fotoamigo.pl- Logo - Opinie

fotoamigo.pl
Opinie:

Opinie (99) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (193)

4,76
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 28 wrz 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotoamigo.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

16 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Konkretna, rzetelna i nienachalna porada telefoniczna skłoniła mnie do zakupu w tym sklepie. Paczka przyszła błyskawicznie i wszystko się zgadza z opisem. Wrócę tu z pewnością jeszcze nie raz.

najbardziej krytyczna opinia

13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Po zamówieniu towaru okazało się, że nie posiadali go w magazynie. Tak więc: 1. strona z ofertą nieaktualna 2. Pieniądze zostały zwrócone, mimo, że telefonicznie zostało ustalone, że ktoś do mnie zadzwoni i powie, czy są jakieś szanse na ten towar w przyszłości. 3. Drugi artykuł - kabel do thetheringu- wszystko ok. Tak więc obsługa i kontakt z firmą - najwyżej dostateczny.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotoamigo.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłem towar 31 stycznia. Dziś dostałem e-mail, że kurier dostarczy przesyłkę. Jednak nie mam nadal zamówionego prawie tydzień temu wyzwalacza. To strasznie długi czas oczekiwania. Przysłaliście ankietę czy jestem zadowolony z usług a ja nadal nie mam zamówionego towaru.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotoamigo.pl
5 lut 2024
Rzeczywiście, uzupełniająca dostawa tych wyzwalaczy opóźniła nam się w sposób nieprzewidziany o 3 dni i dotarła do nas dopiero w sobotę, kiedy to osobiście musieliśmy się pofatygować do sortowni by ją odebrać (a miała dotrzeć w środę, w dniu w którym złożył Pan zamówienie). Tego samego dnia paczka została do Pana wysłana. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie. I żeby być ścisłym - zamówienie złożył Pan w środę popołudniu, wysłaliśmy je w sobotę, dzisiaj mamy poniedziałek, więc do tygodnia jeszcze sporo brakuje...
17 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Długi termin dostawy, jakość dostarczonego sprzętu mierna, styki nie są zcentralizowane do oryginalnej baterii, łapią po brzegach, bateria nie mieści się w wyznaczonej przestrzeni, stawia opór
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotoamigo.pl
24 sie 2023
Szanowny Panie, ładowarka została przez nas wysłana w deklarowanym terminie 48h roboczych, zamówienie złożył Pan w środku długiego weekendu sierpniowego, na dodatek wybrał Pan najtańszą i najwolniejszą formę dostawy jaką jest Orlen Paczka. W opisie przedmiotu jasno było napisane w jakim czasie wysyłamy przesyłkę a w opisie opcji dostawy również jest napisane było ile może iść Orlen Paczka. Co do uwag odnośnie zakupionego produktu - wystarczy się z nami skontaktować w dowolny sposób - mailowo, telefonicznie lub przez chat - jeśli występują problemy, to rozwiązujemy je bez zbędnej zwłoki. Opinie o sklepie nie są miejscem od rozwiązywania ewentualnych problemów.
26 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
The box was not damaged but the background was damaged , it was not about shipping the paper was already broken
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotoamigo.pl
26 sie 2023
Hello, it is not a proper place to make a claim, please contact us by phone or email to solve this problem. If the background has some lacks or fabric damages it can be replaced with a second one. Please send us its pictures to sklep@fotoamigo.pl and we will proceed the exchange. Edit: as far as we know you have received replaced background already, so we will be greatful for correcting of this opinion.