Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
20 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Lepiej możecie zrobić, a w zasadzie poprawić procedurę zwrotu/rezygnacji Klienta. Niejasna procedura zwrotu, czyli, co po kolei klient ma zrobić i co się dalej wydarzy. Zwrot na własny koszt, to dodatkowo rzecz. Większość sklepów zapewnia juz darmowy zwrot. Pierwszy raz zaszła taka sytuacja, że musiałem zwrócić towar i był mały "problem". Pomimo wypełnienia formularza, towar i tak za 2 czy 3 dni został wysłany. Później musiałem go odesłać, dodatkowo na swój koszt. Udzielanie odpowiedzi na maile też były oporne... Generalnie lubię Was Sklep ale to mnie trochę zdziwiło... na minus. Cała reszta ok. Ww sytuacja dotyczy zamówienia MRILYWKO. Natomiast w obecnym ocenianym zamówieniu nr KSVIRBGEF zabrakło shakera w paczce. Ok, później został dosłany ale jednak.
Zamówiłem zestaw promocyjny białko + shaker gratis bo i tak chciałem zamówić doslownie to samo białko, moje zamówienie zostało anulowane bez uzasadnienia i utworzone drugie na samo białko bez zestawu promocyjnego. Nie zostałem poinformowany co było powodem, napisałem do obsługi klienta i też nie dostałem odpowiedzi czy powodem był może brak w magazynie czy co.. Zero informacji, a obsługa sama sobie zmieniła zamówienie i zrealizowała...
Jestem zadowolony z produktu, dostawa jest bardzo szybka.
Ciekawe jest to, że na stronie jest napisane : "Gratisy do każdego zamówienia od 49 zł".
Ale w rzeczywistości nie otrzymałem nic z moim zamówieniem (
Zgłoś opinię
8 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiony wafer nie powinien być sprzedany, świadomie ktoś wysłał roztopiony i zgnieciony wafer, pozostałe rzeczy ok
Produkt dobry ,ale dostałem o smaku truskawki zamiast wanili burbona.
Zgłoś opinię
24 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Lepiej możecie zrobić, a w zasadzie poprawić procedurę zwrotu/rezygnacji Klienta. Niejasna procedura zwrotu, czyli, co po kolei klient ma zrobić i co się dalej wydarzy. Zwrot na własny koszt, to dodatkowo rzecz. Większość sklepów zapewnia juz darmowy zwrot. Pierwszy raz zaszła taka sytuacja, że musiałem zwrócić towar i był mały "problem". Pomimo wypełnienia formularza, towar i tak za 2 czy 3 dni został wysłany. Później musiałem go odesłać, dodatkowo na swój koszt. Udzielanie odpowiedzi na maile też były oporne... Generalnie lubię Was Sklep ale to mnie trochę zdziwiło... na minus. Cała reszta ok. Ww sytuacja dotyczy zamówienia MRILYWKO. Natomiast w obecnym ocenianym zamówieniu nr KSVIRBGEF zabrakło shakera w paczce. Ok, później został dosłany ale jednak.
Zgłoś opinię
1 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Marka BODYPAK jest ze mną od wielu już lat. Po przejęciu przez TREC NUTRITION niestety zauważyłem zmiany na gorsze. Brakuje mi w tej chwili darmowych próbek do zamówień, które zawsze zachęcały do wypróbowania a później do zakupu danego produktu. Tzw kody zniżkowe przed przejęciem przez TREC N. też były bardziej zachęcające. Ogólnie sklep oceniam dobrze,ale mogłoby być lepiej.
Zgłoś opinię
26 lis 2023
Opinia zweryfikowana
produkty ok tylko przesylka za granice polski dlugi czas oczekiwania ,moja jeszcze nie dotarla juz ponad tydzien .prosze sprawdzic
Zgłoś opinię
20 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Podoba mi się asortyment i ceny oraz promocje, czyli w sumie wszystko co najważniejsze :)
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.