Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
13 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam worek do siedzenia dla córki i jest super!
Właśnie takiego szukałyśmy, perfekcja w wykonaniu.
Niestety dałam tylko 4 gwiazdki , a to dlatego że worek był słabo zapakowany-zabezpieczony.
Został tylko włożony w pudełko z cieniutkiej dektury.
Do mnie dotarł w porwanym pudle ,dno trzymało tylko jedną stronę przez co musiałam go zapierać bo był brudny .
A gdyby został włożony w jakąś folię to może byłby chociaż czysty pomimo porwanego pudełka.
Szkoda , że firma bardziej się nie postarała o solidniejsze spakowanie towaru , wtedy dałabym 5 gwiazdek bo jesteśmy bardzo zadowolone z zakupu worka.
1 usprawnić kontakt z obsługą sklepu - w chwili obecnej czas na reakcję sklepu jest niedopuszczalny bo albo nikt nie odbiera telefonu albo brak odpowiedzi na SMS a skrzynka głosowa nie przyjmuje nagrania bo jest przepełniona
2 w każdym przypadku podać realny czas realizacji zamówienia i czas dostawy pod wskazany adres.
3 na bieżąco - z inicjatywy sklepu - informować klientów o możliwych komplikacjach w realizacji złożonego zamówienia w tym wydłużonego terminu dostawy zamówionego i opłaconego towaru( w dobie różnego rodzaju wyłudzeń poprzez oszustów internetowych, brak szybkiej odpowiedzi ze strony dostawcy usługi jest w mojej ocenie brakiem profesjonalizmu w relacji z jego klientami)
Jednocześnie dodam, że zmówiona pufa jest bardzo ładna, bardzo starannie wykonana i wzbudziła zachwyt mojego 9-letniego wnuka i to zaciera niemiłe wspomnienia z próbami kontaktu z sklepem oraz czasem realizacji i dostawy tej pufy.
Pozdrawiam
Zdzisław Ferenz
1 usprawnić kontakt z obsługą sklepu - w chwili obecnej czas na reakcję sklepu jest niedopuszczalny bo albo nikt nie odbiera telefonu albo brak odpowiedzi na SMS a skrzynka głosowa nie przyjmuje nagrania bo jest przepełniona
2 w każdym przypadku podać realny czas realizacji zamówienia i czas dostawy pod wskazany adres.
3 na bieżąco - z inicjatywy sklepu - informować klientów o możliwych komplikacjach w realizacji złożonego zamówienia w tym wydłużonego terminu dostawy zamówionego i opłaconego towaru( w dobie różnego rodzaju wyłudzeń poprzez oszustów internetowych, brak szybkiej odpowiedzi ze strony dostawcy usługi jest w mojej ocenie brakiem profesjonalizmu w relacji z jego klientami)
Jednocześnie dodam, że zmówiona pufa jest bardzo ładna, bardzo starannie wykonana i wzbudziła zachwyt mojego 9-letniego wnuka i to zaciera niemiłe wspomnienia z próbami kontaktu z sklepem oraz czasem realizacji i dostawy tej pufy.
Pozdrawiam
Zdzisław Ferenz
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
16 sty 2024
1. Nasz sklep staje się coraz bardziej popularny i chyba będziemy zmuszeniu uruchomić automatyczne skrzynki, ale z drugiej strony nie chcemy by klienci słuchali " jesteś 5 w kolejce"
2. Tworzymy nowy sklep, dlatego ten komunikat umieścimy na samej górze tak by nie było nieporozumień
3. Przepraszamy za opóźnienia w dostawie jednakże informowaliśmy (komunikat na stronie) o wydłużeniu realizacji wszystkich zamówień ze względu na sporą ich ilość.
Mamy świadomość, że jesteśmy świetnymi rzemieślnikami, ale też wiemy co mamy poprawić by było idealnie. Przyjmujemy na "klatę" i wierzymy, że z czasem coraz mniej rzeczy będzie można nam wytknąć. Do zobaczenia w kolejnych zamówieniach. Pozdrawiamy i dziękujemy za sugestie.
9 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Produkt dobry, obsługa mierna.
Zamowiona pufa jest dobrej jakości i bardzo wygodna, niestety czas realizacji i dostawy to prawie 3 tygodnie. Dodatkowo zapakowana jedynie w cienki karton, który został uszkodzony w transporcie. Worek sako nie był nawet zabezpieczony folią, przez co dotarł brudny i ubłocony. Koszt przesyłki to 40zł, a paczka wysłana Pocztą Polską.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
9 sty 2024
Dziękujemy za opinię, cieszy nas to, że docenił nas Pan za jakość (z tego słyniemy) chociaż nie w postaci gwiazdek. Jeżeli chodzi o czas oczekiwania to owszem mógł się wydłużyć o czym informowaliśmy na stronie (to po pierwsze), ponieważ jesteśmy producentem puf i wszystkie pufy są robione pod klienta (nie są na magazynie, to po drugie). Co do pakowania - pufy pakuje człowiek i w okresie Świątecznym kiedy produktów jest bardzo dużo do spakowania po prostu mógł pomylić kartony - ale to też bierzemy na siebie. Zaskakujące jest, że Pan widzi bardzie minusy niż plusy pomimo, że jest Pan finalnie zadowolony z pufy. Rozumiemy, ale zawsze można do nas zadzwonić i przedstawić jaki problem wystąpił, a my na pewno będziemy próbowali go rozwiązać.
8 sty 2024
Opinia zweryfikowana
MM
Może ta wiadomość jest smutna, ale prawdziwa. CZAS OCZEKIWANIA na zamówiony produkt astronomicznie długi . Minęło dwa m-ce, a dostawie zamówienia ani widu, ani słychu. Jeszcze kilka dni poczekam i składam wypowiedzenie zamówienia.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.