Audio Forum by Denon Store- Logo - Opinie

Audio Forum by Denon Store
Opinie:

Opinie (577) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3151)

4,66
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 19 mar 2018
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Audio Forum by Denon Store spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Uważniej czytać treść zamówienia. Jako miejsce dostarczenia sprzętu wskazałem salon firmowy. Sprzęt został wysłany kurierem na adres domowy. Do pozytywnych stron zakupu zaliczam błyskawiczną realizację zamówienia.

najbardziej krytyczna opinia

15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje wątpliwości dotyczące zakupu zmień sklep. Po zakupie jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje pytania dotyczące gwarancji ( z zakupionym urządzeniem nie dostajesz żadnej informacji ) zmień sklep. Jeśli dodzwonisz się już to dowiesz się że nikt nie wie dlaczego na stronie marantza z kupionym przez ciebie urządzeniem jest podane " 5 lat gwarancji " choć poniżej jako telefon kontaktowy jest podany ich numer telefonu. A o gwarancji Horn też musisz się sam dowiadywać . Reasumując Bardzo szybka wysyłka . Mógłby istnieć tylko palec osoby zatwierdzającej zamówienie do wysyłki i magazyn realizujący zamówienie reszta jest zupełnie zbędna.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Audio Forum by Denon Store

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
zlecenie nie zostało do mnie dostarczonę ,napisali tylko żę promocja to lipa że takiej nie ma. Pieniędzy tęż nie zwrócono na konto więc bardzo negatywna opinia.Proszę o zwrot pieniędzy i na pewno nioe będe tu więcej zamawiał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
20 mar 2024
Wg posiadanych przez nas informacji nie było z Panem żadnego kontaktu- nie odbierał Pan zarówno telefonów jak i nie odpowiadał na sms. W sytuacji braku wybranego powerbanku został zaproponowany inny model. Jednak i ta propozycja pozostała bez odpowiedzi. Wystawia więc Pan negatywny komentarz w sytuacji gdy z naszego punktu widzenia to Pan rezygnuje z zamówienia nie podejmując z nami kontaktu, mimo starań nawet w dniu dzisiejszym. Środki zostały zwrócone.
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłem nowy gramofon Denon. Dotarł jak trzeba w oryginalnym opakowaniu. Ale niestety sprzęt na dzień dobry był uszkodzony. Tego samego dnia odesłałem do serwisu. Może lepiej byłoby przed wysyłką sprawdzić czy sprzęt jest sprawny technicznie bo wyraźnie widać że chińczykom na tym nie zależy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
28 lut 2024
Szanowny Panie, Jestem zaniepokojony, że doświadczył Pan problemów z zakupionym gramofonem Denon. Pragnę wyrazić swoje najszczersze przeprosiny za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tej sytuacji. Chciałbym jednak zaznaczyć, że zgodnie z naszą polityką jako sprzedawca nie mamy możliwości otwierania opakowań sprzętu nowego przed jego wysyłką, gdyż zgodnie z definicją, otwarcie opakowania sprawiałoby, że sprzęt nie jest już uznawany za nowy. Jest to zasada obowiązująca w przypadku sprzętu fabrycznie zapakowanego. Ponownie przepraszam za wszelkie niedogodności, jakie mogą wyniknąć z tej sytuacji, i zapewniam, że będziemy pracować nad jej rozwiązaniem jak najszybciej.
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałem kupić radio Argon 3. Na stronie było dostępne za 999 złotych,lecz transakcja płatności nie przeszła. Po co więc widnieje na stronie a potem znika i nie można go kupić. To wygląda na robienie klienta w ……. . A wydawało się , że to powżna firma.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
19 lut 2024
Rozumiem, że był Pan zawiedziony, że radio, które chciał kupić, nie było dostępne, kiedy próbował Pan dokonać ponownej płatności. Przepraszam za wszelkie niedogodności, jakie to mogło sprawić. Niestety, nasze produkty często cieszą się dużym zainteresowaniem, co czasami może prowadzić do sytuacji, w której produkt zostaje sprzedany komuś innemu, zanim kolejna transakcja zostanie sfinalizowana. Jeśli nadal jest Pan zainteresowany zakupem, zachęcam do śledzenia naszej strony internetowej, ponieważ staramy się regularnie uzupełniać nasze zapasy. Jeszcze raz przepraszam za wszelkie niedogodności i dziękuję za zrozumienie.
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Minęło ponad tydzień czasu od chwili zamówienia i brak jest jakiejkolwiek informacji o stanie realizacji pomimo tego, że na stronie sklepu jest napisane o trzech dniach do realizacji. Telefon do punktu odbioru nie jest odbierany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
5 mar 2024
Dzień dobry, Tydzień od złożenia zamówienia mija jutro, więc nie minął podany przez Pana czas. Dodatkowo salon realizujący zamówienie podejmował próby kontaktu z Panem w celu ustalenia dogodnego terminu odbioru zamówienia.
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu od kilku dni z infolinią. Nie otrzymałem faktury od 7 dni od zakupu sprzętu mimo zapytania mailowego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
14 lut 2024
Dzień dobry, Bardzo mi przykro z powodu niedogodności. Proszę o informację kiedy Pan dzwonił na naszą infolinię i nie mógł się dodzwonić? Oraz kiedy wysyłał Pan wiadomość e-mail? Niestety nie odnotowaliśmy od Pana jakiejkolwiek próby kontaktu. Niemniej - faktura w wersji papierowej była dołączona do przesyłki - spakowana razem z urządzeniem przez pracownika salonu zajmującego się zamówieniem.
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Sprzedają coś czego nie mają na stanie

