Strado.pl- Logo - Opinie

Strado.pl
Opinie:

Opinie (481) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (869)

4,59
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

4 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie i dostawa to przyjemność ponieważ tego samego dnia zostało wysłane i na drugi dzień paczka była w domu.Paczka zapakowana bardzo starannie. Jeżeli chodzi o towar który zamówiłam,stojak na kwiatki nie powalił mnie z nóg,przeciętne wykonanie,podstawa to taka zwykła sklejka,boki powycierane,obdrapane,zaślepki na śruby które są na półeczkach byle jakie,ale tu akurat stoją doniczki,więc nie widać,nie zwróciłam stojaka bo faktycznie za tą cenę nie można spodziewać się cudów,łatwy w złożeniu,po postawieniu kwiatów jest Ok. Sklep jak najbardziej polecam,stojak …..hm,trochę mniej(może mnie tylko się taki trafił,albo się czepiam).
ES
Ewa S.
Warszawa

najbardziej krytyczna opinia

7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
WITAM wiem że nie produkujecie tego urządzenia.Ale: WADY PRODUKTU: 1.ciężko się je zakłada i zdejmuje zwłaszcza jak się ma okulary. ponieważ - pasek na głowę jest w wewnątrz słuchawek, a powinien być na zewnątrz aby słuchawki były na uszach, a pasek na głowie się trzymał.po prostu to można sprawdzić. Spada z głowy, lub trzymać w ręce. 2.Sterowanie odległością -przód-tył - BARDZO OPORNIE. (SUWAKI) Grubość telefonu za mała, ponieważ mam ochronę pancerną którą muszę zdejmować za każdym razem, aby wsadzić do obudowy, a przez sterowanie ręczne przyciskami telefonu muszę to robić często.(zdejmowanie i zakładanie) (TAKA GRUBOŚĆ SMARTFONA NIE BYŁA PODANA W PARAMETRACH) Zaznaczam, iż bardzo dbam o zabezpieczenie smartfona mechaniczne, ponieważ kupiłem go za GOTÓWKĘ. A TERAZ POZYTYWY: Ostrość da się USTAWIĆ i jest OK. i chyba tylko tyle. I CO DALEJ ?
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Strado.pl

Sortuj  
Od najnowszych
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zła organizacją przesylki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
10 dni temu
Dziękujemy za ocenę. Paczka została nadana w terminie. Termin doręczenia to 1-2 dni robocze. Przykro nam, ale nie mamy wpływu na pracę przewoźnika. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
22 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywan jest jak wycieraczka tylko większa w dodatku się ślizganie jak diabli i przesuwa na panelach. Czego nie widać na zdjęciach
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
22 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. W opisie produktu widnieje informacja, że model Polar jest grubości 1cm. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go do 30 dni zwrócić. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Chińska produkcja, bardzo złej jakości ( podczas zakładania baterii odpadły plastikowe płozy na spodzie myszki), fakt że kupiłam myszkę na fakturę VAT ( działalność gospodarcza) wyłączył mnie z możliwości zwrotu. Za taką jakość to cena bardzo wysoka. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
19 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt dotarł uszkodzony, można go odesłać do oceny reklamacyjnej. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zapach dywanu jest masakra tak że odsyłam go
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta w sprawie problemów z zamówieniem. Jesteśmy po to by pomagać :)
8 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Słaba jakość wykonania dywanu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
9 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go zwrócić do 30 dni. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
14 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Szef na środku dywanu

Tak jakby do dywanie był doszyty brakujący pasek żeby wymiar się zgadzal
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. W największych wymiarach dywany składają się z dwóch kawałków i taka informacja jest wyraźnie widoczna na karcie produktu. Jeśli zamówienie nie spełnia Państwa oczekiwań, można je zwrócić do 30 dni.
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
11 kwi 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli wystąpił jakiś problem z zamówieniem, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
11 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Tragedia!!! Oba nawilżacze przyszły potłuczone. Jak można ceramikę zabezpieczec w ten sposób do wysyłki, jedynie bąbelki. Strata pieniędzy. Odradzam, nie tego się spodziewałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
12 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Nie mamy niestety od Państwa żadnego zgłoszenia odnośnie zamówienia. Produkty uszkodzone można reklamować. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
6 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
wszystko poniszczone i wygięte
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
10 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt dotarł uszkodzony, można oczywiście złożyć reklamację.
1 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Etui na tablet 10.1 cala u nich ma w rzeczywistości 11cali
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
2 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Produkt został wysłany poprawnie zgodnie z ofertą. Model Lenovo M10 ma różne warianty i różne proporcje ekranu 10.1. Zamówienie można zwrócić do 14 dni.
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Katastrofa, właśnie otworzylem paczkę I przymierzylem etui do mojego czytnika i okazalo sie ze nie pasuje a mial pasować opis etui nie odzwierciedla rzeczywistych wymiarow. I co mam teraz zwrócić??? Po prostu strata pieniedzy odradzam zakupy w tym sklepie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
29 gru 2023
Dziękujemy za ocenę. W przypadku problemu z zamówieniem prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi Klienta. Proszę też upewnić się, czy posiadane urządzenie jest na pewno modelem zaznaczonym na karcie produktu.
15 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Zdjęcia dywanu naciągnięte jakość fatalną to nawet nie dywan tylko wielki mop

