Audio Forum by Denon Store- Logo - Opinie

Audio Forum by Denon Store
Opinie:

Opinie (577) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3151)

4,66
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 19 mar 2018
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Audio Forum by Denon Store spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Uważniej czytać treść zamówienia. Jako miejsce dostarczenia sprzętu wskazałem salon firmowy. Sprzęt został wysłany kurierem na adres domowy. Do pozytywnych stron zakupu zaliczam błyskawiczną realizację zamówienia.

najbardziej krytyczna opinia

15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje wątpliwości dotyczące zakupu zmień sklep. Po zakupie jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje pytania dotyczące gwarancji ( z zakupionym urządzeniem nie dostajesz żadnej informacji ) zmień sklep. Jeśli dodzwonisz się już to dowiesz się że nikt nie wie dlaczego na stronie marantza z kupionym przez ciebie urządzeniem jest podane " 5 lat gwarancji " choć poniżej jako telefon kontaktowy jest podany ich numer telefonu. A o gwarancji Horn też musisz się sam dowiadywać . Reasumując Bardzo szybka wysyłka . Mógłby istnieć tylko palec osoby zatwierdzającej zamówienie do wysyłki i magazyn realizujący zamówienie reszta jest zupełnie zbędna.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Audio Forum by Denon Store

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Towar powystawowy, długi czas realizacji zam.

Przesyłka nadana po upływie maksymalnego czasu podanego w ofercie, pomimo prośby o przyspieszenie obsługi zamówienia, na czym mi zależało. Niestety nie dostałem nawet odpowiedzi o takiej możliwości lub jej braku. Ponadto jeden z produktów (miernik docisku igły) dotarł w rozdartym opakowaniu z wyraźnymi zabrudzeniami i zarysowaniami. Aktualnie widnieje informacja o mozliwym towarze z ekspozycji, podczas składania zamówienia takiej informacji na stronie sprzedawcy nie było. Paragon natomiast wskazuje punkt sprzedaży jako placówkę outletową, kiedy zamówienie złożone zostało w DenonStore. Bezpieczniej zaopatrzyć się stacjonarnie.
Zgłoś opinię
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Witam, po 7 dniowym oczekiwaniu na dostawę (co moim zdaniem jest czasem bardzo wydłużonym) opisuje co otrzymałem. Kolumny Wilson power 6 w opisie miały zostać dostarczone z 4 maskownicami, miały być 2 czarne 2 szare, otrzymałem 4 czarne Zamawiałem CZARNY wzmacniacz denon pma 600ne, otrzymałem srebrny. Jestem w 100% pewien że zamawiałem czarny komplet kolumn i wzmacniacza, ponieważ takie właśnie kolory pasują do mojego salonu. Dzwoniłem na infolinię, rozmawiałem z Panem Pawłem Sudnikiem. Okazało się że czarnych wzmacniaczy nie ma, dostępne są pod koniec kwietnia, przypuszczam wiec ze wlasnie dlatego otrzymalem inny kolor, nie do konca rozumiem ta date poniewaz na waszej stronie wzmacniacz jest dostepny w obu kolorach. Gdybym wiedzial o takim czasie oczekiwania pewnie zdecydowalbym sie na sprzet innej marki. Dlaczego nie zostałem o tym poinformowany podczas składania zamówienia?? Pan Paweł obiecał że pod koniec kwietnia wymieni mój sprzęt na waszej koszt, a maskownice prześlę w międzyczasie. Proszę was o komentarz i kontakt w tej sprawie. Zdecydowałem się na denon bo wiem że produkują od wielu wielu lat i sprzęt jest dobrej jakości, szkoda że coś poszło nie tak i otrzymalem inny kolor. Kontakt z infolinią i Panem Pawłem wzorowy, każdy chciał pomóc i rozwiązać mój problem. W ramach zadośćuczynienia możecie mi przesłać denon pma900hne w kolorze czarnym. Nr zamówienia: ds31351/2024 Proszę o kontakt w sprawie pod nr: 533 431 778 jsliwinski@hotmail.com Pozdrawiam Jakub Śliwiński
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
14 mar 2024
Dzień dobry, 1) Maskownice. Maskownice zostały do Pana dostarczone poprawne. Sprawdziliśmy wszystkie możliwe opcje, i wg producenta z czarnymi kolumnami dostarczane są dwa komplety czarnych maskownic, zaś w wykończeniu Light Oak – czarne i szare. Nie mamy więc możliwości wymiany maskownic na szary kolor 2) Kolor wybranego wzmacniacza Z naszego punktu widzenia wybrał Pan szary kolor wzmacniacza w zestawie. Przeprowadziliśmy kilka testowych zamówień, zarówno na komputerach z systemem Windows jak i Mac, a także na urządzeniach mobilnych – z androidem i iOs. W żadnym testowym zamówieniu przy braku jakiejkolwiek opcji kolorystycznej wybieranego produktu system naszego sklepu nie zmienił sam z siebie koloru w zamówieniu. Pana więc zamówienie zostało zrealizowane na taki kolor jaki Pan wybrał, dodał do koszyka zakupowego i na jaki wnioskował Pan o kredyt. 3) Wobec powyższego Pana roszczenia o zadośćuczynienie i wymianę wzmacniacza na model wyższy i droższy – PMA900 bez żadnej dopłaty z Pana strony uważamy za bezpodstawne. Oczywiście podtrzymujemy przekazaną wczoraj informację o najszybszej jak to będzie możliwie wymianie PMA600 na czarny kolor mimo, że nie poczuwamy się do żadnego błędu z naszej strony. Liczymy, że wymiana urządzeń będzie możliwa znacznie szybciej niż przekazana wczoraj informacja o 26 kwietnia
2 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Szanowni Państwo, brak dotrzymania terminów oraz wysyłanie wadliwego sprzętu to jedno a druga sprawa to brak komunikacji i kompetencji obsługi. Chciałem dokonać kolejnego zakupu, ale zaczynam się obawiać, że to u Was standard i wybrałem konkurencję.
Zgłoś opinię
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Firma sprzedaje coś czego nie ma

Żadne z moich 3 zamówień w tym roku nie zostało zrealizowane właściwie. Na drugie i obecne czekam do dziś i mają być zrealizowane dopiero pod koniec lutego !!!
Zgłoś opinię
28 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety zamówienie dotarło do mnie niekompletne - brakowało głównej części systemu, amplitunera. Dodam, że przy pobraniu zostałem poproszony o kwotę całości zestawu. Niestety, nadal czekam na brakujący amplituner.
Zgłoś opinię
20 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Nieakceptowalny brak dostawy do domu.

Towar zgodny z zamówieniem, ale brak możliwości dostawy do domu i konieczność odbioru w paczkomacie, strata czasu jest nieakceptowalny. Nie zrobię więcej zakupów w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
28 lis 2023
Wg informacji zawartych w zamówieniu sam Pan wybrał odbiór zamówienia w paczkomacie. Nie wiem skąd więc ta ocena...
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
KONTAKT Z KLIJENTEM I SZACUNEK DO ROWNIEZ DO TYCH KTORZY ZWRACAJA TOWAR
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
20 gru 2023
Dzień dobry, Poprosimy o szczegóły powodów niskiej oceny naszej pracy
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Odbierać telefony na infolinii, nie anulować zamówienia bez powodu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
28 lis 2023
Zamówienie DS28574/2023 zostało zrealizowane. Nie wiem skąd komentarz na temat jego anulowania. Anulowane zostało zamówienie poprzednie - nieopłacone.
21 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię