Bezgluten.pl- Logo - Opinie

Bezgluten.pl
Opinie:

Opinie (641) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (977)

4,87
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 gru 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Bezgluten.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Podoba mi się szybki termin dostawy szczególnie dostarczenie przesyłki przez kuriera firmy UPS. Kurier jest zawsze uprzejmy i jeśli nie zastanie nikogo w domu zawsze dzwoni. Nie podoba mi się sposób rabatowania. Chodzi o to że trzeba szukać tych kodów a ostatnio nie udało mi się z niego skorzystać mimo że był nie wchodził. Według mnie kody rabatowe powinny być widoczne przy zamówieniu lub byl naliczany rabat automatycznie przy podsumowaniu zamówienia. Korzystam z waszych produktów od lat i jestem bardzo zadowolony niestety ceny produktów są wysokie.

najbardziej krytyczna opinia

22 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Ogólnie, kupowane przeze mnie od wielu lat wyroby są bardzo dobre. Ocenę zaniżyłem świadomie, gdyż wielu produktów, które chciałem zamówić, np. groszek ptysiowy, było niedostępnych. Do tego od kilku dni dostaje informację mailem, że nie dokończyłem zamówieni ( chodzi o zapłatę ): coś poknocili programiści. I to by było na tyle, z poważaniem Roman Buszkiewicz
RB
Roman B.
Goprzów Wlkp.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Bezgluten.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
11 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Informować o braku dostępności produktów przed wysyłką zamówienia dając opcję klientowi ze zrezygnowania z zamówienia lub znalezienia substytutu dla brakującego produktu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
29 lut 2024
Dziękujemy za Twój komentarz oraz cenne sugestie. Doceniamy Twoją opinię na temat procesu zamówienia i będziemy pracować nad tym, aby usprawnić nasze procedury w celu lepszej komunikacji z klientami w przypadku braku dostępności produktów.
22 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie dostałam z jedną otwartą maka która była wysypana w worku, mi byłoby wstyd wysłać komuś taki produkt, radzę popracować nad jakością opakowania
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
6 sty 2024
Dziękujemy za zgłoszenie oraz przesłane zdjęcia. Bardzo nam przykro z powodu niedogodności. Nasze mąki celowo są pakowane w dodatkowe reklamówki, tak aby w przypadku uszkodzenia w transporcie, do którego czasami dochodzi, zawartość opakowania nie rozsypała się na pozostałe produkty. Dokładamy wszelkich starań by wyeliminować takie przypadki całkowicie. Pozdrawiamy serdecznie!
29 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Fałsz

Rzekomo miałam otrzymać w gratisie pałki kukurydziane w czekoladzie… Niestety na opisie w dostawie temat się zakończył
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
26 sie 2023
Dziękujemy za zgłoszenie. Sytuacja została wyjaśniona z Biurem Obsługi
16 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Towar otrzymałam ale zwrotu pieniędzy za drugie anulowane zamówienie nie ma. Więc czekam z oceną.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
17 lis 2023
Zwroty u nas wykonywane są w określone dni, dlatego może on zająć kilka dni. Pieniądze już zostały wysłane.
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Moja paczka wigilijna mimo wczesnego zamówienia i zapewnień nie dotarła do dzisiaj
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
6 sty 2024
Dziękujemy za informację i przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniem Twojej paczki wigilijnej. Jesteśmy głęboko zaniepokojeni tym faktem i rozumiemy, jak ważne jest dostarczenie zamówienia na czas, zwłaszcza w okresie świątecznym. Prosimy o wyrozumiałość. Podejmiemy kroki, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
1 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Wielkie rozczarowanie otrzymałam spleśniały chleb
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
2 lis 2023
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią. Pragniemy nadmienić, że sytuacje pleśnienia pieczywa zdarzają się, gdy w opakowaniu dojdzie nawet do mikrorozszczelnienia i do środka dostanie się powietrze. Ponieważ do naszego pieczywa nie dodajemy sztucznych substancji przeciwpleśniowych może dojść do takiego zdarzenia, podobnie jak w pieczywie tradycyjnym. Przepraszamy za niedogodność, skontaktujemy się w wiadomości prywatnej.
31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
opakowania pękają
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
26 sie 2023
Dziękujemy za zgłoszenie. Sytuacja została wyjaśniona z Biurem Obsługi
25 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
6 sty 2024
Bardzo nam przykro, że nasza usługa nie spełniła Twoich oczekiwań. Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie bardzo prosimy o kontakt biuro@bezgluten.pl Pozdrawiamy serdecznie!