Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
20 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Lepiej możecie zrobić, a w zasadzie poprawić procedurę zwrotu/rezygnacji Klienta. Niejasna procedura zwrotu, czyli, co po kolei klient ma zrobić i co się dalej wydarzy. Zwrot na własny koszt, to dodatkowo rzecz. Większość sklepów zapewnia juz darmowy zwrot. Pierwszy raz zaszła taka sytuacja, że musiałem zwrócić towar i był mały "problem". Pomimo wypełnienia formularza, towar i tak za 2 czy 3 dni został wysłany. Później musiałem go odesłać, dodatkowo na swój koszt. Udzielanie odpowiedzi na maile też były oporne... Generalnie lubię Was Sklep ale to mnie trochę zdziwiło... na minus. Cała reszta ok. Ww sytuacja dotyczy zamówienia MRILYWKO. Natomiast w obecnym ocenianym zamówieniu nr KSVIRBGEF zabrakło shakera w paczce. Ok, później został dosłany ale jednak.
Zamówiłem zestaw promocyjny białko + shaker gratis bo i tak chciałem zamówić doslownie to samo białko, moje zamówienie zostało anulowane bez uzasadnienia i utworzone drugie na samo białko bez zestawu promocyjnego. Nie zostałem poinformowany co było powodem, napisałem do obsługi klienta i też nie dostałem odpowiedzi czy powodem był może brak w magazynie czy co.. Zero informacji, a obsługa sama sobie zmieniła zamówienie i zrealizowała...
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.