abcplytki.pl- Logo - Opinie

abcplytki.pl
Opinie:

Opinie (197) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (297)

4,83
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 20 lip 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
abcplytki.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

22 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt ze sprzedawcą, świetne ceny, wszystko na medal! Bardzo zależało mi na czasie, ale w opisie płytek było jasno powiedziane, że dostawa musi dotrzeć od producenta i potrwa to 7-9 dni roboczych (zresztą w innych sklepach też nie znalazłam szybszej dostawy dla takiej ilości płytek tego wzoru). Zamówienie dotarło po równych 7 dniach, ale wcześniej sklep cierpliwie i wyczerpująco odpowiadał na moje dopytywanie się, kiedy przesyłka zostanie wysłana :)

najbardziej krytyczna opinia

8 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zapłacone przelewem 29 sierpnia dziś 8września i nie ma towaru A jeden rodzaj płytki ilość była rzekomo w obu magazynach ,potwierdzałem to też telefonicznie Pan od telefonicznego kontaktu wyuczony dwóch formułek Nie potrafi podać rzetelnego terminu
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu abcplytki.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(3)
(3)
Resetuj
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar zgodny z zamówieniem. Paleta niewłaściwie zabezpieczona do transportu. Kartony przypleśniałe, zawilgocone. Kilka paczek uszkodzonych. Reklamacja uwzględniona po tygodniu. Brak jakiejkolwiek informacji o rozpatrzeniu reklamacji i o ponownej przesyłce. Sklepu nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu abcplytki.pl
27 lut 2024
Witam, Szanowna Pani tak jak informowałem reklamacja została uwzględniona - zlecenie wysyłki https://przesylka.jasfbg.com.pl/pubtracing.aspx?lp=4011656014 z wczoraj a dostawa winna nastąpić dzisiaj - i informacja o wysyłce została przesłana przez spedycję - tym samym komentarz jest niezasadny i proszę o jego anulowanie. Pozdrawiam Mateusz Zych. EDIT: reklamacja została zrealizowana a paczka dosłana - Proszę o anulowanie powyższej opinii gdyż jest ona krzywdząca dla Nas
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Słaby kontakt ze sklepe, pomimo informacji że paczka została wysłana w rzeczywistości został wygenerowany tylko list przewozowy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu abcplytki.pl
28 lut 2024
Dziękujemy za komentarz, przyjrzeliśmy się zgłoszeniu i napisaliśmy wiadomość prywatną. Prosimy o sprawdzenie skrzynki odbiorczej. ✅ Klientka zamówiła pozycję znajdującą się w magazynie zewnętrznym z czasem REALIZACJI WYSYŁKI 1-3 dni robocze, nie dostawy a wysyłki. W momencie zamówienia paczka praktycznie następnego dnia roboczego została nadana - nie wysłana - a nadana do odbioru i informacja o nadaniu została przesłana do Klientki wraz z numerem listu. W momencie wysyłki Klientka otrzymała i wiadomość mailową i sms o tym iż paczka została odebrana z magazynu i dotrze następnego dnia roboczego. Odbiór nastąpił w piątek a dostawa w poniedziałek - Kurier także kontaktował się przed dostawą. Tym samym zamówienie zostało zrealizowane dużo szybciej jak deklarujemy a Klientka najpewniej wyrzuca swoje frustracje spowodowane dostawą w poniedziałek a nie sobotę czy niedziele - a jak wiadomo spedycja nie realizują dostaw w weekendy oraz święta. Co do apaczki - tak oczywiście jest to firma/broker z którym między innymi posiadamy umowy dzięki której można realizować wysyłki różnymi spedycjami w tym GEIS tak jak to zostało zrealizowane w tym przypadku. 🔷 Powyższa opinia jest wobec sklepu kompletnie niezasadna oraz jest czystą złośliwością. Pozdrawiam Mateusz Zych
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Porażka

