focusgarden.pl
Opinie:

Opinie (2557) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2630)

4,56
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 paź 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
focusgarden.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

29 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetna wiata tarasowa, łatwa w montażu, wszystko opisane, zapakowane, przygotowane i szybka wysyłka. Widać, że dobrze zaprojektowane, pasuje wszystko idealnie. Polecam! Teraz czekam na deszcz lub grad;)

najbardziej krytyczna opinia

19 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Lekceważenie klienta Kupiłem tunel foliowy, i następnym dniu dostałem wiadomość o przygotowaniu towaru do wysyłki ale dalej nic się nie działo. Po czterech dniach zadzwoniłem do firmy Focus Garden i dowiedziałem się że zakup musi być anulowany bo tunel jest uszkodzony (czyżby taka firma nie miała innego egzemplarza?) Po tygodniu musiałem zakupić tunel w innej Firmie i otrzymałem go po trzech dniach.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu focusgarden.pl

 Sortuj  
Trafność
(171)
Resetuj
19 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Lekceważenie klienta Kupiłem tunel foliowy, i następnym dniu dostałem wiadomość o przygotowaniu towaru do wysyłki ale dalej nic się nie działo. Po czterech dniach zadzwoniłem do firmy Focus Garden i dowiedziałem się że zakup musi być anulowany bo tunel jest uszkodzony (czyżby taka firma nie miała innego egzemplarza?) Po tygodniu musiałem zakupić tunel w innej Firmie i otrzymałem go po trzech dniach.
Zgłoś opinię
7 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Dział reklamacji to porażka, klienci nie są firmami pakującymi aby mieć możliwości zapakowania na paltach reklamowanych produktów tzn. chodzi o zabezpieczenie. Zmuszona jestem ponieść dodatkowe koszty pakowania i zakupów sterczu do zabezpieczenia. Ostatnie zakupy w tej firmie. Zamieszanie z wysyłaniem zdjęć. Sprzedając towar jesteście z niego odpowiedzialni nie obarczajcie klientów takimi wymogami.
Zgłoś opinię
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Potrzeba dużo cierpliwości do rozłożenia fotela... przesypywanie kulek styropainowych z wielkiego naelekteyzowanego plastikowego worka do dwóch materiałowych nie należy do przyjemności. W tej cenie powinny być już one podzielone na dwa w odpowiednich proporcjach. Nie polecam, tym bardziej patrząc na cenę.
Zgłoś opinię
11 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Niestaranne zapakowanie- uszkodzony towar

Niestety nieprawidłowe zapakowanie towaru spowodowało jego zniszczenie. Kupiłam 2 plastikowe kosze , które zostały wrzuconej do wielkiego pudła bez zabezpieczenia i popękały. Poinformowałam o tym Sprzedawcę: mam złożyć reklamacje, co uczynię, ale koszów i pieniędzy nie mam za to tracę czas…
Zgłoś opinię
13 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zostało złożone zamówienie na inną kwotę niż je zrealizowano. Nie otrzymałam informacji o zmianie ....
Zgłoś opinię
30 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Sprzedaż zwróconego wcześniej towaru

Zamówienie 179432. Meble ogrodowe 2 fotele+mały stolik w cenie 3 488 zł zamówione 4.V otrzymaliśmy 8.V. Karton nie był uszkodzony, ale użyte były 2 rodzaje taśm - na co nie zwróciłem uwagi przy odbiorze (to jest kluczowe później). Później po rozpakowaniu okazało się, że jeden fotel jest uszkodzony w znaczący sposób - konstrukcja jest popękana i wygięta. Z fotelu nie można korzystać, jest bezużyteczny. Reklamacja (wnioskowana wymiana) wysłana od razu w dniu odbioru czyli 8.V. Odpowiedź przyszła (po kilku telefonach) po dwóch tygodniach 22.V - propozycja upustu 200zł. Praktycznie dwuelementowy zestaw, w połowie uszkodzony - niecałe 6% upustu (pomimo wnioskowanej wymiany). Po następnych mailach oraz telefonach przyszła kolejna propozycja z firmy (2.VI) - będzie wymiana na nowy, należy tylko spakować zestaw na paletę i wykonać dla nich zdjęcia. Podczas pakowania z użyciem oryginalnych kartonów znalazłem oprócz drugiego rodzaju taśmy nalepkę przewozową do innego klienta (!) wraz z numerem telefonu. Skontaktowałem się z klientką która kupiła i ZWRÓCIŁA ten komplet z powodu uszkodzenia jednego fotela. Po porównaniu zdjęć - to jest ten fotel! Jest to świadome działanie na niekorzyść klienta i oszustwo. Ten sam komplet, ten sam karton, nawet nikt nie zadał sobie trudu ze zdarciem poprzedniej nalepki przewozowej(!). Firma sprzedała uszkodzony towar, zwrócony przez poprzedniego klienta. I ten sam schemat - sprzedaż uszkodzonego towaru, zwodzenie, zwłoka w reklamacji, propozycja upustu (u poprzedniej klientki 500zł, u nas 200zł). W każdej firmie może dojść do pomyłki, podczas załadunku, transportu czy innej. Tutaj z premedytacją został sprzedany towar po zwrocie, zwrocie z powodu uszkodzeń. Rzetelna firma stara się naprawić swój błąd w krótkim, niezbyt uciążliwym dla klienta czasie. Tu normą jest maksymalny czas reakcji na reklamację, a jak już się pojawi to będzie to próba zbycia klienta zupełnie nieadekwatną rekompensatą. I świadomie piszę, że to norma, bo inne komentarze wskazują, że mój przypadek nie jest jedynym.
Zgłoś opinię
21 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Keter MEGA COMPOSTER

