Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
7 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Euroflorist jestescie po prostu wprost niewiarygodnie wspaniali i bardzo pomocni, bo zamawiajac bukiet w Waszej firmie zrobilam blad , ktory Panstwo poprawiliscie, bardzo za to dziekuje, pokazalo to Panstwa profesjonalne podejscie dla klienta. Jestescie firma godna polecenia. Aleksandra Hansen Danmark
Bukiet był zamówiony ze strony razem z bilecikiem i trzy gwiazdki tylko ze względu że ładne kwiaty. Przyszły w kartonie kurierem DHL co ogólnie jest dziwne bo na stronie był pięknie ozdobiony bukiet. Nie był złożony w bukiet tylko podzielony przez pół i owinięty w folię ochronną, bilecik to kartka wydrukowana jak te które się nakleja na paczkę. Narzeczona była w lekkim szoku gdy je dostała na dzień kobiet. Hehe trochę zabawne ale ogólnie nie zakupie już kwiatów z tej strony. Pierwszy raz zamówiłem czy będą lepsi od typowej strony do zamawiania bukietów i trochę się przeliczyłem. Wydaje mi się że jak tak wysyłają to kwiaciarnie jedynie mogły by to później ogarnąć. Na koniec wyszło dużo szoku, trochę śmiechu koniec końców kwiaty były w wazonie ale zaskoczenie nie było takie jak myślałem że będzie. Trzy gwiazdki tylko za kwiaty 🌷
Poprawic komunikacje z klientem w razie kryzysu.
Przestac popelniac bledy, np. termin dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
4 dni temu
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że termin dostawy nie został dochowany. Niestety sytuacja taka była spowodowana długim weekendem majowym za co najmocniej przepraszamy. Pozdrawiamy, Euroflorist
13 mar 2024
Opinia zweryfikowana
2 zamówienia nie dojechały wcale, a po dacie dostawy anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy, zero wyjaśnień i informacji że nie dostarczą kwiatów. Po tym wszystkim proponują kupon rabatowy na następne zamówienia wiedząc że i tak zamówienia kolejnego też nie dostarczą. Żenada i brak profesjonalizmu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Przykro nam bardzo z powodu zaistniałej sytuacji. Z przyczyn niezależnych od Euroflorist - partner nie wykonał zlecenia. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy. Pozdrawiamy, Euroflorist
13 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Dostarczac przesylki. Dzwonic do Klientow przed doatarczenie bo po to prosicie o ne telefonu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Prosimy uprzejmie o wyjaśnienie co wydarzyło się podczas realizacji zamówienia. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
4 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
zero
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
17 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
4 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
zero
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
17 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
18 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
Moje zamowienie ktore powinno byc dostarczone 19.12.2023 do dzisiaj nie dotarlo do adresata. Tracking nr ktory dostalem nie dziala. Ogolnie jestem bardzo niezadowolony z uslugi. Dotychczas nie mialem z Euroflorist zadnych problemow. Dzwonilem do obslugi klienta z reklamacja, pani obiecala przyslac email z informacja, niestety nie otrzymalem nic. :(
Zgłoś opinię
19 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nie polecam, dostawa łączona kwiaty plus wino, zamówiona parę dni wcześniej dotarła z ok 10 godz opóźnieniem, wielkie rozczarowanie!
Zgłoś opinię
24 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Moje zamówienie nie zostało zrealizowane !
Zgłoś opinię
19 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówienie nie zostało zrealizowane zgodnie z zamówieniem. Nie zostało dostarczone we wskazanym przedziale godzinowym, pomimo zgłoszonej prośby. Po tym czasie solenizantka jest nieobecna. Aktualnie dostałam SMS potwierdzający dostarczenie przesyłki - godzina 13:25 - ale solenizantki już nie ma w domu ani nikogo kto by odebrał przesyłkę!!! To gdzie i do kogo ją dostarczono????
1. dostarczać w deklarownym teerminie
2. przedzial oczekiwania na kwaity musi być krutszy niż 4 godz.
3. być na bieżąco w kontakcie ze składającym zamówienie i informować o ew. opóżnieniu
4. dostarczać bukiet tej wielkości co w zamówieniu a nie mniejszy
Zgłoś opinię
5 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Kwiaty nigdy nie zostały wysłane + Kłamstwa
Kwiaty nigdy nie zostały wysłane. Skłamał co do adresu i numeru telefonu. Bardzo arogancki w komunikacji. Odbierz 3 dni później i powiedz, że jest już za późno na kontakt.
Nie korzystaj z tej witryny
Zgłoś opinię
20 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
W ostatniej chwili poinformowano mnie że unieważniają umowę.Chodziło o dostarczenie wiązanki pogrzebowej do Niemiec.Niezależnie od ich tłumaczenia nie przyjmuję tego do wiadomości.
Są firmą -0.
Zgłoś opinię
30 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Brak dbalosci o klienta - wiecej u Was nie zamowie, nie sa przestrzegane godziny doreczen, w innych pocztach kwiatowych realizacja zamowienia przebiega sprawniej. NIGDY WIECEJ w EUROFLORIST
Zgłoś opinię
6 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Brak dostawy umówionym terminie, żadnej informacji o opóżnieniu , czy wyznaczeniu kolejnej daty dostawy. Nie polecam
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.