sorvellaperfume.pl/- Logo - Opinie

sorvellaperfume.pl/
Opinie:

Opinie (99) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (99)

4,62
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 26 wrz 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
sorvellaperfume.pl/ spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkty z uszkodzonym opakowaniem nie powinny być sprzedawane w regularnej cenie. Firma chętnie powołuje się na bycie polską, a brak jasnego przekazu że np. linia Signature jest produkowana w Turcji. Czytelność nazewnictwa do poprawy. Dostałam w gratisie próbkę Crd. Dopiero po teście porównawczym w stacjonarnej drogerii natura udało mi się ustalić że to wersja unisex a nie męska, bo obie się nazywają identycznie.

najbardziej krytyczna opinia

27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niepełne zamówienie. Pierwszy raz zamawiałam przez stronę i niestety otrzymałam 1 z dwóch zamawianych produktów. Nikt nie odbiera telefonu, kontakt przez formularz...ale ile to może trwać nikt nie wie, odpowiemy w najbliższym możliwym czasie , nie mam nawet potwierdzenia na @ ,że wysłałam zapytanie o mije zamówienie :( czekam na odzew. Kasia.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu sorvellaperfume.pl/

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Oznaczenie produktu na buteleczce …

Oznaczenie produktu na buteleczce wprowadza w błąd ! Wyraźne oznakowanie powinno być na froncie a nie z boku mała naklejeczka! Jestem bardzo zawiedziona , straciłam 150 zł na zapach co wyrzuciłam , a firma nie poczuwa sie do naprawienia błędu!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sorvellaperfume.pl/
15 mar 2024
Szanowna Pani, Dziękujemy za przesłanie swojej opinii na temat oznaczenia produktu na buteleczce. Jest nam niezmiernie przykro, że doświadczyła Pani takiej sytuacji. Pani uwagi są dla nas bardzo ważne, a sugerowana zmiana dotycząca umieszczenia wyraźnego oznakowania na froncie buteleczki z pewnością będzie przez nas rozważona. Zależy nam na tym, aby nasze produkty były jak najbardziej przejrzyste dla naszych klientów, dlatego będziemy analizować możliwość wprowadzenia zmiany zgodnie z Pani sugestią. W związku z tym, że nie była Pani zadowolona z zapachu perfum, sugerujemy możliwość zamówienia próbek w zestawie, aby móc upewnić się co do zapachu przed dokonaniem pełnego zakupu. Prosimy o kontakt drogą e-mailową na adres support@sorvella.com w celu uzyskania dalszych informacji na ten temat. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z naszego produktu, i dziękujemy za cierpliwość oraz zaufanie, jakim nas obdarzyła Pani. Z poważaniem, Zespół Obsługi Klienta Sorvella Perfume.
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Nietrwale

Zapach w ogóle nietrwały nie wytrzymuje nawet godziny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sorvellaperfume.pl/
15 mar 2024
Szanowna Pani, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat naszych perfum. Jest nam niezmiernie przykro słyszeć, że doświadczyła Pani nietrwałości zapachu. Pani opinia jest dla nas niezwykle ważna, dlatego chcielibyśmy dokładniej zbadać tę sprawę. Prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres support@sorvella.com, w której opisze Pani swoje doświadczenie. Będziemy mogli w ten sposób ustalić, czy problem dotyczy konkretnej partii produkcyjnej. Chcielibyśmy zaoferować Pani możliwość wymiany produktu na inny produkt z naszej oferty lub zwrotu pieniędzy. Naszym celem jest zapewnienie Pani pełnej satysfakcji z naszych produktów. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość oraz zaufanie. Z poważaniem, Zespół Obsługi Klienta Sorvella Perfume.
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie odbierają telefonów !

Perfumy ok Ale Nie odbierają telefonów!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sorvellaperfume.pl/
15 mar 2024
Szanowna Pani, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wystąpić w próbie skontaktowania się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Chcielibyśmy zapłacić, że dbamy o każde zgłoszenie i staramy się reagować na nie jak najszybciej. Jednakże, mogą wystąpić okoliczności, które uniemożliwiają nam odebranie telefonu w danym momencie. Abyśmy mogli rozwiązać Pani sprawę jak najszybciej, prosimy o przesłanie nam e-maila na adres support@sorvella.com. Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej i zapewnić Pani odpowiednie wsparcie. Ponownie przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Z poważaniem, Zespół Obsługi Klienta Sorvella Perfume.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niepełne zamówienie. Pierwszy raz zamawiałam przez stronę i niestety otrzymałam 1 z dwóch zamawianych produktów. Nikt nie odbiera telefonu, kontakt przez formularz...ale ile to może trwać nikt nie wie, odpowiemy w najbliższym możliwym czasie , nie mam nawet potwierdzenia na @ ,że wysłałam zapytanie o mije zamówienie :( czekam na odzew. Kasia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sorvellaperfume.pl/
27 gru 2023
Szanowna Pani, ogromnie przepraszamy za błąd w dostawie. Pani zgłoszenie zostało już kompleksowo wyjaśnione i przesyłka do Pani będzie dziś nadana. Serdecznie pozdrawiamy Zespół Sorvella Perfume
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zostałam oszukana , dostałam nie to co zamówiłam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sorvellaperfume.pl/
21 gru 2023
Szanowni Państwo, bardzo przepraszamy za pomyłkę, jaka miała miejsce w dostawie. Mamy nadzieję, że fakt, iż udało nam się wyjaśnić całą sytuację i Państwa zamówienie zostało w 100% zrealizowane właściwie, pozytywnie wpłynie na ocenę naszego sklepu. Zawsze reagujemy na zgłoszenie od naszych Klientów i robimy wszystko, by satysfakcjonująco je rozwiązać. Pozdrawiamy świątecznie, Zespół Sorvella Perfume
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sorvellaperfume.pl/
21 gru 2023
Szanowna Pani, serdecznie prosimy o informację, co zadecydowało o tak niskiej ocenie naszego sklepu? Robimy wszystko by doświadczenia Klientów z naszym sklepem, ofertą i usługami było jak najlepsze. Zależy nam bardzo by dowiedzieć się, co w Pani przypadku, zadziałało niewłaściwie. Obiecujemy naprawić błąd. Będziemy zobowiązani za przesłanie informacji na mail: support@sorvella.com Pozdrawiamy Zespół Sorvella Perfume