zamówienie składało się z dwóch paczek, żadna nie była kompletna (brakowało np. złączek do montażu). paczki były uszkodzone i posklejane. obsługa już przy pakowaniu musiała wiedzieć że czegoś brakuje, do jednej paczki wrzucono części zapakowane nieoryginalnie, w zawiązany ręcznie worek foliowy, a do drugiej paczki dorzucono jakieś blaszki zupełnie nie związane z moim zamówieniem. trzeba uważać bo niższa cena oznacza że sklep tak się pozbywa uszkodzonego i niepełnowartościowego towaru
Zgłoś opinię
31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Totalna porażka!!!

Nie polecam firmy przewozowej!!! Zamowilem w firmie focus garten (tez nie polecam) szklany stol ogrodowy i parasol z podstawka. Parasol z podstawka doszedl bo byl wyslany przez dps. Jak zapytalem gdzie jest stół, kurier nic o tym nie wiedzial. Napisalem email do firmy dowiedzialem się że stół i krzesła sa wyslane z innego magazynu i inna firma. Chcialem dowiedziec się gdzie jest moja przesylka wiec zadzwonilem do firmy focus garten niestety nie dodzwonilem sie bo bylwm piaty w kolejce i to sie nie zmienialo. Otrzymalem po 4 dniach od daty zakupu ze paczka zostala wydana kurierowi z geis i numer sledzenia. Dwa razy zmienil się status przesylki, i nagle status zmienil sie na zwrot do nadawcy. I zero informacji dlaczego i co sie stalo.,postanowilem znowu dowiedziec sie co sie stalo firma geis stwierdzila ze oni nie wiedza i ze mam kontaktować się z nadawcą. Wiec zadzwonilem do nadawacy, najpierw w sluchawce uskyszalem ze Twoja przesylka zostala dostarczona, po chwili rozmowy z konsultanka dowiedzialem sie ze firma uszkodzila przesylke i ze czekaja az wroci do nich i dopiero moga wyslac kolejny raz stol innej opcji nie ma. Ani firma geis ani focus garten nie byli wstanie odpowiedziec kiedy to bedzie. A ze jestem pod adresem na wakacjach wiec musialem zrezygnowac z ponownej dostawy bo by nie zdążyło dojsc. Zrezygnowalem z zakupu, ale zwrot kasy bedzie i tak dopiero jak stol z krzeslami wroca do focus garten, kiedy to bedzie nie wiadomo. Dopiero jak wroci firma ma 14 dni do rozpatrzenia a wiec czekam dalej... Powodzenia w interesach.
Zgłoś opinię
19 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Słabo

