Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
13 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam worek do siedzenia dla córki i jest super!
Właśnie takiego szukałyśmy, perfekcja w wykonaniu.
Niestety dałam tylko 4 gwiazdki , a to dlatego że worek był słabo zapakowany-zabezpieczony.
Został tylko włożony w pudełko z cieniutkiej dektury.
Do mnie dotarł w porwanym pudle ,dno trzymało tylko jedną stronę przez co musiałam go zapierać bo był brudny .
A gdyby został włożony w jakąś folię to może byłby chociaż czysty pomimo porwanego pudełka.
Szkoda , że firma bardziej się nie postarała o solidniejsze spakowanie towaru , wtedy dałabym 5 gwiazdek bo jesteśmy bardzo zadowolone z zakupu worka.
1 usprawnić kontakt z obsługą sklepu - w chwili obecnej czas na reakcję sklepu jest niedopuszczalny bo albo nikt nie odbiera telefonu albo brak odpowiedzi na SMS a skrzynka głosowa nie przyjmuje nagrania bo jest przepełniona
2 w każdym przypadku podać realny czas realizacji zamówienia i czas dostawy pod wskazany adres.
3 na bieżąco - z inicjatywy sklepu - informować klientów o możliwych komplikacjach w realizacji złożonego zamówienia w tym wydłużonego terminu dostawy zamówionego i opłaconego towaru( w dobie różnego rodzaju wyłudzeń poprzez oszustów internetowych, brak szybkiej odpowiedzi ze strony dostawcy usługi jest w mojej ocenie brakiem profesjonalizmu w relacji z jego klientami)
Jednocześnie dodam, że zmówiona pufa jest bardzo ładna, bardzo starannie wykonana i wzbudziła zachwyt mojego 9-letniego wnuka i to zaciera niemiłe wspomnienia z próbami kontaktu z sklepem oraz czasem realizacji i dostawy tej pufy.
Pozdrawiam
Zdzisław Ferenz
Zamówiłem worek na prezent dla żony. Czas realizacji był bardzo długi, czekaliśmy około miesiąca na swój upragniony worek. Po dwóch trzech miesiącach użytkowania wypełnienie mocno się ubiło i zamówiliśmy u innego dostawcy granulat styropianowy aby uzupełnić wypełnienie. Po otworzeniu zewnętrznego worka okazało się że styropian w dużej ilości wydostał się z wewnętrznego pokrowca ponieważ zamek błyskawiczny wszyty w worek wewnętrzny nie było wszyty z wystarczającą starannością i w wielu miejscach materiał oderwał się od suwaka a zawartość rozsypała się po całym worku. Właśnie będę kontaktował się z firmą Dominium aby poznać ich stanowisko w obsłudze takich zgłoszeń reklamacyjnych.
Zgłoś opinię
29 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Towar dobrej jakości zgodny z zamówieniem, niestety czas realizacji daje dużo do życzenia. Na szczęście jest dobry kontakt i pomocna osoba.
Zgłoś opinię
26 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Fotel uszak jest rewelacyjny. Jakość wykonania bardzo wysoka. Polecam!
Zgłoś opinię
19 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Kontakt
Zgłoś opinię
18 mar 2024
Opinia zweryfikowana
super
Zgłoś opinię
16 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Opóźnienia w dostawie
Kanapę zamówiłam w styczniu, według informacji firmy, produkcja i wysyłka miały zajac 21 dni roboczych plus kilka dni dla przewoźnika. Zaraz minie 6 tydzień, a kanapy nadal brak. Jeżeli nie wywiązują się państwo z ustaleń podanych na stronie, proszę nie wprowadzać kupujących w błąd.
Zgłoś opinię
5 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
10 lut 2024
Dziękujemy za ocenę i polecamy się w niedalekiej przyszłości :)
26 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Wszystko ok polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
29 sty 2024
Dziękujemy za polecenie :)
22 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
29 sty 2024
Dziękujemy za ocenę! :)
15 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Na zamówiony towar czekałam równo miesiąc,pomimo tego,że to był okres przedświąteczny,to stanowczo za długo
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
16 sty 2024
Szanowna Pani, informowaliśmy (komunikat na sklepie) o wydłużonym czasie realizacji na wszystkich produktach. Wszystkie produkty na naszym sklepie są robione przez nas (jesteśmy producentem), a w okresie świątecznym, który zaczyna się szybciej mieliśmy bardzo dużo zamówień, w związku z tym produkcja następowała wg kolejności od daty złożenia zamówienia. Najmocniej przepraszamy za poślizg w dostawie, ale wierzymy że jakość pufy rekompensuje ten czas oczekiwania. Życzymy wszystkiego dobrego.
