Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
7 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Euroflorist jestescie po prostu wprost niewiarygodnie wspaniali i bardzo pomocni, bo zamawiajac bukiet w Waszej firmie zrobilam blad , ktory Panstwo poprawiliscie, bardzo za to dziekuje, pokazalo to Panstwa profesjonalne podejscie dla klienta. Jestescie firma godna polecenia. Aleksandra Hansen Danmark
Bukiet był zamówiony ze strony razem z bilecikiem i trzy gwiazdki tylko ze względu że ładne kwiaty. Przyszły w kartonie kurierem DHL co ogólnie jest dziwne bo na stronie był pięknie ozdobiony bukiet. Nie był złożony w bukiet tylko podzielony przez pół i owinięty w folię ochronną, bilecik to kartka wydrukowana jak te które się nakleja na paczkę. Narzeczona była w lekkim szoku gdy je dostała na dzień kobiet. Hehe trochę zabawne ale ogólnie nie zakupie już kwiatów z tej strony. Pierwszy raz zamówiłem czy będą lepsi od typowej strony do zamawiania bukietów i trochę się przeliczyłem. Wydaje mi się że jak tak wysyłają to kwiaciarnie jedynie mogły by to później ogarnąć. Na koniec wyszło dużo szoku, trochę śmiechu koniec końców kwiaty były w wazonie ale zaskoczenie nie było takie jak myślałem że będzie. Trzy gwiazdki tylko za kwiaty 🌷
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
12 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Szanowni Państwo,
to zamówienie nie nie zostało zrealizowane. Taka sytuacja ma miejsce pierwszy raz- zawsze zamówienia były realizowane i dostarczane. W tym roku zamówione kwiaty nie dotarły na zlecony adres.
Czekam na wyjaśnienie tej sytuacji.
Pozdrawiam
Robert Pec
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
13 mar 2024
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Potwierdzamy, że niestety partnerska kwiaciarnia nie zrealizowała zmówienia. Zamówienie zostało anulowane i zwrot dokonany oraz przeprosinowy rabat przekazany na Pana adres mailowy. Pozdrawiamy, Euroflorist
18 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Moje zamówienie nie było wykonane szkoda bo osoba obchodziła 80 urodziny kobieta
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Najmocniej przepraszamy za zaistniała sytuacje. niestety partner z Niemiec nie był w stanie wykonać zamówienia z przyczyn losowych. Przykro nam bardzo. Pozdrawiamy, Euroflorist
Kwiaciarnia nie spełniła moich oczekiwań. Zamówione kwiaty zostały dostarczone o zupełnie innej godzinie niż zaznaczyłam w formularzu (3 godziny różnicy), a poza tym nie dołączono nawet karteczki z życzeniami, o którą prosiłam w zamówieniu. Nie dostałam też sms z powiadomieniem o dostarczeniu bukietu, za który dodatkowo pobierana jest przecież opłata.
jako kwiaciarnia dokladnie patrzec na date dostarczenia bukietu na podany adres. Mam nadzieje, ze za pomylke w dacie dostarczenia zostanie (jak obiecano) znowu dostarczony zamowiony bukiet teraz w odpowiednim czasie.
Jak tak bedzie zmienie ocene na dobra, bo pomalki moga zawsze sie zdarzyc, ale wazne jest naprawa bledu.
Zgłoś opinię
3 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Rozczarowana zamówieniem 5910091
Z przykrością stwierdzam, że zamówiony przeze mnie bukiet nijak się ma do otrzymanego. Nie została utrzymana choćby kolorystyka bukietu. Chciałam dołączyć zdjęcie, ale nie udało mi się dodać obrazka :(
Zgłoś opinię
1 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Bukiet przyszedł w innym kolorze i z innymi kwiatami
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.