Meble cortina famliy dla 8os. Jeżeli komuś nie przeszkadza niska jakość wykonania to są w miarę ok. Ale raczej do posiedzenia godzinkę niż 5 godzin, bo są średnio wygodne, oparcie mogli trochę odgiąć to by się nie wbijało w plecy i zrobić siedziska chociaż 5-10cm głębsze i też zrobić lekki spadek w tył ale projektant chyba nie lubi wypoczywać. Kanapa 3os. Można się na niej położyć, zmieszczą się też 3 kobiety lub 2 sporych mężczyzn (więcej bym nie ryzykował bo ten stelaż to taki nie za ciekawy). Reasumując oczekiwałem ciut więcej, ale przeboleję jeżeli wytrzymają 2 sezony. Jakość niestety Chińska. Co widać na załączonych zdjęciach. (popękane spawy, jakieś dziwne ślady farb, uszkodzoony technoratan). Nie jest to na tyle uczążliwe żeby bawić się w odsyłanie, chociaż znam takich co by to odesłali, jednak ja nie mam czasu, z daleka nie widać ale z bliska już niestety tak, i jednak jak się wydaje 2,5tys. To się oczekuje chociaż że nie będzie takich niedoróbek. Poduszki w miarę ok. Trochę ratują ten zestaw, stół niestety mały raczej do kawy albo małego obiadu (ale tu się nie czepiam bo wymiary były podane) jednak szkoda że technorattan jest cięty w widocznych miejscach co jest na minus. Zobaczymy jak będzie po wakacjach to wtedy edytuję tą opinię. Jeżeli ktoś szuka cudów za 2,5k to tutaj ich nie ma, ale jak chcesz mieć cokolwiek za małą kasę i nie jesteś wymagający to kupuj. Ps. Krzywa rama stołu lekko ale widać, pijany nie zobaczy 🍺
Zgłoś opinię
4 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostałam narożnik ogrodowy, bez zestawu śrub do montażu, zaznaczam że karton nie byl oryginalnie zapakowany. Albo zagubion na sklep zestaw montażowy, albo przyszedł ze zwrotu i nikt tego nie sprawdził wysyłając dalej. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Zgłoszenie reklamacyjne z prośbą o dosłanie zestawu śrub bez odezu, jedynke automatyczne zgłoszenie potwierdzenia, jedy plus jedna miła Pani która stara się być pomocna droga e-mail. Przykre, bo myslalm że taki prężny sklep lepiej dla o klientów. Nie wysyłam roszczenia a jedny prosiłam o dosłanie brakującego elemtu , w tej chwili rozżalenie na brak odzewu, reklamacja nie jest roszczeniowa, można by to załatwić od ręki ale widać nie. Brak kontaktu telefonicznego, jesli o mnie chodzi totalna porażka i na wielki minus sklepu
Zgłoś opinię
10 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep jest ok, do momentu reklamowania produktu. Zamówiony zestaw mebli ogrodowych dostałem szybko jednak (pomimo ceny za zestaw powyżej 7 tys. zł i produkcji rzekomo Włoskiej) miał wady produkcyjne, zarysowania, itp. Reklamacja jest możliwa tylko poprzez formularz na stronie, a na odpowiedź czeka się miesiącami. Kontakt telefoniczny z Działem Reklamacji niemożliwy. Zatem, zamawiając zestaw mebli ogrodowych w czerwcu, otrzymałem już 1 lipca, ale bez możliwości użytkowania....cały sezon letni czekałem na odpowiedzią... Odpowiedź uzyskałem we wrześniu - sklep zgodził się na zwrot 20% wartości zamówienia. Zatem, zacznę korzystać z "wymarzonego" zestawu w przyszłym roku. Nie polecam
Zgłoś opinię
29 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

garaż metalowych na samochód - porażka i wstyd

garaż metalowych na samochód - ogromna porażka, niedokładnie wykonany - dach przecieka ze względu na otwory montażowe niepoprawnie wykonane, brakujące części, sama blacha to papier - a drzwi można dwoma palcami wyginać, dodatkowo Sklep Focusgarden nie poczuwa się do odpowiedzialności i zle wykonane i niedbale dobrane części tłumaczy nierównością wylewki betonowej (!!! co za bzdura - bo nikt nawet jej nie oglądał więc skąd pomysł że jest nierówna) - nie dość że produkt beznadziejny to i sprzedawca bez najmniejszych chęci rozwiązania problemu z produktem , który dostarczył - pobrane pieniądze i tyle ich widziano
Zgłoś opinię
8 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Ogólnie nie polecam. W internecie można znaleźć wiele sklepów z tymi samymi produktami, ale tańszą ofertą. Pomimo komunikacji ogromnych rabatów (800 pln), cena w innych sklepach i tak była niższa. Sklep sam nie wie, czy już wysłał towar, i pyta mnie o rezygnację z wysyłki pomimo, że zamówiony produkt jest już u mnie w domu. Po zgłoszeniu reklamacji kontakt urwał się- brak odpowiedzi pomimo maili z przypomnieniem. Dodam, że po tym wpissie odpowiedzieli na googlu, że nie mają numeru zamówienia i żebym się skontaktował. Mają moje dane, email, adres domowy i telefon a nie mogą znaleźć zamówienia? Wysłałem. Nadal cisza.
Zgłoś opinię
19 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Zero obsługi klienta

