
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
8 dni temu
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz, a następne doświadczenie zakupowe w LYKO będzie pięciogwiazdkowe! Pozdrawiam✨ / Gosia z Customer Relations
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
10 dni temu
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz, a następne doświadczenie będzie pięciogwiazdkowe! ✨ / Gosia z Customer Relations
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
10 dni temu
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz, a następne doświadczenie będzie pięciogwiazdkowe! ✨ / Gosia z Customer Relations
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
10 dni temu
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz, a następne doświadczenie będzie pięciogwiazdkowe! ✨ / Gosia z Customer Relations
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Znalazłam tutaj produkt, którego nie mogłam znaleźć w innych drogeriach
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 mar 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
polecam chociaż pojemniki 2 z 3 peelingów zostały połamane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 mar 2024
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Jesteśmy pewni, że w przyszłości zasłużymy na 5 gwiazdek! Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Ok
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
11 mar 2024
Dziękujemy pięknie za opinię ❤️ Mamy nadzieję, że w przyszłości zasłużymy na 5 gwiazdek! Pozdrawiam 🌞 / Gosia z Customer Relations
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
18 mar 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ I oczywiście, że będziesz wtedy 5-gwiazdkowo zadowolona! Pozdrawiam / Gosia z Customer Relations
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Paczka w ogóle niezabezpieczona, szklany produkt latał w pudełku. Niskie ceny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
5 lut 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ Twoje uwagi są dla nas cenne i przekazaliśmy je już do zespołu w magazynie. / Gosia z Customer Relations
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Sklep legitny ape dlugi czas wysyłki

Sklep okazuje sie byc ok. Jedyny duzy minus to czas wysyłki. Ponad tydzień. Moja paczka szła z zagranicy - ze szwecji chyba. Nie bylo chyba zbyt dobrze powiedziane ze taki długi czas wysyłki będzie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
15 sty 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Wszystko ok. Jedynie czas oczekiwania jest dość długi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 sty 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
1 lut 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
22 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Polecam Lyko ;)

Asortyment i ceny produktów w Lyko są atrakcyjne. Dostawa towaru (jak na przesyłkę zagraniczną) dość szybka. Odjęłam jedną gwiazdkę za sposób zapakowania- dwie butelki pianki do włosów bez żadnego zabezpieczenia włożone do kartonika, obijające się o siebie. Po za tym sklep jest OK ;)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
24 lip 2023
Dziękujemy za opinię ❤️ Wszystkie uwagi są dla nas cenne, a Twoją już przekazaliśmy gdzie trzeba 🌞 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
9 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Witam serdecznie. Wysyłając przesyłkę ze Szwecji do Polski należałoby zadbać aby zawartość przesyłki była odpowiednio zabezpieczona (chociażby folia bąbelkowa) aby w/w nie obijała się wewnątrz o karton i niepotrzebnie uszkadzała pakunek który miał być na prezent. Po za tym OK.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
10 maj 2023
Hej! Dziękujemy za Twoją opinię 😍 Ze względu na dbałość o planetę nie używamy w większości przypadków folii bąbelkowej, co jednak nie oznacza, że zamówienia nie powinny być odpowiednio zabezpieczone - bardzo przepraszamy. Przekażemy opinię do magazynu 🌞 Pozdrawiam! / Małgorzata z Customer Relations
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo wysoka cena szamponu KUNDAL. Jeszcze rok temu w innych firmach ten szampon kupowałem za połowę tej ceny. Teraz tylko LYKO ma ten szampon i ...ta cena . Dużo częściej i więcej innych płynów KUNDAL bym kupił jak by cena była konkurencyjna...atrakcyjna. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
15 gru 2023
Dziękujemy za opinię ❤️ Cena produktów zależy od wielu czynników, również od dostępności no i oczywiście szalejącej inflacji, ale zwrócimy na to uwagę odpowiedniej osobie 🌞 Pozdrawiam ciepło! / Gosia z Customer Relations