Bezgluten.pl- Logo - Opinie

Bezgluten.pl
Opinie:

Opinie (641) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (977)

4,87
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 gru 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Bezgluten.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Podoba mi się szybki termin dostawy szczególnie dostarczenie przesyłki przez kuriera firmy UPS. Kurier jest zawsze uprzejmy i jeśli nie zastanie nikogo w domu zawsze dzwoni. Nie podoba mi się sposób rabatowania. Chodzi o to że trzeba szukać tych kodów a ostatnio nie udało mi się z niego skorzystać mimo że był nie wchodził. Według mnie kody rabatowe powinny być widoczne przy zamówieniu lub byl naliczany rabat automatycznie przy podsumowaniu zamówienia. Korzystam z waszych produktów od lat i jestem bardzo zadowolony niestety ceny produktów są wysokie.

najbardziej krytyczna opinia

22 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Ogólnie, kupowane przeze mnie od wielu lat wyroby są bardzo dobre. Ocenę zaniżyłem świadomie, gdyż wielu produktów, które chciałem zamówić, np. groszek ptysiowy, było niedostępnych. Do tego od kilku dni dostaje informację mailem, że nie dokończyłem zamówieni ( chodzi o zapłatę ): coś poknocili programiści. I to by było na tyle, z poważaniem Roman Buszkiewicz
RB
Roman B.
Goprzów Wlkp.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Bezgluten.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Samo zamówienie szybko trafiło do domu. Jednak wewnątrz dwie mąki były rozwalone, przez co ich zawartość wysypała się do pudełka. Ostatni raz zamawiam DHL em.
Zgłoś opinię
6 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Data ważności

Jedyny minus, to data przydatności tylko do końca marca bieżącego roku.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
21 mar 2024
Bardzo dziękujemy za opinię oraz przepraszamy za zaistniałą niedogodność. Staramy się, aby nasze produkty docierały do Państwa z maksymalnie długą datą przydatności. Mamy nadzieję, że podobna sytuacja już się nie powtórzy. Pozdrawiamy!
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
21 mar 2024
Dziękujemy :)
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Podoba mi się szybki termin dostawy szczególnie dostarczenie przesyłki przez kuriera firmy UPS. Kurier jest zawsze uprzejmy i jeśli nie zastanie nikogo w domu zawsze dzwoni. Nie podoba mi się sposób rabatowania. Chodzi o to że trzeba szukać tych kodów a ostatnio nie udało mi się z niego skorzystać mimo że był nie wchodził. Według mnie kody rabatowe powinny być widoczne przy zamówieniu lub byl naliczany rabat automatycznie przy podsumowaniu zamówienia. Korzystam z waszych produktów od lat i jestem bardzo zadowolony niestety ceny produktów są wysokie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
28 lut 2024
Dziękujemy za Twój szczery komentarz i za to, że podzieliłeś się swoimi spostrzeżeniami. Cieszymy się, że doceniasz szybki termin dostawy i profesjonalizm kurierów UPS, jednocześnie przepraszamy za niedogodności związane z kodami rabatowymi. Rozumiemy Twoje sugestie dotyczące ułatwienia procesu rabatowania i z pewnością weźmiemy je pod uwagę w naszych dalszych działaniach. Jesteśmy wdzięczni za Twoją lojalność i długoletnie korzystanie z naszych produktów.
24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jest dobrze tylko szkoda że rabatów trzeba szukać w innym miejscu niż jest widoczne zamówienie. Ja ostatnio nie mogłem skorzystać z rabatu na walentynki bo nie wchodził w ogóle tj według mnie minus poza tym jest ok. Proponuję dalej korzystać z kurierów firmy UPS zawsze dostarczy paczkę pod drzwi w razie problemów dzwoni.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
28 lut 2024
Dziękujemy bardzo za opinię. Przyjrzymy się działaniu mechanizmowi rabatów. Na tą chwilę kurier UPS jest u nas dostępny i nie planujemy zmian.
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostawa bardzo szybka. Raz się zdarzyło że produkt był uszkodzony, ale ogólnie na plus.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
29 lut 2024
Dziękujemy za Twój komentarz! Cieszymy się, że byłeś zadowolony z szybkiej dostawy, przepraszamy za sytuację z uszkodzonym produktem i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby unikać takich incydentów w przyszłości. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie :)
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
28 lut 2024
Dziękujemy.
19 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

STRONA

PORAWIĆ STRONĘ DO ZAKUPÓW.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
26 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Prosimy o wszelkie sugestie dotyczące naszej strony.
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
26 sty 2024
Dziękujemy :)
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Niejadalne gratisy

Uważnie przestudiowałam wegańską ofertę sklepu i zamówiłam różne wegańskie rzeczy. Tymczasem w paczce znalazłam, oprócz mojego zamówienia, jakieś niezamawiane niewegańskie śmieci. Czuję niesmak. Jeśli sklep już koniecznie musi dodawać gratisy, to niechaj do wegańskich zamówień dodaje gratisy też wegańskie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
22 gru 2023
Dziękujemy za opinię i przepraszamy za niedogodność. Na tą chwilę nie jesteśmy niestety w stanie rozdzielać gratisów ze względu na zawartość przesyłki. Prosimy o wyrozumiałość. Pozdrawiamy serdecznie!
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Ogólnie ok, ale był jeden minus

Zamówienie doszło bardzo szybko. Miło, że dołączony został jeden produkt gratis. Minus i to duży za to, że jedno opakowanie mieszanki do wypieku było uszkodzone i cała paczka była nim zabrudzona.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
6 sty 2024
Dziękujemy za podzielenie się opinią i informacją dotyczącą zamówienia. Cieszymy się, że paczka dotarła do Ciebie szybko i że gratisowy produkt był miłym dodatkiem. Przepraszamy jednak za problem z uszkodzonym w transporcie opakowaniem mieszanki do wypieku, co spowodowało zabrudzenie paczki. Staramy się tak zabezpieczać przesyłki, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Pozdrawiamy serdecznie :)
13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Byloby swietnie gdyby opakowania były oszczędniejsze i bardziej przyjazne dla srodowiska. Produkty są bardzo dobre.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
2 paź 2023
Dziękujemy bardzo za Twoją opinię! Cieszymy się, że nasze produkty spełniają Twoje oczekiwania. Rozumiemy, jak ważna jest kwestia ekologii i zrównoważonego rozwoju. Pracujemy nad wprowadzeniem bardziej przyjaznych dla środowiska opakowań, które jednocześnie będą spełniały wysokie standardy ochrony produktu.
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkty bardzo dobre. Niestety kolejny raz pęknięte opakowanie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
22 gru 2023
Dziękujemy bardzo za opinię. Dokładamy wszelkich starań aby nasze przesyłki były zabezpieczane tak, aby w czasie transportu nie dochodziło do uszkodzeń. Przepraszamy za niedogodność.
7 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Polecam produkty. Na paczke czekam z reguly ok 4 dni
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
27 lip 2023
Dziękujemy za opinię.
1 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
2 lis 2023
Dziękujemy.
15 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
27 lip 2023
Dziękujemy.
ET
Ewa T.
Będzin
15 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
27 lip 2023
Dziękujemy.
10 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
16 maj 2023
Dziękujemy.