Okazało się że artykuł, który zamówiłam, opłaciłam jest niedostępny, nikt mnie o tym nie poinformował dopóki sama nie zaczęłam dociekać co z zamówieniem. Zamówienie w niedzielę, w poniedziałek dostałam maila, że paczka jest spakowana i czeka na kuriera i do czwartku nic się nie zmieniło co do statusu przesyłki, więc zaczęłam próbować się skontaktować co też nie było łatwe bo nikt nie odbierał kilkukrotnie telefonu, po jakimś czasie oddzwonili, powiedzialam w czym problem,Pani miała w tym dniu oddzwonic co tez sie nie stało.Odpowiedzi na maila do tej pory nie otrzymałam. Obsługa klienta nie istnieje.
Zgłoś opinię
6 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt przyszedł uszkodzony, taśmy technorattanowe w zestawie CORTINA były ponacinane w elemencie blatu stolika przez szybę, w mojej ocenie niewłaściwe zabezpieczonej, bez śladów uszkodzenia kartonu. Reklamacja złożona 26 maja do dziś bez odzewu. Wybarwienie zestawu na zdjęciach jest ciemniejsze w brązie i wygląda ładniej niż w przysłanym zestawie. Widać ślady korozji na elementach metalowych, możliwe że zestaw przeleżał dłuższy czas w magazynie bo opakowania były bardzo zakurzone co świadczy negatywne o sprzedającym. Za to szybka dostawa towaru od zamówienia.
Zgłoś opinię
20 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłam dwa leżaki ogrodowe dotarły w miarę szybko, ale niestety jeden z nich jest uszkodzony. Została założona odrazu reklamacja minęło kilka dni i nikt się nie odezwał w sprawie złożonej reklamacji.Gdy zadzwoniłam na infolinie powiedziano mi, że dział reklamacji już nie pracuje ale Pani powiedziała,że sobie zapisze i przekaże aby jutro się skontaktowali niestety nikt nie raczył się skontaktować ani telefonicznie ani e- mailowo.Człowiek czeka aż łaskawie ktoś raczy rozpatrzeć moją reklamacje bo mają na to 14 dni. Brak szacunku do klienta
Zgłoś opinię
23 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
3 lata temu kupiłem tunel foliowy miernej jak mi się zdawało jakości, zielony, miał dwa wejścia, z czego jedne zamki błyskawiczne popsuły się na jesieni ub. roku. Zakupiłem folię na wymianę folię, no w końcu 3 lata zamki mogą się popsuć? W cenie ~podobnej do starego całego tunelu (słaby stelaż i ta folia zielona) otrzymałem folię zieloną, nawet pasującą, tylko: 3 x cieńszą, ale za to z jednym wejściem! Tak to wasza "firma" dyma klientów!!! Z CZYSTYM SUMIENIEM KAŻDEMU ODRADZĘ JAKIEKOLWIEK ZAKUPY W TEGO TYPU FIRMIE!!!
Zgłoś opinię
26 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiny towar przyszedł uszkodzony, popękany. Niestety towar nie podlega wymianie "od ręki" tylko procedurze reklamacji, chociaż nie został nigdy użyty bo nie nadaje się do złożenia, czas oczekiwania na uznanie reklamacji 14 dni, więc utknęłam z gigantycznym kartonem zajmującym przedpokój i zepsutym meblem. Pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdzie dostaje uszkodzony towar z zakupu internetowego (i nie jest to wina kuriera bo karton nie był uszkodzony) i nie jest on wymieniany od razu.
Zgłoś opinię
13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
trzy zamówienia i trzy razy przysłane uszkodzone stoły; brak możliwość rozmowy telefonicznej dotyczącej spraw reklamacyjnych; rozbieżność w wiadomościach meilowych i rozmowach telefonicznych z obsługą sklepu; mimo prośby zgłoszenia kolejnego wadliwego towaru i obietnicy pilnego rozwiązania sprawy brak jakiejkolwiek informacji od sklepu jestem bardzo niezadowolona i proszę o pilne rozwiązanie sprawy inaczej kieruję pismo do rzecznika praw konsumenta.
Zgłoś opinię
16 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Wysyłka bubli do klienta.

Stół dotarł w stanie tragicznym . Jest porysowany blat szklany i konstrukcja stalowa zniszczona jakby to była używka. Paczka nie miała uszkodzeń to znaczy ,że taki towar mi spakowano. Jakość krzeseł jest bardzo słaba , ale z drugiej strony to typowy chińczyk. Następne zakupy napewno nie w tej firmie. Gdyby nie wysoka opłata kurierska za zwrot chętnie bym zrezygnował z zakupu. NIE POLECAM FOCUSGARDEN.
Zgłoś opinię