Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
7 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Euroflorist jestescie po prostu wprost niewiarygodnie wspaniali i bardzo pomocni, bo zamawiajac bukiet w Waszej firmie zrobilam blad , ktory Panstwo poprawiliscie, bardzo za to dziekuje, pokazalo to Panstwa profesjonalne podejscie dla klienta. Jestescie firma godna polecenia. Aleksandra Hansen Danmark
Bukiet był zamówiony ze strony razem z bilecikiem i trzy gwiazdki tylko ze względu że ładne kwiaty. Przyszły w kartonie kurierem DHL co ogólnie jest dziwne bo na stronie był pięknie ozdobiony bukiet. Nie był złożony w bukiet tylko podzielony przez pół i owinięty w folię ochronną, bilecik to kartka wydrukowana jak te które się nakleja na paczkę. Narzeczona była w lekkim szoku gdy je dostała na dzień kobiet. Hehe trochę zabawne ale ogólnie nie zakupie już kwiatów z tej strony. Pierwszy raz zamówiłem czy będą lepsi od typowej strony do zamawiania bukietów i trochę się przeliczyłem. Wydaje mi się że jak tak wysyłają to kwiaciarnie jedynie mogły by to później ogarnąć. Na koniec wyszło dużo szoku, trochę śmiechu koniec końców kwiaty były w wazonie ale zaskoczenie nie było takie jak myślałem że będzie. Trzy gwiazdki tylko za kwiaty 🌷
Although it was written on the website that my last order would be delivered on Sunday, the e-mail I received said that there was no delivery on Sunday. Thereupon, I wrote an e-mail to your company and explained the situation, thank you for your help, but the flowers were delivered around 21:00 on Sunday.
Poprawic komunikacje z klientem w razie kryzysu.
Przestac popelniac bledy, np. termin dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
7 maj 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że termin dostawy nie został dochowany. Niestety sytuacja taka była spowodowana długim weekendem majowym za co najmocniej przepraszamy. Pozdrawiamy, Euroflorist
2 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Dostawa terminowa. Sernik bardzo smaczny. Mazurek to 4 małe mazurki. Przesyłka dla 1 osoby w 4 egzemplarzach to słabe rozwiązanie. W opisie był 1mazurek.
Zgłoś opinię
15 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Kwiaty były nieco inne niż na zdjęciu, ale bardzo ładne.
Zgłoś opinię
15 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
zero
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
17 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
4 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
zero
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
17 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
Bardzo ładne kwiatki, jednak przy zamówieniu kliku bukietów zamiast osobnych bilecików otrzymały adresatki jeden "bilecik" wspólny, na którym wydrukowane zostały treści zamieszczone w polach poszczególnych bilecików.
Rozumiem, że to nie zamiar, ale na dzień kobiet to na prawdę słabe.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
13 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności. Wyjaśnimy zaistniała sytuację z partnerem, który doręczał kwiaty. Pozdrawiamy serdecznie, Euroflorist
15 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Szybko i sprawnie.
Zgłoś opinię
13 mar 2024
Opinia zweryfikowana
2 zamówienia nie dojechały wcale, a po dacie dostawy anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy, zero wyjaśnień i informacji że nie dostarczą kwiatów. Po tym wszystkim proponują kupon rabatowy na następne zamówienia wiedząc że i tak zamówienia kolejnego też nie dostarczą. Żenada i brak profesjonalizmu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Przykro nam bardzo z powodu zaistniałej sytuacji. Z przyczyn niezależnych od Euroflorist - partner nie wykonał zlecenia. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy. Pozdrawiamy, Euroflorist
13 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Dostarczac przesylki. Dzwonic do Klientow przed doatarczenie bo po to prosicie o ne telefonu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Prosimy uprzejmie o wyjaśnienie co wydarzyło się podczas realizacji zamówienia. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
18 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
26 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Kwiaty były świeże i piękne. Gdyby kwiatów było więcej - bukiet byłby adekwatny do tego z oferty.
Biorąc pod uwagę fakt, że kwiaty miały trafić za granicę, można przymknąć oko na to, że przyszły spóźnione. Były inne niż zamawiane z ofert ale za to piękniejsze. Dlatego pomimo to polecam tą kwiaciarnię. Dobrze byłoby, gdyby na bieżąco informowano o postępie w zamówieniu jak było kiedyś.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.