Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
25 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Produkty z uszkodzonym opakowaniem nie powinny być sprzedawane w regularnej cenie.
Firma chętnie powołuje się na bycie polską, a brak jasnego przekazu że np. linia Signature jest produkowana w Turcji.
Czytelność nazewnictwa do poprawy. Dostałam w gratisie próbkę Crd. Dopiero po teście porównawczym w stacjonarnej drogerii natura udało mi się ustalić że to wersja unisex a nie męska, bo obie się nazywają identycznie.
Niepełne zamówienie. Pierwszy raz zamawiałam przez stronę i niestety otrzymałam 1 z dwóch zamawianych produktów. Nikt nie odbiera telefonu, kontakt przez formularz...ale ile to może trwać nikt nie wie, odpowiemy w najbliższym możliwym czasie , nie mam nawet potwierdzenia na @ ,że wysłałam zapytanie o mije zamówienie :( czekam na odzew.
Kasia.
Szanowna Pani Ewelino,
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat naszych perfum. Jest nam niezmiernie przykro słyszeć, że doświadczyła Pani nietrwałości zapachu.
Pani opinia jest dla nas niezwykle ważna, dlatego chcielibyśmy dokładniej zbadać tę sprawę. Prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres support@sorvella.com, w której opisze Pani swoje doświadczenie. Będziemy mogli w ten sposób ustalić, czy problem dotyczy konkretnej partii produkcyjnej.
Chcielibyśmy zaoferować Pani możliwość wymiany produktu na inny produkt z naszej oferty lub zwrotu pieniędzy. Naszym celem jest zapewnienie Pani pełnej satysfakcji z naszych produktów.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość oraz zaufanie.
Z poważaniem,
Zespół Obsługi Klienta Sorvella Perfume.
11 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Czas dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sorvellaperfume.pl/
21 gru 2023
Szanowna Pani,
dziękujemy za zgłoszenie. Prosimy o informację, jak długo trwało oczekiwanie na przesyłkę w Pani zamówieniu? Dokładamy starań, by zamówienia docierały do naszych Klientów, jak najszybciej. Deklarowany czas to 3 dni robocze, ale najczęściej jest to już drugi dzień. Jeśli w Pani przypadku ten czas był dłuższy, sprawdzimy , co było tego powodem. Prosimy o kontakt na support@sorvella.com.
Pozdrawiamy,
Zespół Sorvella Perfume
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.