Zakłamane zdjęcia nie oddają fatalnej jakości pseudo dywanu . Nie informuje nie że odesłanie towaru może być inaczej zapakowane co naraziło mnie na koszt 55 zł
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 gru 2023
Dziękujemy za ocenę. Produkt został wysłany zgodnie ze zdjęciami. Zwrot zamówienia przyjęliśmy, środki zostały wypłacone.
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Kolor produktu na zdjęciach zupełnie inny niż w rzeczywistości. Na zdjęciu beżowy - w rzeczywistości ecru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 gru 2023
Dziękujemy za wiadomość. Kolor wysłano zgodnie z zamówieniem, odcień może się trochę różnić ze względu na kąt i rodzaj padającego światła. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań, można go do 14 dni zwrócić.
7 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Co możemy zrobić by poprawić jakość usług?

Możecie przysłać mi "dywan" w normalnym stanie bez dziur i zagnieceń na całości ( czego się nie da wyprostować) bo w obecnej chwili wygląda jak ścierka do podłogi a zdjęcia na stronie nie przypominają tego co przed chwilą otrzymałam !!! Doszycie materiału na długość 3 metrow I szerokość 50cm to jest wogóle hit. ( owszem miał się składać z 2 kawałków materiału ale z informacji uzyskanych na infolinii szycie powinno być po środku) Zdecydowanie nie polecam !!!! To nie jest "dywan" to wielki łazienkowy dywanik.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 gru 2023
Dziękujemy za opinię. Produkt można zwrócić do 14 dni lub odesłać do oceny reklamacyjnej.
28 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
DYWAN KTÓRY ZAMÓWIŁAM OKAZAŁ SIĘ ZSZYWANY Z KAWAŁKÓW.JAKOŚĆ .......PORAŻKA TERAZ JESZCZE MUSZĘ BUJAĆ SIĘ Z ODDAWANIEM I KURIERAMI
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
28 lis 2023
Dziękujemy za ocenę. Zamówili Państwo dywan 240x320. Na stronie produktu widnieje informacja, że taki wymiar jest złożony z dwóch kawałków. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań, można go do 14 dni zwrócić.
17 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
20 lis 2023
Dziękujemy za ocenę. Nie mamy niestety od Państwa żadnej informacji odnoście problemu z zamówieniem. W razie pytań zachęcamy do kontaktu.
2 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Paczka miała być dostarczona we wtorek 31.10. Dziś czwartek - nadal dywanu nie mam...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
6 lis 2023
Dziękujemy za ocenę. Przesyłka została poprawnie nadana 30.10. Zgodnie z informacjami na stronie, termin doręczenia na następny dzień roboczy jest przewidywany, nie gwarantowany. Przykro nam, że zamówienie nie dotarło kolejnego dnia.
30 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Słaba jakość. Zniekształcenia na produktach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
3 paź 2023
Dziękujemy za ocenę. W przypadku problemu z zamówieniem zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta. Nie mamy niestety od Państwa żadnej informacji w tej sprawie. Przypominamy też, że produkt można odesłać do 14 dni.
16 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
To nie jest dywan tylko koc na podłogę. Zwracam, bo zakup nieudany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
18 wrz 2023
Dziękujemy za ocenę. Przykro nam, że produkt nie spełnił Państwa oczekiwań. Zamówienie można zwrócić do 14 dni. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
31 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
31 sie 2023
Dziękujemy za ocenę. Przykro nam, że zamówiony produkt nie spełnił oczekiwań. Niestety nie mamy od Państwa żadnej wiadomości odnośnie nieprawidłowości z zamówieniem. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu. Jesteśmy tu, aby Państwu pomagać :)