fotoamigo.pl- Logo - Opinie

fotoamigo.pl
Opinie:

Opinie (99) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (193)

4,76
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 28 wrz 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotoamigo.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

16 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Konkretna, rzetelna i nienachalna porada telefoniczna skłoniła mnie do zakupu w tym sklepie. Paczka przyszła błyskawicznie i wszystko się zgadza z opisem. Wrócę tu z pewnością jeszcze nie raz.

najbardziej krytyczna opinia

13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Po zamówieniu towaru okazało się, że nie posiadali go w magazynie. Tak więc: 1. strona z ofertą nieaktualna 2. Pieniądze zostały zwrócone, mimo, że telefonicznie zostało ustalone, że ktoś do mnie zadzwoni i powie, czy są jakieś szanse na ten towar w przyszłości. 3. Drugi artykuł - kabel do thetheringu- wszystko ok. Tak więc obsługa i kontakt z firmą - najwyżej dostateczny.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotoamigo.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak towaru będącego w ofercie.

Po zamówieniu towaru okazało się, że nie posiadali go w magazynie. Tak więc: 1. strona z ofertą nieaktualna 2. Pieniądze zostały zwrócone, mimo, że telefonicznie zostało ustalone, że ktoś do mnie zadzwoni i powie, czy są jakieś szanse na ten towar w przyszłości. 3. Drugi artykuł - kabel do thetheringu- wszystko ok. Tak więc obsługa i kontakt z firmą - najwyżej dostateczny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotoamigo.pl
14 kwi 2024
Zamówiony produkt był oznaczony jako dostępny w magazynie dostawcy, po sprawdzeniu okazało się, że dostawca niestety go już nie ma i nie będzie miał w najbliższym czasie. Poinformowaliśmy o tym od razu w rozmowie telefonicznej. Zaproponowaliśmy też inny, podobny, a dostępny od ręki monopod, którym nie był Pan zainteresowany, w związku z czym bez zbędnej zwłoki zwróciliśmy wpłatę za jeden z niedostępnych produktów.