15 sty 2024
Opinia zweryfikowana
usprawnienie kontaktu z obsługą sklepu
1 usprawnić kontakt z obsługą sklepu - w chwili obecnej czas na reakcję sklepu jest niedopuszczalny bo albo nikt nie odbiera telefonu albo brak odpowiedzi na SMS a skrzynka głosowa nie przyjmuje nagrania bo jest przepełniona
2 w każdym przypadku podać realny czas realizacji zamówienia i czas dostawy pod wskazany adres.
3 na bieżąco - z inicjatywy sklepu - informować klientów o możliwych komplikacjach w realizacji złożonego zamówienia w tym wydłużonego terminu dostawy zamówionego i opłaconego towaru( w dobie różnego rodzaju wyłudzeń poprzez oszustów internetowych, brak szybkiej odpowiedzi ze strony dostawcy usługi jest w mojej ocenie brakiem profesjonalizmu w relacji z jego klientami)
Jednocześnie dodam, że zmówiona pufa jest bardzo ładna, bardzo starannie wykonana i wzbudziła zachwyt mojego 9-letniego wnuka i to zaciera niemiłe wspomnienia z próbami kontaktu z sklepem oraz czasem realizacji i dostawy tej pufy.
Pozdrawiam
Zdzisław Ferenz
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
16 sty 2024
1. Nasz sklep staje się coraz bardziej popularny i chyba będziemy zmuszeniu uruchomić automatyczne skrzynki, ale z drugiej strony nie chcemy by klienci słuchali " jesteś 5 w kolejce"
2. Tworzymy nowy sklep, dlatego ten komunikat umieścimy na samej górze tak by nie było nieporozumień
3. Przepraszamy za opóźnienia w dostawie jednakże informowaliśmy (komunikat na stronie) o wydłużeniu realizacji wszystkich zamówień ze względu na sporą ich ilość.
Mamy świadomość, że jesteśmy świetnymi rzemieślnikami, ale też wiemy co mamy poprawić by było idealnie. Przyjmujemy na "klatę" i wierzymy, że z czasem coraz mniej rzeczy będzie można nam wytknąć. Do zobaczenia w kolejnych zamówieniach. Pozdrawiamy i dziękujemy za sugestie.
Zamówiłam worek do siedzenia dla córki i jest super!
Właśnie takiego szukałyśmy, perfekcja w wykonaniu.
Niestety dałam tylko 4 gwiazdki , a to dlatego że worek był słabo zapakowany-zabezpieczony.
Został tylko włożony w pudełko z cieniutkiej dektury.
Do mnie dotarł w porwanym pudle ,dno trzymało tylko jedną stronę przez co musiałam go zapierać bo był brudny .
A gdyby został włożony w jakąś folię to może byłby chociaż czysty pomimo porwanego pudełka.
Szkoda , że firma bardziej się nie postarała o solidniejsze spakowanie towaru , wtedy dałabym 5 gwiazdek bo jesteśmy bardzo zadowolone z zakupu worka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
16 sty 2024
Dziękujemy za szczerą i obiektywną opinię. Na pewno poprawimy sposób pakowania. Cieszy nas fakt, że mimo niedociągnięć w dostawie docenia nas Pani za jakość. Życzymy wszystkiego dobrego! :)
13 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówienie było realizowane niezgodnie z deklarowanym terminem - prezent dotarł z ponad dwukrotnym opóźnieniem zamiast 7 dni roboczych 15 dni roboczych
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
13 sty 2024
Szanowna Pani, mieliśmy informacje na stronie, że zamówienia złożone po 10.12 nie będziemy w stanie zrealizować w deklarowanym czasie jaki widniał na kartach produktu i może on się wydłużyć. Wszystkie produkty na naszym sklepie są robione przez nas i nie mogliśmy w żaden sposób przyspieszyć produkcji np. kosztem jakości. Wierzymy, że produkt spełnia Pani oczekiwania pomimo jednej gwiazdki za dostawę, która niestety przysłoniła całą resztę zalet pufy.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.