Sprzedają produkty, których nie mają na stanie. Szkoda tracić czas na zakupy w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
19 lut 2024
Rozumiemy Pańskie rozczarowanie i przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z Państwa doświadczenia zakupowego z nami. Chcielibyśmy wyjaśnić, że mieliśmy problem techniczny, który wpłynął na wyświetlanie dostępności produktów. To była nasza pomyłka, za którą serdecznie przepraszamy. Rozumiemy, że czas jest dla Państwa cenny, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby unikać podobnych incydentów w przyszłości. Co do Państwa zamówienia, cieszymy się, że udało nam się szybko zareagować i zwrócić pieniądze za anulowane zamówienie. Państwa satysfakcja jest dla nas priorytetem, dlatego też staramy się naprawić wszelkie błędy jak najszybciej i jak najbardziej skutecznie. Mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się odzyskać Państwa zaufanie i zaprosić do ponownych zakupów. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Niedoszło do realizacji powyższego zamówienia – Płatność payU anulowana. Proszę o anulowanie tego zamówienia.
Zgłoś opinię
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Niedoszło do realizacji powyższego zamówienia – Płatność payU anulowana. Proszę o anulowanie tego zamówienia.
Zgłoś opinię
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Niedoszło do realizacji powyższego zamówienia – Płatność payU anulowana. Proszę o anulowanie tego zamówienia.
Zgłoś opinię
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałabym zwrócić sprzęt ale nie mam kontaktu ze sklepem. Ani mailowo ani telefonicznie.
Zgłoś opinię
15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Dział tylko magazyn i szybka wysyłka. Pięć gwiazdek dla magazynu.

Jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje wątpliwości dotyczące zakupu zmień sklep. Po zakupie jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje pytania dotyczące gwarancji ( z zakupionym urządzeniem nie dostajesz żadnej informacji ) zmień sklep. Jeśli dodzwonisz się już to dowiesz się że nikt nie wie dlaczego na stronie marantza z kupionym przez ciebie urządzeniem jest podane " 5 lat gwarancji " choć poniżej jako telefon kontaktowy jest podany ich numer telefonu. A o gwarancji Horn też musisz się sam dowiadywać . Reasumując Bardzo szybka wysyłka . Mógłby istnieć tylko palec osoby zatwierdzającej zamówienie do wysyłki i magazyn realizujący zamówienie reszta jest zupełnie zbędna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
28 lis 2023
Bardzo mi przykro, ale nie odnotowaliśmy żadnego zapytania dotyczącego produktu, ani zamówienia. I tak jak wspomniał w komentarzu - chcielibyśmy poprosić o zmianę oceny realizacji zamówienia z jednej gwiazdki na tyle o ilu Pan wspomina.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

kpina - nie polecam !!!

Towar zakupiony 20/12. Miał być u mnie max 22/12. Dzisiaj jest 27/12 towaru brak. Na mailową prośbę o linka do przesyłki nikt nie odpowiedział. Generalnie na moje maile o status przesyłki nikt nie raczył odpowiedzieć. Nie polecam. Brak towaru, brak kontaktu - przy zakupach towarów premium ? - to jest niepoważne. Nigdy więcej tu niczego nie kupię, nikomu też nie polecam. Szkoda czasu i nerwów. Online kupuję od lat i szanując drugą stronę nigdy jeszcze nie wystawiłem negatywnej opinii. Ale w tej sytuacji czuję się zobligowany ostrzec inne osoby, które mogłby popełnić ten sam błąd co ja.
Zgłoś opinię
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Złożyłem u Państwa zamówienie o numerze…DS29316/2023 Złożone: 09-12-2023

Złożyłem u Państwa zamówienie o numerze DS29316/2023 Złożone: 09-12-2023 , po czym zadzwonili Państwo do mnie , nie wiem nawet kim był Państwa pracownik i poinformował mnie ,że nie macie tego koloru i czy może byc inny , zgodziłem się na to i pracownik poinformował mnie ze w przeciągu max 2,3 dni będzie do odbioru , niestety do dnia dzisiejszego mimo wysłania wczoraj maila o statusie zamówienia nadal nie mam żadnej informacji co z moim zamówieniem
Zgłoś opinię
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Obsługa klienta fatalna. Brak odpowiedzi na mail. Brak możliwości kontaktu z infolinią. Umowę kredytowa zawarłem 29 grudnia. Do dnia dzisiejszego t.j. 03 stycznia przy zamówieniu widnieje adnotacja "rozpoczęcie płatności ". Żadnej informacji na temat terminu dostawy zamówionego sprzętu. Pozostaje odstąpić od umowy.
Zgłoś opinię
4 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Na stronie podano czas realizacji od 1 do 3 dni roboczych. Przedmiot wysłano po tygodniu. Brak obsługi po zakupie. Nie można w żaden sposób skontaktować się z firmą w celu uzyskania informacji na temat wysyłki. Nie polecam i przestrzegam.
Zgłoś opinię
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Odpowiadać na maile, które się do Was wysyła z problemami lub sprawić, by dało się zadzwonić. Mam problem z uszkodzonym opakowaniem, a że to prezent, to nie wiem czy mogę dopiero po świętach zgłosić, gdyby z zawartością było coś nie tak.
Zgłoś opinię
7 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Towaru nie ma, a bombardujecie mnie mailami o wystawienie opinii. Więc wystawiam bo co można powiedzieć o zamówieniu, którego nie ma, braku kontaktu lub wręcz ironicznej, zaczepnej korespondencji anonimowych pracowników ?
Zgłoś opinię
MO
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Kombinatorzy

Zamówiłem towar, po 3 dniach dostałem wiadomość, że jednak go nie ma i zwrot pieniędzy. Tylko, że towar jest nadal w ofercie, tylko droższy. Tak się nie postępuje z klientem. Brak szacunku i czyste cwaniactwo!!!
Zgłoś opinię