Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
20 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Lepiej możecie zrobić, a w zasadzie poprawić procedurę zwrotu/rezygnacji Klienta. Niejasna procedura zwrotu, czyli, co po kolei klient ma zrobić i co się dalej wydarzy. Zwrot na własny koszt, to dodatkowo rzecz. Większość sklepów zapewnia juz darmowy zwrot. Pierwszy raz zaszła taka sytuacja, że musiałem zwrócić towar i był mały "problem". Pomimo wypełnienia formularza, towar i tak za 2 czy 3 dni został wysłany. Później musiałem go odesłać, dodatkowo na swój koszt. Udzielanie odpowiedzi na maile też były oporne... Generalnie lubię Was Sklep ale to mnie trochę zdziwiło... na minus. Cała reszta ok. Ww sytuacja dotyczy zamówienia MRILYWKO. Natomiast w obecnym ocenianym zamówieniu nr KSVIRBGEF zabrakło shakera w paczce. Ok, później został dosłany ale jednak.
Zamówiłem zestaw promocyjny białko + shaker gratis bo i tak chciałem zamówić doslownie to samo białko, moje zamówienie zostało anulowane bez uzasadnienia i utworzone drugie na samo białko bez zestawu promocyjnego. Nie zostałem poinformowany co było powodem, napisałem do obsługi klienta i też nie dostałem odpowiedzi czy powodem był może brak w magazynie czy co.. Zero informacji, a obsługa sama sobie zmieniła zamówienie i zrealizowała...
Podobała mi się zniżka majówkowa. Z tego powodu skopiowałem liste gotowego już koszyka w innym sklepie i kupiłem u Was.
Miło by było jakbyście dodawali do jakichś większych zakupów próbki innych suplementów niż zamówione. To pozwala spróbować nowych rzeczy przed większym wydatkiem i upewnieniu się że to będzie dobry wybór + większość tych co dostaje próbki pewnie wróci do Was na zakupy.
2. Dobrze jakbyście na liście zakupionych produktów umieszczali je w innym porządku np. alfabetycznym albo firmami - wtedy przy większym zakupie szybciej można sprawdzić czy wszystko dotarło. Bez tego zajęło mi to ok 15 minut.
No i warto na liście kupionych produktów wymienić nazwę firmy Trec, naszego polskiego producenta. Pozycję z zakupów tego producenta nie miały w opisie nazwy firmy.
Pozdrawiam i życzę szybkiego rozwoju.
Zgłoś opinię
30 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Ciekawe jest to, że na stronie jest napisane :
Jestem zadowolony z produktu, dostawa jest bardzo szybka.
Ciekawe jest to, że na stronie jest napisane : "Gratisy do każdego zamówienia od 49 zł".
Ale w rzeczywistości nie otrzymałem nic z moim zamówieniem (
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Ekspresowa wysyłka,jednakże brak dołączonych gratisowych próbek do zamówienia mimo spełnienia wszelkich warunków aby je otrzymać.
Miałem wybrane 4 gratisowe próbki których nie otrzymałem
Zgłoś opinię
13 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiony wafer nie powinien być sprzedany, świadomie ktoś wysłał roztopiony i zgnieciony wafer, pozostałe rzeczy ok
Zgłoś opinię
19 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Produkt dobry ,ale dostałem o smaku truskawki zamiast wanili burbona.
Zgłoś opinię
4 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Napisalam komentarz o Dacie wysylki I byla zignorowana
Zgłoś opinię
20 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Lepiej możecie zrobić, a w zasadzie poprawić procedurę zwrotu/rezygnacji Klienta. Niejasna procedura zwrotu, czyli, co po kolei klient ma zrobić i co się dalej wydarzy. Zwrot na własny koszt, to dodatkowo rzecz. Większość sklepów zapewnia juz darmowy zwrot. Pierwszy raz zaszła taka sytuacja, że musiałem zwrócić towar i był mały "problem". Pomimo wypełnienia formularza, towar i tak za 2 czy 3 dni został wysłany. Później musiałem go odesłać, dodatkowo na swój koszt. Udzielanie odpowiedzi na maile też były oporne... Generalnie lubię Was Sklep ale to mnie trochę zdziwiło... na minus. Cała reszta ok. Ww sytuacja dotyczy zamówienia MRILYWKO. Natomiast w obecnym ocenianym zamówieniu nr KSVIRBGEF zabrakło shakera w paczce. Ok, później został dosłany ale jednak.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.