domyou.pl- Logo - Opinie

domyou.pl
Opinie:

Opinie (68) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (127)

4,44
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 29 gru 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
domyou.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam worek do siedzenia dla córki i jest super! Właśnie takiego szukałyśmy, perfekcja w wykonaniu. Niestety dałam tylko 4 gwiazdki , a to dlatego że worek był słabo zapakowany-zabezpieczony. Został tylko włożony w pudełko z cieniutkiej dektury. Do mnie dotarł w porwanym pudle ,dno trzymało tylko jedną stronę przez co musiałam go zapierać bo był brudny . A gdyby został włożony w jakąś folię to może byłby chociaż czysty pomimo porwanego pudełka. Szkoda , że firma bardziej się nie postarała o solidniejsze spakowanie towaru , wtedy dałabym 5 gwiazdek bo jesteśmy bardzo zadowolone z zakupu worka.

najbardziej krytyczna opinia

15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
1 usprawnić kontakt z obsługą sklepu - w chwili obecnej czas na reakcję sklepu jest niedopuszczalny bo albo nikt nie odbiera telefonu albo brak odpowiedzi na SMS a skrzynka głosowa nie przyjmuje nagrania bo jest przepełniona 2 w każdym przypadku podać realny czas realizacji zamówienia i czas dostawy pod wskazany adres. 3 na bieżąco - z inicjatywy sklepu - informować klientów o możliwych komplikacjach w realizacji złożonego zamówienia w tym wydłużonego terminu dostawy zamówionego i opłaconego towaru( w dobie różnego rodzaju wyłudzeń poprzez oszustów internetowych, brak szybkiej odpowiedzi ze strony dostawcy usługi jest w mojej ocenie brakiem profesjonalizmu w relacji z jego klientami) Jednocześnie dodam, że zmówiona pufa jest bardzo ładna, bardzo starannie wykonana i wzbudziła zachwyt mojego 9-letniego wnuka i to zaciera niemiłe wspomnienia z próbami kontaktu z sklepem oraz czasem realizacji i dostawy tej pufy. Pozdrawiam Zdzisław Ferenz
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu domyou.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Produkt ładny ale pozostawia wiele do życzenia

Zamówiłem worek na prezent dla żony. Czas realizacji był bardzo długi, czekaliśmy około miesiąca na swój upragniony worek. Po dwóch trzech miesiącach użytkowania wypełnienie mocno się ubiło i zamówiliśmy u innego dostawcy granulat styropianowy aby uzupełnić wypełnienie. Po otworzeniu zewnętrznego worka okazało się że styropian w dużej ilości wydostał się z wewnętrznego pokrowca ponieważ zamek błyskawiczny wszyty w worek wewnętrzny nie było wszyty z wystarczającą starannością i w wielu miejscach materiał oderwał się od suwaka a zawartość rozsypała się po całym worku. Właśnie będę kontaktował się z firmą Dominium aby poznać ich stanowisko w obsłudze takich zgłoszeń reklamacyjnych.
Zgłoś opinię
29 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar dobrej jakości zgodny z zamówieniem, niestety czas realizacji daje dużo do życzenia. Na szczęście jest dobry kontakt i pomocna osoba.
Zgłoś opinię
12 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostałam fotel niezgodny z zamówieniem. Zamawiałam obicie wodoodporne a dostałam zwykłe. Zwrócono różnicę w cenie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
13 paź 2023
Szanowna Pani, niestety, ale nie możemy zgodzić się z Pani opinią. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy były 100% przemyślane. Po przeanalizowaniu całego procesu zamówienia, dokładnie wiemy, jak ono przebiegło. Zamówienie zostało wykonane według ustaleń telefonicznych nawet jeszcze przed zakupem na naszym sklepie, a to dlatego, że strasznie zależało Pani na szybkiej realizacji i z tego tytułu końcowe ustalenia telefoniczne były dla nas jasne oraz zrozumiałe. Z ustaleń jasno wynika, iż mamy wykonać fotel w tkaninie "Sawana 21". Finalnie dokonała Pani zakupu nie tej oferty, o której była mowa i dlatego zwróciliśmy Pani nadwyżkę. Prosimy nie obwiniać nas za błędy nie po naszej stronie. Jako producent, zawsze dokładamy wszelkich starań, by sprostać przemyślanym zakupom naszych zadowolonych Klientów.