Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
18 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Cena czyni cuda. Mieszkam w województwie w którym znajduje się fabryka Stegu , po rozmowie z działem sprzedaży otrzymałem z fabryki darmowe próbki i po wyborze produktu chciałem zakupić kamień bezpośrednio u producenta ale cena nie odbiegała zbytnio od tych cen co można było znalezść w marketach, okoliczne hurtownie ceny proponowały z kosmosu a jak wiecie prace wykończeniowe w dzisiejszych czasach nabierają szczególnego znaczenia - wykańczamy budżet domowy i siebie.
Na szczęście przez Ceneo dotarłem do Dekordi - cena fajna aż przez kilka dni sprawdzałem czy aby cena jest za karton czy za jedną płytkę.
Cena jest jedną z najniższych na rynku markety i hurtownie schodziły po negocjacjach do ok 100 zł za karton tutaj niecałe 73 zł - czyli jednak można.
Kontakt Ok na moją prośbę ustaliliśmy telefonicznie w które dni można towar dostarczyć.
Przesyłka bardzo dobrze zabezpieczona do transportu - przejechała pół Polski bez uszkodzeń, wszystkie paczki zostały sprawdzone i wszystko było git.
Mimo początkowych obaw to po tym zakupie bardzo polecam Sklep Dekordia.
Na ten moment 1 gwiazdka niestety. Zamówiłam 4 płytki dekoru i 1 z nich była odpryśnięta w dwóch miejscach (wygląda to na wadę fabryczną bo w pudełku nie było żadnych kawałków płytki, nawet kurier nie chciał spisać protokołu szkody). Reklamację złożyłam natychmiast czyli we wtorek. Po południu Pani z firmy dekordia się skontaktowała, z pytaniem czego oczekuję i od tego czasu cisza w sprawie jakiegoś rozstrzygnięcia. Wczoraj rano pisałam wiadomość, bo bardzo zależy mi na czasie (wiadomo-remont łazienki, wszystko rozgrzebane, nieczynne a ja oczekuję na 1 płytkę...). Zero odpowiedzi. Ja rozumiem tryb reklamacyjny ale chciałabym wiedzieć na czym stoję...siedząc de facto bez łazienki :(
Małe zamowienie a przyszlo w dwóch oddzielnych transportach. Pewnie dlatego koszty transportu są tak duże
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
16 kwi 2024
Panie Michale sprawdziliśmy Pana zamówienie, składało się ono z towarów różnych producentów, co wiąże się z kompletowaniem zamówienia pochodzącego z różnych magazynów, co równa się dwóm dostawom, o czym Pana informowaliśmy. Zawsze przedstawiamy szczegóły zamówienia, by klienci mieli pełen obraz procedury związanej z realizacją zamówienia. Dziękujemy za opinię i mamy nadzieję, że nasza odpowiedź jest wyczerpująca. Jeśli nie, chętnie zawsze odpowiemy na wszelkie pytania :)
11 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Dostawa 6 dni roboczych po zakupie. W opisie było krócej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
12 kwi 2024
Bardzo nam przykro, że czas oczekiwania na przesyłkę się wydłużył. Niezwłocznie skontaktowaliśmy się w tej sprawie z przewoźnikiem. Niestety pomimo, że z naszej strony towar był gotowy do odbioru, umówiony kurier, nie zjawił się w wyznaczonym terminie. To spowodowało opóźnienie, za które przepraszamy i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań by nasze usługi spełniały oczekiwania klientów i cenimy wszelkie uwagi :) Bardzo dziękujemy za opinię, jest ona dla nas niezwykle pomocna :)
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.