Zamówiłam płytki do łazienki na kwotę 5 tyś. złotych, doliczony koszt dostawy za wielkogabarytową dostawę płytek w wysokości 350 zł - za cztery deski palety, która jest bezzwrotna. Zabrakło mi 1 paczki płytek, Chciałam je zamówić wraz z kolejnym zamówieniem płytek do drugiej łazienki na wartość 6500 zł, kolejny koszt 350 zł za paletę! Czyli mogę mieć dwie za 700 zł! Próba negocjacji zakończona porażką😁widocznie firmie nie zależy na klientach, brawo Wy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu abcplytki.pl
12 mar 2024
Witam, nie wiem jakim trzeba być człowiekim aby wystawiać taki komentarz i opinię po perfekcyjnie zrealizowanym zamówieniu! Czysta złośliwość!! Telefon od Powyższej Pani w moje ocenie miał znamiona praktycznie wyłudzenia!!! Pani zamówiła płytki wielkoformatowe o długości ponad 180 cm (prawie 2 metrowa płytka) - płytki te wysyłane są na specjalnej palecie dedykowanej właśnie wielkoformatowym pozycją z naszej oferty - nie da się tego wysłać inaczej - w koszt palety wliczony jest również transport ponadgabarytowego towaru, który niestety, ale jest odpowiednio droższy do standardowych wysyłek palet z wiadomego powodu (rozmiar) - Pani niestety nie jest w stanie tego zrozumieć ze nie jesteśmy w stanie wrzucić paczki płytek do paczkomatu i przy kolejnej wysyłce także musi być realizowana na takich właśnie paletach... Propozycja Pani była rewelacyjna - Mamy odebrać sobie paletę na nasz koszt i wysłać na niej ponownie jedną paczkę płytek xD Widocznie Pani nie zależy na oszczędnościach i zgodności płytek z tej samej partii - zapewne zamówi w innym sklepie który naliczy taką samą cenę wysyłki lub bardzo często większą oraz wyśle płytki z zupełnie innej partii nie pasującej do posiadanej ;) także BARAWO TY!! Powyżej precyzyjna instrukcja jak zostać "Januszem Zakupów" ;)
8 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam … inne firmy działają sprawniej

Zapłacone przelewem 29 sierpnia dziś 8września i nie ma towaru A jeden rodzaj płytki ilość była rzekomo w obu magazynach ,potwierdzałem to też telefonicznie Pan od telefonicznego kontaktu wyuczony dwóch formułek Nie potrafi podać rzetelnego terminu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu abcplytki.pl
21 wrz 2023
✅ Terminy wysyłki jakie podała powyżej Klientka są w 100% prawdziwe - ale nie został podany jeden bardzo istotny szczegół - pozycje z zamówienia znajdują się w magazynie fabrycznym producenta a czas jaki deklarujemy dla wysyłek z fabryki, który to podany jest na karcie produktu to 7-9 dni roboczych - tym samym wysyłka nastąpiła szybciej jak deklarujemy. Informacje te podane są czytelnie na stronie Naszego sklepu, zawsze też w razie jakichkolwiek wątpliwości można się z Nami skontaktować w godzinach pracy i pod telefonem (798-946-445), chatem czy mailem (sklep@abcplytki.pl) na maile odpisujemy i po godzinach pracy. 👉🏼ℹ️ Proszę mocno o to aby czytać to co podajemy na stronie sklepu, są to informacje aktualne i obowiązujące - a podajemy je rzetelnie przed zamówieniem aby nie dochodziło do takich właśnie sytuacji a każdy Klient znał czas realizacji zamawianych produktów... Pozdrawiam Mateusz Zych
6 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry, Serwis ABCPłytki oceniam bardzo pozytywnie. Samo zamówienie, płatność, kontakt, asortyment oceniam bardzo pozytywnie. Przyczyną praktycznie jednoznacznie negatywnej opinii jest firma logistyczna, z którą Państwo współpracują (JAS-FBG). Pozytywne wrażenie z pierwszej fazy zakupu szybko zostało rozwiane przy okazji pierwszego kontaktu z Państwa partnerem w logistyce. Sama firma JAS-FBG nie nosi jakichkolwiek znamion profesjonalizmu i żeby dowiedzieć się czegokolwiek o przesyłce byłem odsyłany dwukrotnie dzwoniąc po lokalnych magazynach. Najgorsze jednak wrażenie pozostawił po sobie sam kurier odpowiedzialny za realizację dostawy. Od pierwszego kontaktu był wyjątkowo nieuprzejmy i momentami nawet chamski kierując impertynenckie odzywki w stronę klienta. Zwieńczeniem wspaniałego doświadczenia współpracy z Panem Kurierem było jego stwierdzenie, że "następnym razem powie, że będzie między 8-16 i będę na niego czekał", oraz chamskie odzywki spowodowane faktem, że musiał poczekać kilka minut przed budynkiem na odbiór towaru. Rozumiem, że to nie wina ABCPłytki, natomiast przekazuję informację zwrotna w tym zakresie, gdyż nawet najlepsze doświadczenie współpracy z Państwa firmą pozostało w bardzo szybkim czasie kompletnie przyćmione beznadziejną jakością usług Państwa partnera logistcznego. Mam nadzieję na dobrą współpracę w przyszłości przy okazji kolejnych zamówień, realizowanych (miejmy nadzieję) przez firmę inną niż JAS-FBG. Z pozdrowieniami, Mikolaj Ralowski
Zgłoś opinię
16 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Mówić prawdę jak wasza konkurencja
Zgłoś opinię